Forfatter Emne: Rammstein jam på The Rock (13/10-07)  (Læst 23916 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Rammstein jam på The Rock (13/10-07)
« Svar #15 Dato: September 23, 2007, 10:27:24 am »
..
Kommer R+ Jam aldrig til Fyn? Ville gøre det noget lettere for nogle af os...  :innocent:

Har da hørt at de spiller i jylland indimellem, så mon de ikke tager broen (a.k.a. Fyn) når de skal derover   :lmao:

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Rammstein jam på The Rock (13/10-07)
« Svar #16 Dato: September 24, 2007, 01:44:08 pm »
Jeg kommer også - dog i forbindelse med en fødselsdag som afholdes derinde  :D
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

onkel anders

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 57
Re: Rammstein jam på The Rock (13/10-07)
« Svar #17 Dato: September 24, 2007, 04:17:14 pm »
æv bliver nødt til at aflyse :( men når man bliver tilbudt at komme en uge til sydfrankrig i stedet for,
så kan man jo ikke sige nej :D

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Rammstein jam på The Rock (13/10-07)
« Svar #18 Dato: September 26, 2007, 07:19:58 am »
Tror kun der er en der kunne finde på at brokke sig over det, men nu må vi se om han er en kælling som han nogle gange har for vane.  :club:

Jeg kan også finde på at brokke mig i ny og næ, så bare giv mig hans nummer, så kan vi råbe lidt af hinanden. Men jeg skal nok ende med at få jer ind på The Rock  :twisted: :twisted:  Hvad spiller i for en slags musik???
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Rammstein jam på The Rock (13/10-07)
« Svar #19 Dato: September 26, 2007, 03:37:22 pm »
Jeg kan også finde på at brokke mig i ny og næ, så bare giv mig hans nummer, så kan vi råbe lidt af hinanden. Men jeg skal nok ende med at få jer ind på The Rock  :twisted: :twisted:  Hvad spiller i for en slags musik???

Jeg beklager... Men mine evner inden for at overtale er bare ikke gode nok... Så må have endnu en R+ jam koncert tilgode.
Han gik i totalt tøse-tudefjæs-mode, så måtte overgive mig til sidst.

Hvad vi spiller? du kan tage et lyt på: http://www.muddyboots.dk/Repertoire/tabid/55/Default.aspx
Det er vist lettere end at beskrive det... Men det er bare lidt fra en gammel øvegang hvor der ikke rigtig var så meget styr på det og med et par syge bandmedlemmer, så kvaliteten er vist derefter. Så tag det ikke for mere end det er. Kun en lille guideline der viser hvilken retning det ca. foregår i.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Rammstein jam på The Rock (13/10-07)
« Svar #20 Dato: September 26, 2007, 07:45:04 pm »
Det lyder sku da fint Hippie  :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

PeterGraff

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 102
Re: Rammstein jam på The Rock (13/10-07)
« Svar #21 Dato: September 26, 2007, 09:29:41 pm »
Hej der

Jeg, og et par kammerater, er klar. Så var det jeg tænkte. Hvad med at mødes i vores klublokaler (www.kantanamc.dk)  kl 1730 og æde noget pizza, eller hvis der er nogen der vil lave mad skal jeg ikke stoppe dem, drikke noget øl og så tage toget ind til The Rock og gi' den gas. Var det noget?

Adressen er lyshøjgårdsvej 80, 2500 Valby

MVH

Peter Graff

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Rammstein jam på The Rock (13/10-07)
« Svar #22 Dato: September 26, 2007, 10:02:16 pm »
Det lyder sku da fint Hippie  :D

... Men vi kommer ALDRIG til at spille på sjælland, kun fyn.. Så må i komme til os...  :twisted:
(I hvert fald ikke før R+ Jam har spillet på fyn  :club: )
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Re: Rammstein jam på The Rock (13/10-07)
« Svar #23 Dato: September 26, 2007, 11:50:47 pm »
Min kære søn kommer sgu den 13/10, men jeg skulle måske høre ham om han ikke har en overnatning hos en kammerat :wink:
Er sikker på at han er enormt forstående, hvis han far skal høre tyskerrock og drikke øl :lol:
SV1000SK4

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Rammstein jam på The Rock (13/10-07)
« Svar #24 Dato: Oktober 01, 2007, 03:52:40 pm »
Jeg kan også finde på at brokke mig i ny og næ, så bare giv mig hans nummer, så kan vi råbe lidt af hinanden. Men jeg skal nok ende med at få jer ind på The Rock  :twisted: :twisted:  Hvad spiller i for en slags musik???

