Forfatter Emne: Dagen Derpå.............  (Læst 4845 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVeetie

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 201
  • Blondine på deltid.........
Dagen Derpå.............
« Dato: Marts 20, 2011, 10:02:32 pm »
Hej alle i SKØNNE SVin & Grislinger

TUSINDE TUSINDE tak for alle de rosende ord.........  :oops:

Og tak for den kanon stemning , der hurtigt blev - det er en fornøjelse at feste med jer...... :orkester:

Jeg har haft bedre dage end idag  :dead: og det blev bestemt ikke bedre af at man skulle rydde op og tømme sjatter - de smager af helvedes til dagen efter - især dem med cigaretskodder i  :puke:
Og dugene indeholdt en halv flaske Blå Gajol , især der hvor DRB , Nicolaj , Olfert og Jannik sad......  :facepalm:

Og jeg tror bestemt at Morgenhår(d) er tilfredse med deres resultat af gårsdagens omsætning.... :D samt at vi næsten tørlagde dem for både drikkelse , men især af søm - hvilket jeg godt kan mærke i min højre arm idag........ :cry:

Jeg syntes det var flot at vi kunne samle 840,- til forummet , så vi kan holde gang i "hjulene...... :respekt:

Da jeg så efter kun 3 Gajoler fik den "ære" at stå for vores næste fest , vil jeg da allerede nu gerne have forslag til en dato.....??? Så kom frisk

Kæmpe knus SVeetie
 :kiss:
BOW
SV650SK3

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: Dagen Derpå.............
« Svar #1 Dato: Marts 20, 2011, 11:47:10 pm »
SOMMER FEST ;)
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: Dagen Derpå.............
« Svar #2 Dato: Marts 21, 2011, 08:55:22 am »
Sommerfest i August...  :D :D :D

Lena , du tog da en del billeder ikk????? VI VIL SE....  :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:

Og igen, tak for et fantastisk arrangement..... Det var totalt hyggeligt... JEG hyggede mig gevaldigt... DEJLIGT

 :respekt: :respekt: :respekt: :orkester: :orkester: :orkester: :respekt: :respekt: :respekt:

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Sv: Dagen Derpå.............
« Svar #3 Dato: Marts 21, 2011, 09:18:04 am »
hvilket jeg godt kan mærke i min højre arm idag........ :cry:

Du var altså så fuld at du ikke kan huske hvad der i virkeligheden skete? - du har ikke ondt andre steder? :) :) :D

Er klart frisk på en sommerfest, men ikke før september :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Dagen Derpå.............
« Svar #4 Dato: Marts 21, 2011, 08:07:59 pm »
Og dugene indeholdt en halv flaske Blå Gajol , især der hvor DRB , Nicolaj , Olfert og Jannik sad......  :facepalm:
Det må ha været mit glas der var utæt, for det var sgu hele tiden tomt. :shocked: :shocked:

Ellers var det Luske der hældte halvdelen af sine ud for ikke at få runde sko på for tidligt... :lmao:

Bortset for det, så blev der også hældt op mere end en gang i det nævnte område, så lidt spild må man påregne. (formanden plejer jo at rydde op i væltede drinks, så han og labradore tungen var savnet.)  :club:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: Dagen Derpå.............
« Svar #5 Dato: Marts 21, 2011, 11:59:48 pm »
Må sige at årsagen til meget gajol på dugen over ved os... helt klart skyldes at alle andre kom over til os og fyldte glas op.....

Er sikker på at det er derfor... For de drenge som jeg sad sammen med opførte sig fuldstændigt eksemplarisk hele aften.. de var så søde og drak næsten ingenting...

Dejlige drenge... gode bordherre... :kiss: :kiss:

smiler...  :P :P :P :P :P

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Sv: Dagen Derpå.............
« Svar #6 Dato: Marts 22, 2011, 07:20:12 am »
Bortset for det, så blev der også hældt op mere end en gang i det nævnte område, så lidt spild må man påregne. (formanden plejer jo at rydde op i væltede drinks, så han og labradore tungen var savnet.)  :club:

Åh, skønne minder.. Jeg får faktisk helt lyst til et lille glas blå gajol :-)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

bowman76

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
  • Jute per dei gratiam
Sv: Dagen Derpå.............
« Svar #7 Dato: Marts 22, 2011, 04:42:02 pm »
Det må ha været mit glas der var utæt, for det var sgu hele tiden tomt. :shocked: :shocked:

Det kender jeg godt, det der; at der sker underlige ting i forbindelse med fester.

Engang, på vej hjem fra en 30-års fødselsdag, kom jeg gående helt uskyldigt på fortovet og pludselig var der en idiot, som smed en tjørnehæk ud foran mig. Jeg kæmpede mig op og prøvede at ringe til politiet for at melde idioten for overfald. Jeg snublede på det ujævne og - af kommunen - groft misligholdte fortov og tabte min telefon, der gik i stykker. Jeg måtte opgive at se retfærdigheden ske fyldest overfor ham tjørnehæk-smideren  :mrgreen:

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Dagen Derpå.............
« Svar #8 Dato: Marts 22, 2011, 04:50:30 pm »
Det må ha været mit glas der var utæt, for det var sgu hele tiden tomt. :shocked: :shocked:

Det kender jeg godt, det der; at der sker underlige ting i forbindelse med fester.

Engang, på vej hjem fra en 30-års fødselsdag, kom jeg gående helt uskyldigt på fortovet og pludselig var der en idiot, som smed en tjørnehæk ud foran mig. Jeg kæmpede mig op og prøvede at ringe til politiet for at melde idioten for overfald. Jeg snublede på det ujævne og - af kommunen - groft misligholdte fortov og tabte min telefon, der gik i stykker. Jeg måtte opgive at se retfærdigheden ske fyldest overfor ham tjørnehæk-smideren  :mrgreen:
:lmao: :lmao: :lmao:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Benjii

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
Sv: Dagen Derpå.............
« Svar #9 Dato: April 01, 2011, 01:19:37 pm »
Tjek evt flere billeder ud på Morgenhårds hjemmeside  :lmao:  :evil:
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!