Forfatter Emne: Skruedag på Godset. ;-)  (Læst 23453 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

ThomasM

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 126
Skruedag på Godset. ;-)
« Svar #30 Dato: April 25, 2005, 05:48:57 pm »
ja jeg når nok ikke forbi.. med fare for at blive den nye "stifinder" så kom jeg vist til at køre lidt forkert :D lidt for meget i hovedet så røg ud af helsingørmotorvejen.. ved ikke hvorfra men havde en eller anden ide om det var deroppe et sted du boede  :oops: nåja.. 10 km fra helsingør går det op for mig at jeg måske have haft lidt for travlt :D og nu er jeg sg lidt for doven til at køre igen.. men der kommer vel en anden skruedag hvor vi kan se på det :D måske i forbindelse med Kullenturen? (nu bliver jeg med et nervøs for om nummerpladen kan klare den tur..  :? )
SV650S K4 Blå/YC2
Mods: suzuki hugger, lucas fender elim, spyball.
Klip: 1.

hod

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
En helt ny cykel
« Svar #31 Dato: April 25, 2005, 10:13:58 pm »
Kære Jannik,

Tak for en meget god eftermiddag - og aften.

Cyklen er en helt anden og meget bedre.

Er meget glad for din hjælp og assistance.

Også tak til jer andre for hjælp og råd.

Vi ses !

Hans Ove
HOD, Søllerød, tidligere SV 1000 og SV 650. Bæge ænder
Ducati Monster 900 i.e. Dark ´01
Ducati Monster 620 ´03

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: En helt ny cykel
« Svar #32 Dato: April 25, 2005, 10:37:03 pm »
Citat fra: hod
Kære Jannik,

Tak for en meget god eftermiddag - og aften.

Cyklen er en helt anden og meget bedre.

Er meget glad for din hjælp og assistance.

Også tak til jer andre for hjælp og råd.

Vi ses !

Hans Ove
8)  8)  8)  8)  Jamen selv tak!!!!
Det er jo en fornøjelse at kunne hjælpe med at få tingene til at spille lidt bedre end de gjorde før...

Det var hyggeligt... :wink:  :lol:  :lol:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Skruedag på Godset. ;-)
« Svar #33 Dato: April 25, 2005, 10:41:45 pm »
Citat fra: ThomasM
ja jeg når nok ikke forbi.. med fare for at blive den nye "stifinder" så kom jeg vist til at køre lidt forkert :D lidt for meget i hovedet så røg ud af helsingørmotorvejen.. ved ikke hvorfra men havde en eller anden ide om det var deroppe et sted du boede  :oops: nåja.. 10 km fra helsingør går det op for mig at jeg måske have haft lidt for travlt :D og nu er jeg sg lidt for doven til at køre igen.. men der kommer vel en anden skruedag hvor vi kan se på det :D måske i forbindelse med Kullenturen? (nu bliver jeg med et nervøs for om nummerpladen kan klare den tur..  :? )
:lol:  :lol:  :lol:
Der kommer vel nok andre dage hvor vi kan mødes og skrue...
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Japri

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
Skruedag på Godset. ;-)
« Svar #34 Dato: April 26, 2005, 10:27:38 am »
Jeg vil bare sige tak for i går og tak for de hjælpende hænder :D
Man kan desværre bare mærke, at det der Quiet Baffle Kit har taget noget af effekten  :(  Det afmonterer jeg i hvertfald så snart jeg har været på kørekursus i weekenden.

Jeg har lagt to billeder op i vores Album under folderen "Skruedag på godset"
http://forum.svrider.dk/album_cat.php?cat_id=6
It's better to burn out than to fade away!

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Skruedag på Godset. ;-)
« Svar #35 Dato: April 26, 2005, 11:35:46 am »
Ja Jannik, tak for i går - også tak til Tim's hjælpende elektriker hænder!

Det var fedt at få lavet nogle hænge partier, og TPS justeringen er da en der kan mærkes med det samme!!

Men da jeg skulle til at gaffa-tape luftfilterkasse til igen i dag, manglede jeg min tankløfter... er den stadig hos dig Jannik, eller er der en der har tilegnet sig en ekstra...? :cry:

I øvrigt havde jeg god fart på da jeg skulle hjem ad, og mødte en MC betjent i den anden side.  Han blinkede en del med lyset og fik ret hurtigt vendt og fulgt mig et godt stykke på vej. Heldigvis havde han vist for travlt med at efterfølge billister som blev målt af nogle kolleger ved enden af Hillerød motorvejen... (kl. 20:30 en Mandag aften... grmpf :x )

Eller havde han nok stoppet for at fortælle mig et par borgerlige ord... :oops:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Japri

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
Skruedag på Godset. ;-)
« Svar #36 Dato: April 26, 2005, 12:20:16 pm »
Jeg så dem godt stå på den anden side af motorvejen i nordgående retnining, lige der hvor man skifter fra 110 til 90 kmt/t. Man skal nok til at passe lidt på især her til foråret, hvor politiet plejer at være ret aktive.
It's better to burn out than to fade away!

