Forfatter Emne: Fast køredag for svrider.dk?  (Læst 38295 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVeetie

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 201
  • Blondine på deltid.........
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #75 Dato: Juni 03, 2010, 04:05:04 pm »
Ja , jeg melder mig også under fanen med et STORT tak for en herlig tur..... Hyggeligt at vi snakker lige så meget som vi kører (næsten) :lmao:
Det var fedt at møde så mange af jer og få en løgnehistore eller 2 til samlingen.... :innocent:
Jeg glæder mig allerede til næste tur....
Og Jannik - tak fordi du har spoleret min nattesøvn  :brok: :brok: :brok:, nu lå jeg istedet for at sove og gloede lige op i loftet og tænkte på banekørsel og baghjulskørsel - så jeg er lidt busted idag, pyhhhh haaaa , så nu må jeg ha tilmeldt mig nogle af de kurser.....
Endnu engang tak for hyggeligt samvær drenge..... :thumbsup:
BOW
SV650SK3

Torben Dan

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 39
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #76 Dato: Juni 03, 2010, 08:04:08 pm »
jeg syntes for øvrigt også det kunne være fedt med onsdag kunne blive køredag  :thumbsup:

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #77 Dato: Juni 04, 2010, 08:51:01 pm »
Og Jannik - tak fordi du har spoleret min nattesøvn  :brok: :brok: :brok:,
Hehehe Anytime...  :blink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

GreenDevil

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 140
  • ZX-6 aka kællingen
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #78 Dato: Juni 05, 2010, 02:08:27 pm »
Vi må ud og køre igen..

Kom hjem til kæresten bagefter og fortalte at det havde været en frisk tur ud over stepperne.. Fredag kører vi så til svendborg for at smide kawasakien på værksted, og så begyndte mobberiet :/

fakta;

Benzinøkonomi for fællestur: 14km/l.. ligger ofte nede omkring 6 når der bliver gået til stålet..

Plet på ryggen fra fuglelort der absolut ikke var splattet ud :/

Hendes konklussion var så at vi bare var kørt på grillbaren i stedet, og var knotten over at hun ikke havde været med :/
Dont drive faster than your angels can fly - or outrun the devil!
Either one works.

Customløsninger af cykler sælges; speciale i tankbuler og ridser!
Pris: et komplet sæt læder incl. støvler og hjelm.

nielser

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 25
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #79 Dato: Juni 06, 2010, 11:14:18 pm »
Hej er ny her. fik et nys om siden i lørdags efter vi havede køret gokart :thumbsup:... men vil lige høre hvornår er næste tur og hvorfra køre i??? [

 
Sort SV1000 med larmepotter:-)

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #80 Dato: Juni 07, 2010, 12:00:27 am »
Hej er ny her. fik et nys om siden i lørdags efter vi havede køret gokart :thumbsup:... men vil lige høre hvornår er næste tur og hvorfra køre i??? [

Hej nielser og velkommen til...  :wink:

Som denne faste tur skulle være så er det hver måned den første onsdag i måneden og hvis vejret ikke er til det flyttes det til den anden onsdag i måneden så skulle blive onsdag d, 7/7 men der kommer jo nok en tur eller to inden den dato, bare at holde øje på siden og evt oss motorcykelgalleri..  :wink:

Mvh
Peter.
« Senest Redigeret: Juni 07, 2010, 12:28:36 am af PeterZ »
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #81 Dato: Juni 07, 2010, 12:02:12 am »
Hej er ny her. fik et nys om siden i lørdags efter vi havede køret gokart :thumbsup:... men vil lige høre hvornår er næste tur og hvorfra køre i??? [

Hej nielser og velkommen til...  :wink:

Som denne faste tur skulle være så er det hver måned den første onsdag i måneden og hvis vejret ikke er til det flyttes det til den anden onsdag i måneden så skulle blive onsdag d, 7/7 men der kommer jo nok en tur eller to inden den dato, bare at holde øje på siden og evt oss bilgalleri..  :wink:

