Forfatter Emne: Hamburger Motorrad Tage  (Læst 19374 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #60 Dato: Januar 24, 2006, 07:34:38 pm »
Så.. Nu har jeg tilmeldt mig Bjørnebandens tur.. Stik mig lige nogle telefonnumre i en pm, så vi kan ringes ved, når Hamburg er nået..

Er der nogen af jer, der tager ind til centrum og besøger Louis og Co.? Så vil jeg da gerne med.. :) I følge planen, så ankommer vi til Hamburg klokken 10.30..
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #61 Dato: Januar 25, 2006, 02:20:51 pm »
Jeg kender slet ik vores plan endnu.... men vi kører vel klokken lort så vi kan nå det hele....  8)

Martin, min kammerat, er også på, så én plads tilbage.....  :idea:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #62 Dato: Januar 25, 2006, 04:12:58 pm »
Citat fra: Hønse
Jeg kender slet ik vores plan endnu.... men vi kører vel klokken lort så vi kan nå det hele....  8)

Martin, min kammerat, er også på, så én plads tilbage.....  :idea:


Hvor skal i hentes :?:  :?:

Har snakket med Alex om at hente ham kl.7 i Frederiksusund og hvis jeg så havde hentet jer andre fra nordsjælland først, er vi i Hamburg ml. 11 & 12, men måske vi skal køre før hvis vi skal til Louis???? Har i øvrigt aftalt med Moolex, at ham og Paw selv kommer til afkørslen ved motorvejen :wink:

Er der stemning for at køre tidligere :?:  :?:  :?:
SV1000SK4

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #63 Dato: Januar 25, 2006, 07:48:46 pm »
Vi bor begge i Hillerød men er vi de eneste herfra så kan vi jo evt. møde dig et sted, vi ka lige ringes ved!!

Men tidligere afgang betyder ik så meget for mig... bortset fra at vi så nærmer os et tidspunkt hvor jeg helt bestemt ikke må kører....  :lol:  :wink:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #64 Dato: Januar 26, 2006, 10:49:28 pm »
Så er køreplanen klar :roll:

Henter Hillerødderne ca. kl.0536, napper Alex med fra Frederiksusund ca. kl.0606 og samler så Paw og Moolex ved afkørslen ved Rønnede ca. kl.0707-0734 (Ringer til Moolex når vi runder Køge) Regner så med at lande ved Louis ca. 1032-1059 :D

Alle tider er ca.tider, men dog mere præcise end DSB & HT's køreplaner :lol:

Husk pas og visakort  :wink:
SV1000SK4

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #65 Dato: Januar 27, 2006, 08:02:41 am »
Lyder lækkert... Glæder mig :D
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #66 Dato: Januar 27, 2006, 08:44:43 am »
Citat fra: Den røde Baron
Så er køreplanen klar :roll:

Henter Hillerødderne ca. kl.0536, napper Alex med fra Frederiksusund ca. kl.0606 og samler så Paw og Moolex ved afkørslen ved Rønnede ca. kl.0707-0734 (Ringer til Moolex når vi runder Køge) Regner så med at lande ved Louis ca. 1032-1059 :D

Alle tider er ca.tider, men dog mere præcise end DSB & HT's køreplaner :lol:

Husk pas og visakort  :wink:


Snøft, damn jeg skal tidligt op..... Det er jo mig der skal kører Christian til afkørslen.... Puha... Gaaaaaaaaaaaaaaaaaab

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #67 Dato: Januar 27, 2006, 03:48:19 pm »
Citat fra: Majse
Citat fra: Den røde Baron
Så er køreplanen klar :roll:

Henter Hillerødderne ca. kl.0536, napper Alex med fra Frederiksusund ca. kl.0606 og samler så Paw og Moolex ved afkørslen ved Rønnede ca. kl.0707-0734 (Ringer til Moolex når vi runder Køge) Regner så med at lande ved Louis ca. 1032-1059 :D

Alle tider er ca.tider, men dog mere præcise end DSB & HT's køreplaner :lol:

