Forfatter Emne: Alex mc  (Læst 43288 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: Alex mc
« Svar #45 Dato: August 23, 2007, 11:10:00 am »
Jeg er nok Alex's dårligste kunde med hensyn til hvad jeg køber hos ham af service eller reservedele, men jeg har drukket en del kaffe deroppe og det er også altid i top !!! :D :wink:

Jeg glemte sq lige karakteren : 5 ud af 5 bonghoveder får han af mig.
« Senest Redigeret: September 22, 2007, 08:49:21 pm af Nikolaj »
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

draugluin

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 56
Re: Alex mc
« Svar #46 Dato: September 20, 2007, 07:50:24 pm »
Da cyklen efterhånden var kommet op på godt 13.000 km var det jo efterhånden ved at nærme sig tiden for et serviceeftersyn. Ansporet af anprisningerne i denne tråd, og da det er det nærmeste mcværksted, kunne den jo lige så godt komme op til Alex-mc.
Ud over 12.000 km (og lidt til) service, fik jeg også nye dæk i begge ender, og udskiftet de fabriksmonterede kuglepennefjedre foran.
Ikke fordi jeg på nogen måde var utilfreds med den før, men den er godt nok blevet bedre af det.
Hvad kundehåndteringen angår har jeg heller ikke noget at klage over, selvom jeg nu ikke synes der var tale om hverken kaffe eller cola. Til gengæld kom han løbende ud af biksen, da jeg tøffede forbi, uden at se noget værksted. Han havde nok ikke tænkt på, at når skyklapperne spærrer udsigten til værkstedet, kan jeg da heller ikke se en mand, der vinker med arme og ben. Jeg dog vækket af kæresten, der kørte bagefter i bilen, før jeg fik løbet linen helt ud. Det kan selvfølgelig også være, at han gør sådan hver gang, der kører en mc forbi, for at lokke nogle kunder ind.
Alt i alt en udmærket oplevelse, så der er ikke nogen grund til at køre længere væk, næste gang der skal laves noget på cyklen.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Alex mc
« Svar #47 Dato: November 28, 2007, 02:18:54 pm »
Så er både den blå og Gixx kommet op i vinterhi hos omtalte mekker. Den blå skal have en del omfattende service efter HC pettede med den på asfalten, og Gixx er flad på fordækket, og så er der alle småtingene med den  :rolleyes: Men Alex er nem at lave aftaler med, om hvad der skal laves og så har jeg langt mere tiltro til ham end til alle andre mekkere  :thumbsup: Føler ro i sjæl og sind over at vores cykler er i gode hænder vinteren over  :kiss: :thumbsup:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: Alex mc
« Svar #48 Dato: December 28, 2007, 09:59:48 am »
Vil da lige lave lidt hype omkring AlexMc's kommende rullefelt.

Jannik og jeg havde en hyggelig dag med Alex igår og det begynder sq at ligne noget deroppe.

- Jeg er sikker på at i godt snart kan begynde at booke tider hos Alex til rulning i foråret ! ;)
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Tulle

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 278
Re: Alex mc
« Svar #49 Dato: December 28, 2007, 11:42:42 am »
Ser sq godt ud Alex  :thumbsup:
Nu med Gsx r 400 r ........ som rent faktisk kan køre :O)

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Alex mc
« Svar #50 Dato: December 28, 2007, 02:24:37 pm »
du skal lige har et fladskærmstv op der køre en dvd med Pejs TV - så din lille hyggestue fuldendt :)
 :respekt:
 
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Alex mc
« Svar #51 Dato: December 28, 2007, 03:59:06 pm »
Jeg kan godt se hvad vej jeg skal med SV'eren når min nye udstødning er klar.   :mrgreen:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: Alex mc
« Svar #52 Dato: December 28, 2007, 08:09:17 pm »
det ser sku godt ud alex.
nu med gixxer 1000k8:o)

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Alex mc
« Svar #53 Dato: December 28, 2007, 10:52:12 pm »
Holdakæft det er flot malet det rum der... :shock: :shock: :shock: :blink:

Ja tak for en hyggelig dag med masser af mandehygge, mazerinkager og brus i sodavanden. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Alex mc
« Svar #54 Dato: December 28, 2007, 11:31:34 pm »
Godt gået rødder.. det ser sgu fornemt ud..  pt det flotteste rum til tesbænk jeg har set. det ligner jo et moderne køkken, hvor der kokkeres med hestekrafter

RIGTIG NICE !!

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Alex mc
« Svar #55 Dato: December 28, 2007, 11:36:41 pm »
Kanon't... og hvor ser de 2 herre dælme også godt ud.. Tror faktisk det er jer der gør det hele smadder lækkert at se på...  :D :D :angel:

Damage

  • Gæst
Re: Alex mc
« Svar #56 Dato: Januar 05, 2008, 11:24:09 am »
Hvad er det for et mærke testbænk Alex har fået (Fuchs, Dynojet, MJP, DynaPro...osv,)?  :)

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: Alex mc
« Svar #57 Dato: Januar 05, 2008, 07:55:50 pm »
Hvad er det for et mærke testbænk Alex har fået (Fuchs, Dynojet, MJP, DynaPro...osv,)?  :)

Det er en DynaPro S125 - magen til den de har hos KJ Motorcykler - så vidt jeg er med.
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Torben C

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 64
Re: Alex mc
« Svar #58 Dato: Februar 16, 2008, 10:33:52 pm »
Jeg skal derop og have tjekket ventiler i marts på min cykel, så nu må vi se hvordan det går, men har jo kun hørt godt om ham og han har også justeret min affjedring, så jeg er sku ikke så bange, glæder mig bare til det er klaret så jeg kan komme ud og køre.

Torben
Remus titan potter, led blink, anden nummerplade holder, pipercross filter og powercommander.

sturf

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
Re: Alex mc
« Svar #59 Dato: Marts 06, 2008, 07:57:22 pm »
 :D :D det er sku et fint værksted .
 Min cykel skulle gerne lande der i aften og en tur på rullen en af de nærmeste dage :D :D
blå sv650s k1