Forfatter Emne: Rydberg´s MC - Ikke overbevisende.  (Læst 17256 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Rydberg´s MC - Ikke overbevisende.
« Dato: Marts 17, 2008, 10:33:44 pm »
Jeg er netop hjemvendt fra Rydberg´s MC i Aidt ovre midt i jylland med min "nye" GSXR 600 SRAD... Endelig.
Er ved at være to måneder siden jeg var ovre ved dem for at se den, desværre blev det et modbydeligt regnvejr da vi nærmede os destination, men jeg lod mig overtale mig selv om en prøvetur ikke var nødvendig. En slutseddel var bedre.

Jeg fik forhandlet mig til gratis levering og 1000 af prisen, før Jacob jeg snakkede med ikke ville lege mere... Så ville han hellere give mig en GOD rabat på udstyr til den. Men mente ikke 10% på en potte var nok til jeg ville slå til.

Tiden frem til den 1. Marts hvor der var planlagt afhentning mailede jeg en del frem og tilbage med Jacob om diverse spørgsmål jeg ønskede svar på.
Der for undrede det mig noget at da jeg et par dage inden 1. Marts måtte udsætte afhentningen (noget med over 20 sek./m og høj let trailer ikke er så godt sammen). Jeg fik en mail tilbage om det passede dem helt fint. De havde prøvet at ringe til mig én gang for at sige da de ville stille ventiler var de kommer til at mangle "en ting" og den var i rest ordre, men de ville give lyd fra dem så snart den var klar.

Derefter kom et par uger med stilhed... Først da jeg skrev og rykkede for at høre om jeg var blevet glemt var den pludselig blevet færdig næsten samtidig med jeg havde skrevet til dem.

da jeg kom efter den i dag, måtte jeg minde dem om at notere eftersynet de havde lavet (først da jeg kom hjem at jeg opdagede den påstået fulde servicebog har et hul omkring 12-44.000 km.)

DMI lovede slud, hagl, kraftig blæst og regn i jylland i dag, så blev traileren der skulle bringe dem hjem. Kunne heldigvis låne en rampe af dem, men ellers var der ikke den store hjælp. Virkede lidt som om nu havde de deres 64K i hus, så kunne jeg bare komme afsted.

Kald mig bare snobbet, men mener også at når en forhandler levere en cykel til salg, må den gerne se lidt pæn ud. Men det går de åbenbart ikke så meget op i. Ligner det er nogle tusinde km. siden bagfælgen er blevet renset for kædespray og cyklen generalt ligner den har kørt gennem et par fornuftige vandpytter der havde en vis del mudder i sig.

Desværre blev klokken mange inden jeg nåede hjem med den og fik den ud af traileren, så kan ikke fortælle hvordan den køre... Men er sikker på det er godt.

Nu skal det ikke lyde som om de er nogle værre banditter, selvom jeg godt kan se det måske bare lidt præg af det. Men deres garanti (12 måneder på motor og gear), deres kundeservice/kontakt fra første til sidste mail, deres gratis opbevaring af den i to måneder og div. andre ting var jo gode nok.

Havde bare håbet de havde fulgt det helt til dørs.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Jacob

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 325
Re: Rydberg´s MC - Ikke overbevisende.
« Svar #1 Dato: Marts 18, 2008, 07:43:25 am »
Kan godt forstå din utilfredshed. Det lyder som om det havde kostet så lidt tid fra forhandleren at følge salget ordentligt til dørs... Det kan være svært at ryste en dårlig fornemmelse af sig, men håber du bliver glad for den fine gixxer. Hvad med nogle nye billeder af dyret?
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Rydberg´s MC - Ikke overbevisende.
« Svar #2 Dato: Marts 19, 2008, 04:37:03 pm »
Det hjalp lidt på det at komme ud og trille igår, selvom det kun var et par kilometer for at se hvordan den trillede...

Skal nok komme med lidt nye billeder, når jeg lige har fået pudset og vasket lidt... Så om et par måneder?  :innocent:
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Henning_F

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 278
Re: Rydberg´s MC - Ikke overbevisende.
« Svar #3 Dato: Marts 19, 2008, 10:17:27 pm »
Jeg kan godt forstå det. Det er sådan nogle små ting der gør at man lige er ekstra tilfreds og anbefaler stedet til andre.

