Forfatter Emne: Tur søndag d. 20/5  (Læst 9010 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Tur søndag d. 20/5
« Svar #15 Dato: Maj 21, 2007, 12:25:28 am »
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Tur søndag d. 20/5
« Svar #16 Dato: Maj 21, 2007, 08:14:15 am »
Tak for en fin tur!!! :)

Majse>Når du nu netop IKKE vil have ræse fordi at du har en "ny" med - er du så ikke sød en anden gang at lave bagtrop og vente på vedkommende? :) - Jeg ville gerne have trillet noget hurtigere, men måtte vente på din veninde :)

Venligt ment.. :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Tur søndag d. 20/5
« Svar #17 Dato: Maj 21, 2007, 08:30:33 am »
Tak for en fin tur!!! :)

Majse>Når du nu netop IKKE vil have ræse fordi at du har en "ny" med - er du så ikke sød en anden gang at lave bagtrop og vente på vedkommende? :) - Jeg ville gerne have trillet noget hurtigere, men måtte vente på din veninde :)

Venligt ment.. :)

DEN JESPER GÅR IKKE.. Jeg fik at vide at du var bagtrop som du selv havde tilbudt....  fordi du selv havde nogen med som ikke kørte så stærkt,   så derfor lå jeg foran Pia det meste af turen og ventede skam også på jer.. .. Så tro ikke jeg kørte race ( jeg gav den gass engang imellem på lige stræk, men ventede hurtigt på jer ).. ... Desuden var jeg bagtrop på vej hjem netop fordi Pia ikke ville kører stærkt.. og det var helt fint... Det havde jeg ikke noget problem med... Heller ikke selv om vi blev splittet fordi jeg fik en bi i ærmet... griner.... :D :D

Tak for en fed tur Rubin.... Er ked af du blev bekymret .. Heldigvis er vi alle på benene....

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Tur søndag d. 20/5
« Svar #18 Dato: Maj 21, 2007, 08:40:41 am »
Tak for en fed tur Rubin.... Er ked af du blev bekymret .. Heldigvis er vi alle på benene....
Forklaring udbedes   :D

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
Re: Tur søndag d. 20/5
« Svar #19 Dato: Maj 21, 2007, 08:58:39 am »
Tak for en fed tur Rubin.... Er ked af du blev bekymret .. Heldigvis er vi alle på benene....
Forklaring udbedes   :D
Det gik lidt heftigt igennem bulderskoven, så vi holdt opsamling lige efter Slagslunde.
Da vi havde ventet, forgæves, i nogle minutter valgte jeg at køre tilbage, medens de (fleste) andre ventede.
Det viste sig så at de sidste var drejet fra, 500 meter bag os, os sad og fedede den i Måløv :o
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Tur søndag d. 20/5
« Svar #20 Dato: Maj 21, 2007, 10:05:39 am »
Tak for en fed tur Rubin.... Er ked af du blev bekymret .. Heldigvis er vi alle på benene....
Forklaring udbedes   :D
Det gik lidt heftigt igennem bulderskoven, så vi holdt opsamling lige efter Slagslunde.
Da vi havde ventet, forgæves, i nogle minutter valgte jeg at køre tilbage, medens de (fleste) andre ventede.
Det viste sig så at de sidste var drejet fra, 500 meter bag os, os sad og fedede den i Måløv :o

 :oops: :oops: Det var jo fordi jeg ikke kendte vejen og da jeg så et skilt i slagslunde hvor der stod stenløse og Veksø, så tænkte jeg at når vi når dertil så ved jeg hvor vi er... UNDSKYLD... Men det var altså ikke min skyld med den mand som var foran os som ikke ventede da I drejede fra ( Man skal jo holde øje med den der ligger efter een... ikk ) ... Og den bi skulle altså ud af ærmet igen.. Snøft.... Smiler .....Og Rubin, du må gerne fører an igen.. FEEEEEEED TUR... og dejligt at se dig igen...  :blink:

kjsv650

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 5
Re: Tur søndag d. 20/5
« Svar #21 Dato: Maj 21, 2007, 08:16:40 pm »
super tur :D har varmt anbefalet andre at komme afsted en anden gang

Asthpe

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 29
Re: Tur søndag d. 20/5
« Svar #22 Dato: Maj 21, 2007, 10:38:39 pm »
Men det var altså ikke min skyld med den mand som var foran os som ikke ventede da I drejede fra ( Man skal jo holde øje med den der ligger efter een... ikk ) ...

 :oops: :oops: :oops:
Den må jeg jo nok tage på min kappe, undskyld. Men jeg er sikker på jeg så jer ved rundkørelsen i Slangerup, og jeg synes ikke vi drejde fra siden hen. Men det er jo altid en smagssag hvornår man drejer fra. Endnu en gang undskyld, håber ikke du kommer efter mig. :club:

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Tur søndag d. 20/5
« Svar #23 Dato: Maj 22, 2007, 03:01:48 pm »
Men det var altså ikke min skyld med den mand som var foran os som ikke ventede da I drejede fra ( Man skal jo holde øje med den der ligger efter een... ikk ) ...

 :oops: :oops: :oops:
Den må jeg jo nok tage på min kappe, undskyld. Men jeg er sikker på jeg så jer ved rundkørelsen i Slangerup, og jeg synes ikke vi drejde fra siden hen. Men det er jo altid en smagssag hvornår man drejer fra. Endnu en gang undskyld, håber ikke du kommer efter mig. :club:


Nej Nej da... Har allerede glemt det...  :D :D