Jeg beklager... Men mine evner inden for at overtale er bare ikke gode nok... Så må have endnu en R+ jam koncert tilgode.
Han gik i totalt tøse-tudefjæs-mode, så måtte overgive mig til sidst.


Jeg synes du skal melde dig ud af det band der, flytte til Sjælland og så kan du starte et band med HC. I må gerne øve hjemme hos mig  :wink:

Min kære søn kommer sgu den 13/10, men jeg skulle måske høre ham om han ikke har en overnatning hos en kammerat :wink:
Er sikker på at han er enormt forstående, hvis han far skal høre tyskerrock og drikke øl :lol:

Hvis du har opdraget ham godt, så vil han forstå vigtigheden af indtagelse af tysk musik og øl... Så vi ses på The Rock  :kiss:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: Rammstein jam på The Rock (13/10-07)
« Svar #25 Dato: Oktober 01, 2007, 04:19:08 pm »
Så har jeg sgu osse bestilt billet da jeg efter sidste gang bliver nødt til at høre dem igen :mrgreen: :respekt:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Rammstein jam på The Rock (13/10-07)
« Svar #26 Dato: Oktober 01, 2007, 04:19:16 pm »
Hej der

Jeg, og et par kammerater, er klar. Så var det jeg tænkte. Hvad med at mødes i vores klublokaler (www.kantanamc.dk)  kl 1730 og æde noget pizza, eller hvis der er nogen der vil lave mad skal jeg ikke stoppe dem, drikke noget øl og så tage toget ind til The Rock og gi' den gas. Var det noget?

Adressen er lyshøjgårdsvej 80, 2500 Valby

MVH

Peter Graff

God ide..  

De pipfugle der skal afsted til arrangementet, vil nok finde på noget spisning inden, og det bliver muligvis hos jeres naboer Valby MC, pt ligger intet fast, da der kun er blevet talt løst om turen.

PeterGraff

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 102
Re: Rammstein jam på The Rock (13/10-07)
« Svar #27 Dato: Oktober 01, 2007, 06:45:56 pm »
Hej der

Jeg, og et par kammerater, er klar. Så var det jeg tænkte. Hvad med at mødes i vores klublokaler (www.kantanamc.dk)  kl 1730 og æde noget pizza, eller hvis der er nogen der vil lave mad skal jeg ikke stoppe dem, drikke noget øl og så tage toget ind til The Rock og gi' den gas. Var det noget?

Adressen er lyshøjgårdsvej 80, 2500 Valby

MVH

Peter Graff

God ide.. 

De pipfugle der skal afsted til arrangementet, vil nok finde på noget spisning inden, og det bliver muligvis hos jeres naboer Valby MC, pt ligger intet fast, da der kun er blevet talt løst om turen.

Det havde jeg sgu' ikke lige tænkt på. Pizzaen er droppet, vi æder hos Valby, så kan vi altid tage ind på The Rock i samlet flok.

MVH

Peter Graff

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Rammstein jam på The Rock (13/10-07)
« Svar #28 Dato: Oktober 01, 2007, 07:37:41 pm »
Hej der

Jeg, og et par kammerater, er klar. Så var det jeg tænkte. Hvad med at mødes i vores klublokaler (www.kantanamc.dk)  kl 1730 og æde noget pizza, eller hvis der er nogen der vil lave mad skal jeg ikke stoppe dem, drikke noget øl og så tage toget ind til The Rock og gi' den gas. Var det noget?

Adressen er lyshøjgårdsvej 80, 2500 Valby

MVH

Peter Graff

God ide.. 

De pipfugle der skal afsted til arrangementet, vil nok finde på noget spisning inden, og det bliver muligvis hos jeres naboer Valby MC, pt ligger intet fast, da der kun er blevet talt løst om turen.

Det havde jeg sgu' ikke lige tænkt på. Pizzaen er droppet, vi æder hos Valby, så kan vi altid tage ind på The Rock i samlet flok.

MVH

Peter Graff
:wink:  har du ikke styr på fest kalenderen  :D

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Rammstein jam på The Rock (13/10-07)
« Svar #29 Dato: Oktober 02, 2007, 11:20:50 pm »

Jeg synes du skal melde dig ud af det band der, flytte til Sjælland og så kan du starte et band med HC. I må gerne øve hjemme hos mig  :wink:


Har selv haft min stur som øvelokale, til vi fandt det sted vi øver nu... Kan ikke anbefales.. Der er så mange naboer at tage hensyn til.  :brok:

har han da ikke nogle at spille med? Ellers er det jo ingen tur at køre fra odense med et sæt trommer spændt bag på RF´eren en gang eller to om ugen.  :lmao: :respekt: :thumbsup:
 :orkester:
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.