Lidt pudsigt iøvrigt. Jeg hentede min SV1000S fra vinteropbevaring(tidligere ejer) hos Pitværkstedet i netop Aidt. Der er åbentbart plads til to store Suzuki forhandlere i det område.  :)
SV650N ABS K8

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Rydberg´s MC - Ikke overbevisende.
« Svar #4 Dato: Marts 19, 2008, 10:58:48 pm »
Jeg kan godt forstå det. Det er sådan nogle små ting der gør at man lige er ekstra tilfreds og anbefaler stedet til andre.

Lidt pudsigt iøvrigt. Jeg hentede min SV1000S fra vinteropbevaring(tidligere ejer) hos Pitværkstedet i netop Aidt. Der er åbentbart plads til to store Suzuki forhandlere i det område.  :)

Rydberg er ikke Suzuki forhandler (gå ind til dem og sig SRAD og de ligner alle et kæmpe spørgsmålstegn - er afprøvet), de er en af Danmarks største Kawa-forhandlere, så vidt jeg har ladet mig fortælle.

Men ja, at der er plads til to så store butikker i så lille en by havde jeg ikke regnet med.

Regned med at skrive en mail til Jacob jeg har haft en del kontakt til fra første gang jeg havde fat i dem, i løbet af påsken. Ikke for at brokke mig, bare for at sige der er mulighed for forbedringer på de små områder og sige tak for den velkørende maskine.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Henning_F

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 278
Re: Rydberg´s MC - Ikke overbevisende.
« Svar #5 Dato: Marts 19, 2008, 11:04:06 pm »
Nå ja for fanden, ikke noget med at blande Suzuki sammen med alt det der Kawa stads...  :mrgreen:
SV650N ABS K8

kim r

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Re: Rydberg´s MC - Ikke overbevisende.
« Svar #6 Dato: Marts 20, 2008, 09:34:00 am »
Jeg købte engang en brugt vfr750 91, hos Rydberg, den flækkede starterhuset efter 2,5 måned og det skiftede de uden det mindste klagen, så kun tilfredshed herfra med dem.

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Rydberg´s MC - Ikke overbevisende.
« Svar #7 Dato: August 12, 2008, 10:54:48 am »
Jeg købte engang en brugt vfr750 91, hos Rydberg, den flækkede starterhuset efter 2,5 måned og det skiftede de uden det mindste klagen, så kun tilfredshed herfra med dem.

Jeg opdagede min knallert bliver lidt urolig når jeg bremser med forbremsen og vi har aftalt de sender et par nye bremseskiver til mig, så jeg ikke skal tage en dag fri for at hente dem og få dem monteret... Det var ca. midt i april vi aftalte det - og de er ikke kommet endnu.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Rydberg´s MC - Ikke overbevisende.
« Svar #8 Dato: August 18, 2008, 05:22:55 pm »
Ret skal være ret - og jeg har endelig fået mine bremseskiver!

Det krævede åbenbart bare ham jeg normalt har snakket med (og ber blevet stillet videre til da han kandte til sagen) skulle på ferie.
Så kunne jeg få lov til at forklare sagen for en af de andre der på ca. halvanden time fandt ud af de skiver fra Breaking slet ikke blev lavet mere... Men når jeg var blevet lovet noget wave-skive-lignende noget ville de gerne betale prisen forskellen der var til deres Moto-Master flame skiver.

Så dagen efter ved middagstid lå der en besked på min telefonsvare om skiverne var kommet til dem og de var stort set ude af døren igen. Så dagen efter fik jeg et par skiver med posten.  :thumbsup:

Forstår dog stadig ikke at det der er så nemt og hurtigt for den ene kan tage flere måneder for den anden.  :brok:
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

claus 1000 exmc

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 361
    • www.exterminators.dk
Re: Rydberg´s MC - Ikke overbevisende.
« Svar #9 Dato: August 29, 2008, 11:30:25 pm »
vil sige at ryberg har altid ydet den bedste service over for mig, kan slet ikke genkende de problemer der er beskrevet her
Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

 how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.
 
Bane : noget Kawaski