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Skruedag på Godset. ;-)
« Svar #37 Dato: April 26, 2005, 12:28:12 pm »
Citat fra: nyg
Ja Jannik, tak for i går

Jamen selv tak! Det var hyggeligt at så mange havde lyst til at kigge forbi. Det gav et fint afbræk i mit byggeri. :wink:
Citat fra: nyg

Men da jeg skulle til at gaffa-tape luftfilterkasse til igen i dag, manglede jeg min tankløfter... er den stadig hos dig Jannik, eller er der en der har tilegnet sig en ekstra...? :cry:

Jeg havde beskyldt Lars for at have nappet min som han lånte her, men da jeg gik og ryddede op fandt jeg en liggende på arbejdsbordet, og måtte træde mig selv over tærene for at have beskyldt ham for det, men det kan jo godt være at det er din jeg har og at der er en der har en ekstra nu! :shock:  :wink:  :wink:  
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Skruedag på Godset. ;-)
« Svar #38 Dato: April 26, 2005, 12:38:20 pm »
Ja og tak til Brian S for at sponsere modstande til nogle af dem der fik lavet Pair system... :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Skruedag på Godset. ;-)
« Svar #39 Dato: April 26, 2005, 12:39:59 pm »
Citat fra: Jannik
Citat fra: nyg
Ja Jannik, tak for i går

Jamen selv tak! Det var hyggeligt at så mange havde lyst til at kigge forbi. Det gav et fint afbræk i mit byggeri. :wink:
Citat fra: nyg

Men da jeg skulle til at gaffa-tape luftfilterkasse til igen i dag, manglede jeg min tankløfter... er den stadig hos dig Jannik, eller er der en der har tilegnet sig en ekstra...? :cry:

Jeg havde beskyldt Lars for at have nappet min som han lånte her, men da jeg gik og ryddede op fandt jeg en liggende på arbejdsbordet, og måtte træde mig selv over tærene for at have beskyldt ham for det, men det kan jo godt være at det er din jeg har og at der er en der har en ekstra nu! :shock:  :wink:  :wink:  

Ja, det var i hvert fald min der blev brugt til de to "nekkid's"...
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

SeDahl

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 47
Skruedag på Godset. ;-)
« Svar #40 Dato: April 26, 2005, 01:10:42 pm »
Jamen jeg vil skam også gerne lige sige tak for hjælpen, den TPS justering kan helt sikkert mærkes. Og så var den jo så nem at lave på min cykel, Jannik bandede næste ikke  :x

Japri
Citér
Jeg har lagt to billeder op i vores Album under folderen "Skruedag på godset"
http://forum.svrider.dk/album_cat.php?cat_id=6

Tja, og på det ene ser man så mig der lige har opdaget hvor værktøjssættet er placeret... Godt jeg ikke nåede at brokke mig til Enghave over at de havde glemt det. ;)

Jeg lånte en tankløfter af "ham der fik lavede blinklys" (kan sgutte lige huske navnet), og den lagde jeg på værktøjsbordet da jeg var færdig.

Og så lidt off-topic, hvordan er det lige man laver en ordentlig quote, hvor den skriver f.eks "ThomasM wrote:" ? Jeg kan ikke få navnet med.


VH
SD

Citat fra: ThomasM
BLA BLA BLA...
Sådan gør du:

Klik på Edit knappen her ude til højre, så kan du se koden som jeg har sat ind her med rødt:

Jannik...

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Skruedag på Godset. ;-)
« Svar #41 Dato: April 26, 2005, 03:34:29 pm »
Citat fra: SeDahl


Jeg lånte en tankløfter af "ham der fik lavede blinklys" (kan sgutte lige huske navnet), og den lagde jeg på værktøjsbordet da jeg var færdig.


Ja, det var så mig...beklager Jannik - du må vist efter stifinderen for at finde din... :wink:
Kan jeg komme at hente den engang i løbet af ugen, eller kan du tage den med til kørekurset?
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Skruedag på Godset. ;-)
« Svar #42 Dato: April 26, 2005, 03:36:28 pm »
Citat fra: nyg

Ja, det var så mig...beklager Jannik - du må vist efter stifinderen for at finde din... :wink:
Kan jeg komme at hente den engang i løbet af ugen, eller kan du tage den med til kørekurset?
Ja det kan jeg sagtens...

Hey Lars har du så min???
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Skruedag på Godset. ;-)
« Svar #43 Dato: April 26, 2005, 03:51:58 pm »
Citat fra: Jannik
Citat fra: nyg

Ja, det var så mig...beklager Jannik - du må vist efter stifinderen for at finde din... :wink:
Kan jeg komme at hente den engang i løbet af ugen, eller kan du tage den med til kørekurset?
Ja det kan jeg sagtens...

Hey Lars har du så min???


Cool  8)
Jeg skal alligevel ikke bruge den før mandag, og jeg har lidt travlt i denne uge... :cry: (piv-piv)
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Lars L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 563
Skruedag på Godset. ;-)
« Svar #44 Dato: April 26, 2005, 04:30:46 pm »
Citat fra: Jannik
Citat fra: nyg

Ja, det var så mig...beklager Jannik - du må vist efter stifinderen for at finde din... :wink:
Kan jeg komme at hente den engang i løbet af ugen, eller kan du tage den med til kørekurset?
Ja det kan jeg sagtens...

Hey Lars har du så min???


Hej Jannik. Tak for din assistance i går med hensyn til fjernelse af PAIR-systemet og ikke mindst fremstilling af en TOP-NICE kameraholder. :D

Det er i verdensklasse!!! :D  :D

Den er forresten blevet lidt mere flink til at gå på hjul. :wink:

Med hensyn til "pinden", så lagde jeg den inde på den papkasse, hvor du også havde TPS-vejledningen til at ligge.
ZX636R med masser af udstyr: 1 stk. tankpad...