Husk pas og visakort  :wink:


Snøft, damn jeg skal tidligt op..... Det er jo mig der skal kører Christian til afkørslen.... Puha... Gaaaaaaaaaaaaaaaaaab


Har du ikke lært ham at gå :roll:  :roll:
Hvis du kan finde på at gå 80 km på en søndag, så kan Christian vel også gå til afkørslen :wink:  :lol:  :lol:
SV1000SK4

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #68 Dato: Januar 27, 2006, 05:17:38 pm »
Citat fra: Majse



Snøft, damn jeg skal tidligt op..... Det er jo mig der skal kører Christian til afkørslen.... Puha... Gaaaaaaaaaaaaaaaaaab


yes yes, og nu når du står så dejlig tidligt op..  så laver du vel også lige noget  kaffe og sender med din husbond ?   ... det lyder godt min pige !  :lol:  :lol:
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #69 Dato: Januar 27, 2006, 05:23:48 pm »
Citat fra: Alex
Citat fra: Majse



Snøft, damn jeg skal tidligt op..... Det er jo mig der skal kører Christian til afkørslen.... Puha... Gaaaaaaaaaaaaaaaaaab


yes yes, og nu når du står så dejlig tidligt op..  så laver du vel også lige noget  kaffe og sender med din husbond ?   ... det lyder godt min pige !  :lol:  :lol:


Jeps... og bager en kage til kaffen.... husk også madpakker til os søde Mejse :lol:  :lol:
SV1000SK4

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #70 Dato: Januar 27, 2006, 06:48:48 pm »
Kører I ham så hjem til Stadionvej... Ser I jeg har jo Tobias, og han sover på det tidspunkt... Ville det ikke være synd og vække ham for at kører 18 km ?????? Bringer I Christian hjem, så laver jeg kaffe og kage til jer. Er det en aftale ???

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #71 Dato: Januar 27, 2006, 07:37:29 pm »
Jeg skal nok køre Moolydrengen hjem :wink:  :P
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #72 Dato: Januar 27, 2006, 07:46:50 pm »
Citat fra: Majse
Kører I ham så hjem til Stadionvej... Ser I jeg har jo Tobias, og han sover på det tidspunkt... Ville det ikke være synd og vække ham for at kører 18 km ?????? Bringer I Christian hjem, så laver jeg kaffe og kage til jer. Er det en aftale ???


Deal... 8)  Jo det ville være synd og det skal du da heller ikke :D

Det er bare for at spare tid om morgenen, så jeg havde nu alligevel tænkt mig at alle blev kørt helt hjem :wink:

Så der bliver altså kaffe og friskbagt kage til dem der ikke kan nøjes med morgenbajer :D  :D  

Psst... Kaffe og hjemmebagt kage... Måske Nikolaj napper den sidste plads :wink:  :lol:
SV1000SK4

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #73 Dato: Januar 27, 2006, 08:29:03 pm »
Citat fra: Den røde Baron
Så der bliver altså kaffe og friskbagt kage til dem der ikke kan nøjes med morgenbajer :D  :D  

Psst... Kaffe og hjemmebagt kage... Måske Nikolaj napper den sidste plads :wink:  :lol:

Mums, det ka vi li´ og det er der jo en til der kan så det bliver nok Stenløse kl. 06.16  :?:  :!:  :lol:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Hamburger Motorrad Tage
« Svar #74 Dato: Januar 27, 2006, 08:32:59 pm »
Citat fra: Hønse
Citat fra: Den røde Baron
Så der bliver altså kaffe og friskbagt kage til dem der ikke kan nøjes med morgenbajer :D  :D  

Psst... Kaffe og hjemmebagt kage... Måske Nikolaj napper den sidste plads :wink:  :lol:

Mums, det ka vi li´ og det er der jo en til der kan så det bliver nok Stenløse kl. 06.16  :?:  :!:  :lol:


kl.0614

Vh. bussemanden
SV1000SK4