Forfatter Emne: Tja... Så fik det en lykkelig ende alligevel  (Læst 18324 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Re: Sv: Re: Tja... Så fik det en lykkelig ende alligevel
« Svar #30 Dato: Maj 31, 2006, 04:22:39 pm »
Tænk hvis de var lige så flinke hos FIAT :wink: :mrgreen: :mrgreen:

Hva skal det sige??? Du har jo aldrig været og besgøe mig...

Det må jeg jo så gøre, så kan vi se om du kan overtale mig til at skifte bil :wink: :wink:
SV1000SK4

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Sv: Re: Sv: Re: Tja... Så fik det en lykkelig ende alligevel
« Svar #31 Dato: Juni 01, 2006, 01:31:12 pm »
Tænk hvis de var lige så flinke hos FIAT :wink: :mrgreen: :mrgreen:

Hva skal det sige??? Du har jo aldrig været og besgøe mig...

Det må jeg jo så gøre, så kan vi se om du kan overtale mig til at skifte bil :wink: :wink:

Ja det ku være hyggeligt.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Martin H

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 418
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
Re: Sv: Tja... Så fik det en lykkelig ende alligevel
« Svar #32 Dato: Januar 17, 2007, 10:25:47 pm »
En Bimmer ville være ok. Det andet skidt (Folkevogn og Snob-Folkevogn) siger mig ikke noget.

Skulle det være så en 00 M-Coupe i Aspen-Silber. 8)

Du siger bare til hvilken BMW du skal bruge, så klare vi det.  :mrgreen: :thumbsup: (Sidder hos Niels Petersen i Næstved, der har vi os BMW)  :wink:
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Re: Tja... Så fik det en lykkelig ende alligevel
« Svar #33 Dato: Januar 18, 2007, 08:07:25 pm »
Er du sælger?

... Eller endnu bedre; Reservedelsmand?

Jeg har 2 Opel`er i husstanden der fra tid til anden skal bruge lidt stumper. Det kunne da være skægt at møde endnu er Forum-bruger irl :)

Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Kragh

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 71
Re: Tja... Så fik det en lykkelig ende alligevel
« Svar #34 Dato: Januar 18, 2007, 08:54:09 pm »
Når nu Paw alligevel efterlyser billige reservedele, tør jeg da godt afsløre at undertegnede er reservedelsmand hos Gunner Due i Køge. (Opel-Mazda-Suzuki-Ford).
Derudover har jeg diverse forbindelser/kontakter/venner hos andre mærker (også uorginalt).
Hvis der er nogen der skal bruge lidt reservedele og er villig til at nærme sig Køge/Solrød vil jeg da gerne være behjælpelig.
Jeg har alligevel så mange dumme spørgsmål ang. mc  :oops: som dette forum er flinke at svare på, så vil jeg da meget gerne hjælpe hvor jeg kan.  :mrgreen:

Martin H

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 418
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
Re: Tja... Så fik det en lykkelig ende alligevel
« Svar #35 Dato: Januar 18, 2007, 08:55:28 pm »
Er du sælger?

... Eller endnu bedre; Reservedelsmand?

Jeg har 2 Opel`er i husstanden der fra tid til anden skal bruge lidt stumper. Det kunne da være skægt at møde endnu er Forum-bruger irl :)



Jeg er sælger, det med lageret har jeg været, men sælger idag.  :mrgreen:

Var det ikke noget med at få skiftet en af dine Opel´er ud??  :wink:

Du skal være hjertelig velkommen, så giver jeg en kop kaffe, hvis du kommer ned og hilser på.
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Re: Tja... Så fik det en lykkelig ende alligevel
« Svar #36 Dato: Januar 18, 2007, 09:57:26 pm »
Når nu Paw alligevel efterlyser billige reservedele, tør jeg da godt afsløre at undertegnede er reservedelsmand hos Gunner Due i Køge. (Opel-Mazda-Suzuki-Ford).
Derudover har jeg diverse forbindelser/kontakter/venner hos andre mærker (også uorginalt).
Hvis der er nogen der skal bruge lidt reservedele og er villig til at nærme sig Køge/Solrød vil jeg da gerne være behjælpelig.
Jeg har alligevel så mange dumme spørgsmål ang. mc  :oops: som dette forum er flinke at svare på, så vil jeg da meget gerne hjælpe hvor jeg kan.  :mrgreen:

Lyder spændende...
Jeg kigger nok snart ned og køber et sæt måtter til vectraen :D
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Re: Tja... Så fik det en lykkelig ende alligevel
« Svar #37 Dato: Januar 18, 2007, 09:59:10 pm »
Er du sælger?

... Eller endnu bedre; Reservedelsmand?

Jeg har 2 Opel`er i husstanden der fra tid til anden skal bruge lidt stumper. Det kunne da være skægt at møde endnu er Forum-bruger irl :)



Jeg er sælger, det med lageret har jeg været, men sælger idag.  :mrgreen:

Var det ikke noget med at få skiftet en af dine Opel´er ud??  :wink:

Du skal være hjertelig velkommen, så giver jeg en kop kaffe, hvis du kommer ned og hilser på.

Tak, tak :D

Det er ikke utænkeligt (hvis du skaffer en prøvetur i en M6...) :mrgreen:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Martin H

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 418
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
Re: Tja... Så fik det en lykkelig ende alligevel
« Svar #38 Dato: Januar 18, 2007, 10:04:53 pm »
Er du sælger?

... Eller endnu bedre; Reservedelsmand?

Jeg har 2 Opel`er i husstanden der fra tid til anden skal bruge lidt stumper. Det kunne da være skægt at møde endnu er Forum-bruger irl :)



Jeg er sælger, det med lageret har jeg været, men sælger idag.  :mrgreen:

Var det ikke noget med at få skiftet en af dine Opel´er ud??  :wink:

Du skal være hjertelig velkommen, så giver jeg en kop kaffe, hvis du kommer ned og hilser på.

Tak, tak :D

Det er ikke utænkeligt (hvis du skaffer en prøvetur i en M6...) :mrgreen:

Det med m6´eren bliver svært, men vi har lige solgt en ny M5, vi må bare ikke køre i den. Men jeg kan give dig en tur i en Opel Zafira OPC eller Mazda 3 MPS.  :whatever:
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Tja... Så fik det en lykkelig ende alligevel
« Svar #39 Dato: Januar 19, 2007, 06:44:31 am »
jeg har nu også kun gode erfaringer med Masi, hvad tøj angår altså  :)