Forfatter Emne: SVrider.dk i Touring Nyt  (Læst 16042 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #15 Dato: Juli 12, 2010, 12:20:07 am »

Bare fordi der er mange brugere, er det ikke ens betydende med at det hele bliver lort og lagkage. Det er et spørgsmål om, at der i forvejen er et godt miljø nogle fornuftige moderatorer, hvilket jeg mener der er herinde :)

Hygge

Nemlig! Vi kører den  :club:  :club: linje, og hvis der er nogen der spiller op så får de bare deres egen svinetråd...  :lmao: :lmao: :lmao:

nemlig......  :thumbsup:  men fint nok at have holdningen omkring hvorfor vi egentlig skal i et blad...jeg fandt selv forummet og opdagede hvor fedt....  :hand: :hand: :hand: :hand:  you know...mener ikke at det skader at reklamere lidt så længe vi har så gode moderatorer....
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #16 Dato: Juli 12, 2010, 11:21:51 am »
Mads, jeg syntes dit oplæg er super godt. Jeg tog mig den frihed at ændret/opdatere det en smule:

SVRider.dk er en onlinebaseret klub rettet mod ejere af Suzukis SV-modeller fra den første 650 ccm i 1999 og frem til de seneste indsprøjtnings 650'ere og 1000'ere. SVRider har eksisteret siden 2004 - og kan i dag bryste sig af at have 1500 medlemmer fra hele landet. Medlemmerne er af begge køn og består af både Hard Core Racere til dugfriske førstegangs ejere.

SVRiders omdrejningspunkt er selve forummet, hvor det er muligt at hyggesludre eller indhente tekniske råd og vejledning. Efterhånden som de dygtigere SV-ejere foretager modifikationer – oprettes der gerne guides som andre kan følge. Oftest står ophavsmanden gerne klar til at give en hjælpende hånd ved den praktiske udførsel.

Forummet bruges også til at arrangere forskellige events og happenings. Det være sig den årlige julefrokost såvel som fællesture ud i det ganske land. Som det seneste har der med stor succes været arrangeret skruedag, hvor 30 medlemmer mødtes og fik justeret SV’en eller monteret de nye stumper.

Tidligere på sæsonen var der arrangeret bulderdag, hvor 20-25 medlemmer mødtes for at måle dB på udstødninger af alle typer. Hertil kommer de faste fællesture, hvor man har lejlighed til at møde de andre medlemmer i virkeligheden.

Der anmeldes også stumper, reservedele og værksteder i alle afskygninger, hvor man kan få en subjektivt vurdering af The Good, The Bad and The Ugly.

Vi ved at der sælges og køres langt flere SV’ere end medlemskabet af SVRider afspejler, og vil derfor gøre andre opmærksom på denne danske referenceside. Du kan sagtens være medlem af en fysisk klub samtidig med du er medlem af SVRider. Det er gratis og der er altid plads til en mere – så kom glad.

« Senest Redigeret: Juli 13, 2010, 09:28:45 pm af TOB »
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #17 Dato: Juli 12, 2010, 11:23:17 am »
Mads og TOB; det ser rigtig fint ud!
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #18 Dato: Juli 12, 2010, 11:36:51 am »
Hvem har et high resolution billede af logo'et liggende (JPG)?
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #19 Dato: Juli 12, 2010, 11:48:44 am »
Jeg tog mig den frihed at ændret/opdatere det en smule:
Super! Det eneste jeg har, er at jeg synes 1000'eren skal nævnes, så folk ikke tror det kun er 650'erne der bliver snakket om. Ellers synes jeg det er rigtig godt - lidt mere humoristisk end mit udkast :D

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #20 Dato: Juli 12, 2010, 11:57:10 am »
Jeg tog mig den frihed at ændret/opdatere det en smule:
Super! Det eneste jeg har, er at jeg synes 1000'eren skal nævnes, så folk ikke tror det kun er 650'erne der bliver snakket om. Ellers synes jeg det er rigtig godt - lidt mere humoristisk end mit udkast :D

Hygge

Oki, jeg smed lige en ( ) ind med kubik i første paragraf. Et hurtigt dirty trick, som nok redigeres væk?!? Skal jeg omskrive det, så det passer bedre ind?
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #21 Dato: Juli 12, 2010, 12:05:50 pm »
Jeg tog mig den frihed at ændret/opdatere det en smule:
Super! Det eneste jeg har, er at jeg synes 1000'eren skal nævnes, så folk ikke tror det kun er 650'erne der bliver snakket om. Ellers synes jeg det er rigtig godt - lidt mere humoristisk end mit udkast :D

Hygge

Oki, jeg smed lige en ( ) ind med kubik i første paragraf. Et hurtigt dirty trick, som nok redigeres væk?!? Skal jeg omskrive det, så det passer bedre ind?
Hva' med sådan her?

SVRider.dk er en onlinebaseret klub rettet mod ejere af Suzukis SV-modeller fra den første 650 ccm i 1999 og frem til de seneste 650'ere og 1000'ere.


Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #22 Dato: Juli 12, 2010, 12:14:41 pm »
Jeg tog mig den frihed at ændret/opdatere det en smule:
Super! Det eneste jeg har, er at jeg synes 1000'eren skal nævnes, så folk ikke tror det kun er 650'erne der bliver snakket om. Ellers synes jeg det er rigtig godt - lidt mere humoristisk end mit udkast :D

Hygge

Oki, jeg smed lige en ( ) ind med kubik i første paragraf. Et hurtigt dirty trick, som nok redigeres væk?!? Skal jeg omskrive det, så det passer bedre ind?
Hva' med sådan her?

SVRider.dk er en onlinebaseret klub rettet mod ejere af Suzukis SV-modeller fra den første 650 ccm i 1999 og frem til de seneste 650'ere og 1000'ere.


Hygge
Købt! :) Teksten er opdateret og redigeret en smule.
« Senest Redigeret: Juli 12, 2010, 12:20:48 pm af TOB »
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #23 Dato: Juli 12, 2010, 12:24:59 pm »
Smukt. Så mangler vi vel bare logoet og så skal den vel bare skydes afsted? Måske formanden også lige skal godkende den? :D

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #24 Dato: Juli 12, 2010, 01:43:11 pm »
Logoet snupper i bare oppe i hjørnet og godkendelsen har i nu =)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #25 Dato: Juli 12, 2010, 01:48:12 pm »
Logoet snupper i bare oppe i hjørnet og godkendelsen har i nu =)
Logoet skal være i High Resolution - det i hjørnet er vist ikke "high" nok til tryk. Kan et bedre fremskaffes/udarbejdes?
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #26 Dato: Juli 12, 2010, 01:50:16 pm »
Hmm... Spørg Luske - det er hans værk.
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #27 Dato: Juli 13, 2010, 09:33:51 am »
jeg føler mig godt nok udenfor med min bandit 600  :cry: :cry: :cry:  :lmao:

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #28 Dato: Juli 13, 2010, 10:21:40 am »
jeg føler mig godt nok udenfor med min bandit 600  :cry: :cry: :cry:  :lmao:

Du kan så glæde dig over at den larmer mest  :wink:  :lmao:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #29 Dato: Juli 13, 2010, 12:40:47 pm »
jeg føler mig godt nok udenfor med min bandit 600  :cry: :cry: :cry:  :lmao:
Det er også meningen :P

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her