Forfatter Emne: T-Hansens reklamationsafdeling  (Læst 6488 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
T-Hansens reklamationsafdeling
« Dato: September 11, 2009, 04:28:51 pm »
Er jeg rigtig træt af, den 24/8 indleverede jeg min KBC hjelm(som jeg ellers er super tilfreds med) da der var en fejl i foret, jeg blev lovet at jeg ville høre nærmere indenfor en uge. nu snart 3 uger efter har jeg stadig intet nyt hørt. :rant:
I mandags ringede jeg og rykkede for svar, og der blev sat en haster på min sag, jeg blev samtidig lovet at jeg ville få svar inden udløb af denne uge, idag ringer jeg så igen for at høre hvad der sker, stadig intet nyt.....  jeg må bare væbne mig med tålmodighed og får at vide at normal behandlingstid er omkring 3-5 uger  :club: :club:, og får igen at vide at man intet kan gøre.. kun vente..

Damn det er ringe kundeservice, det er jo for hulen ikke noget elektronik der skal repareres i Japan eller lign. de skal bare tage stilling til om hjelmen skal byttes eller have nyt foer



   

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: T-Hansens reklamationsafdeling
« Svar #1 Dato: September 12, 2009, 07:04:46 pm »
Ærgeligt, men tror nu også du kunne finde ringe service hos autoriserede forhandlere, men ja, fucking nedern.

Kan ikke selv sige mig fra at handler i THansen én gang imellem, men køber ikke noget som jeg ikke kan undvære at reklamere (har råd til at smide ud hvis det er bras)
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

pumper

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 224
Re: T-Hansens reklamationsafdeling
« Svar #2 Dato: September 20, 2009, 11:42:42 am »
Har prøvet det med støvler fra t fu..... hansen.Jeg havde ikke lyst til at køre i kondisko 4-5 uger midt på sæsonen.SÅ det bliver i stedet NO MORE HANSEN :club:
Tidl. MC GS1000E,BSA B40,GL500i,CB750F(900 motor)

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: T-Hansens reklamationsafdeling
« Svar #3 Dato: September 20, 2009, 05:39:36 pm »
har nu fået hjelmen retur efter 3½uge........    ikke skide imponerende
   

zx6rr

  • Wannabe
  • Indlæg: 1
Sv: T-Hansens reklamationsafdeling
« Svar #4 Dato: December 07, 2010, 10:52:31 pm »
KBC er utrolig tunge at danse med. Har selv været medarbejder i en Thansen og købte både en XP3 og VR2 Stealth hjelm hos dem. XP3 er en udgået model og den fik jeg prompte sort visir til. Men til VR2'en kan jeg ikke få visiret i sort. Det er i restordre og datoen rykkes hele tiden for hver dag der går. Ikke særlig fedt! Ellers en kanon lækker hjelm. Har også købt støvler fra dem nogle Estoril støvler som faktisk er utrolig dejlige at have på, men slet ikke til at gå i.