Mvh
Peter.
Jeg tror det er smartere at holde øje med motorcykelgalleri.dk :D Men nu bestemmer jeg selvfølgelig ikke :P

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #82 Dato: Juni 07, 2010, 12:30:45 am »
Hej er ny her. fik et nys om siden i lørdags efter vi havede køret gokart :thumbsup:... men vil lige høre hvornår er næste tur og hvorfra køre i??? [

Hej nielser og velkommen til...  :wink:

Som denne faste tur skulle være så er det hver måned den første onsdag i måneden og hvis vejret ikke er til det flyttes det til den anden onsdag i måneden så skulle blive onsdag d, 7/7 men der kommer jo nok en tur eller to inden den dato, bare at holde øje på siden og evt oss bilgalleri..  :wink:

Mvh
Peter.
Jeg tror det er smartere at holde øje med motorcykelgalleri.dk :D Men nu bestemmer jeg selvfølgelig ikke :P

Hygge


Haha, tak for rettelse, men ja kunne godt være en ide, godt man kan redigere i sine svar.. :S :)  Ska jo oss være plads til fejl..  :P :innocent:
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

SVeetie

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 201
  • Blondine på deltid.........
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #83 Dato: Juni 07, 2010, 09:22:19 am »
Vi må ud og køre igen..

Kom hjem til kæresten bagefter og fortalte at det havde været en frisk tur ud over stepperne.. Fredag kører vi så til svendborg for at smide kawasakien på værksted, og så begyndte mobberiet :/

fakta;

Benzinøkonomi for fællestur: 14km/l.. ligger ofte nede omkring 6 når der bliver gået til stålet..

Plet på ryggen fra fuglelort der absolut ikke var splattet ud :/

Hendes konklussion var så at vi bare var kørt på grillbaren i stedet, og var knotten over at hun ikke havde været med :/

Griner - Mikkel den fugleklat må være kommet da I holdte og ventede på os kyllinger bagerst i feltet... :embarassed: :embarassed:
Men Hun har da klart ret til at brokke sig over at hun ikke var med  :brok: :brok: - kunne have været hygge om hun havde kørt med.........  8) 8) - måske ikke for dig , men for mig og de andre...... :lmao:
BOW
SV650SK3

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #84 Dato: Juni 07, 2010, 09:55:49 pm »
Hej er ny her. fik et nys om siden i lørdags efter vi havede køret gokart :thumbsup:... men vil lige høre hvornår er næste tur og hvorfra køre i??? [

velkommen...... godt du tog imod mit hint...... du er havnet et rigtigt godt sted

Michael
nu med yamaha fz1 2008

nielser

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 25
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #85 Dato: Juni 07, 2010, 10:22:16 pm »
TAk skal i have...skal nok holde øje med ture både her og på motorcykelgalleriet :thumbsup:
og Michael (langemand) endnu engang tak
Sort SV1000 med larmepotter:-)

Hedo

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 162
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #86 Dato: Juli 06, 2010, 01:43:16 am »
Er der fællestur igen d.7/7? 
 8)
Det er aldrig forsent at opgi'

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #87 Dato: Juli 07, 2010, 01:48:42 pm »
Det er jo onsdag idag og første onsdag i måneden...så mon ikke det bare er at mødes igen derude ved Ikea som sidst...."desværre" er jeg på ferie så jeg kan ikke deltage idag.

God tur...hilsen Per
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

GreenDevil

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 140
  • ZX-6 aka kællingen
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #88 Dato: Juli 07, 2010, 04:20:53 pm »
Jeg stikker snuden ud og ser i dag :)
Dont drive faster than your angels can fly - or outrun the devil!
Either one works.

Customløsninger af cykler sælges; speciale i tankbuler og ridser!
Pris: et komplet sæt læder incl. støvler og hjelm.

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #89 Dato: Juli 07, 2010, 07:11:40 pm »
Ehm, holder herude nu og er helt alene, har jeg taget fejl?
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.