Forfatter Emne: Forslag til destination ("bulderdag")  (Læst 13874 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Forslag til destination ("bulderdag")
« Svar #15 Dato: April 04, 2006, 10:45:19 am »
Citat fra: Bongers

Citat fra: Luske

men den lige strækning er også god til dørtræk  :wink:  så ku man kåre dagens hurtigste ;) hvis der var nogen ville det


Personlig er jeg i mod pikmålings konkurrencer som at se hvem der køre stærkes hvor dum kan man være – hvor svært kan det være når vejen er lige  :roll:  :roll:
Så jeg tror ikke man få kåret dages hurtigste cykel – nærmere forumets største spadser, med træng til at blive accepteret af mængden  :x  :x  – for hvad, en rokkopude


Det var bare for at fortælle at strækningen også kunne bruges til accelerations tests.. hvis der var nogen der ville det. for det er langt fra alle der kan launche deres cykel korrekt !! (i et relativt sikkert miljø)

de er alle sammen næsten lige hurtige på 0-100kmt  i følge data på cyklerne, lige meget størrelse kubik og heste. Men det er de færreste uerfarne der kan ramme de målinger. Så ville du ik syntes det ku være sjovt at din knallert ku sætte en 1000'er på plads, udelukkende pga kørerens præstationer !?!?

Men jeg er da også mere til Ganløs GP, hvor vi ka få mere tur ud af det...
Tråden ligger jo også kun op til forslag, og den strækning jeg har foreslået er ideelt til driveby uden anden forstyrrende trafik.

Husk lige at skyld din sukkermad for tis næste gang du tager en bid.

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
Forslag til destination ("bulderdag")
« Svar #16 Dato: April 04, 2006, 07:57:33 pm »
Hey Bongers, du nævnte en gang på en tur (det var da vi rundede Ferrari i Allerød) at (nu forhåndværende) Flyvestation Værløse ikke altid havde lukket porten ind til banerne. Måske en kontakt til nogen derude var en ide, hvis ikke de har brækket banerne op?
Nogen der kender nogen, så det kunne gøres uden at man skal "kigge" over skulderen hele tiden?
Det kunne jo kombineres med Ganløse GP vejene, som ligger relativt tæt på :wink:
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Forslag til destination ("bulderdag")
« Svar #17 Dato: April 04, 2006, 08:32:42 pm »
Citat fra: Rubin
Hey Bongers, du nævnte en gang på en tur (det var da vi rundede Ferrari i Allerød) at (nu forhåndværende) Flyvestation Værløse ikke altid havde lukket porten ind til banerne. Måske en kontakt til nogen derude var en ide, hvis ikke de har brækket banerne op?
Nogen der kender nogen, så det kunne gøres uden at man skal "kigge" over skulderen hele tiden?
Det kunne jo kombineres med Ganløse GP vejene, som ligger relativt tæt på :wink:

Jeg har mili ID, så turen på perimetervejen har jeg af og til taget ved aftenstid  :P  :P

Det samme kan jeg sige om et par andre danske flyvestationers perimeterveje... :twisted:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Forslag til destination ("bulderdag")
« Svar #18 Dato: April 04, 2006, 08:35:37 pm »
I øvrigt, banerne skal man nok holde sig fra - der er altså stadig bevogtning på, og svæveflyveklubben bruger græsbanerne ved hovedbanen. Så der er som regel lidt aktivitet omkring baneanlægene på dage med godt vejr.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson


Chris S

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 81
Forslag til destination ("bulderdag")
« Svar #20 Dato: April 10, 2006, 11:02:16 pm »
Masser af plads til både film af sving og lige stræk....  :twisted:  :twisted:

+ plads til at parkere og slappe lidt af..  :P
Racerrød SV650s, Fuldkåbe, arrow blink, Spyball, hvide H4, blå positionslys, K&N filter, Power Commander, rear hugger, undertail m. indb. LED, oem. sædeskal, OG selvfølgelig en ond, fuld Laser Extreme twin highmount system...

Bongers

  • Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 556
  • Halvtids dum !!
Forslag til destination ("bulderdag")
« Svar #21 Dato: April 11, 2006, 09:08:58 am »
Tror faktisk man brugte vejen til race i gamle dage (da Anders var knægt, ikke så langt der fra – inden der kom fabrikker!!) som jeg husker det, så er vejen belagt med det sorte glatte asfalt  :cry:  :cry:  vil helst køre på noget andet, vil du kan kontroller det ? og at der ikke er indkørsel forbudt i weekenden  :twisted:

Men vejen er faktisk god, så synes deter et godt bud...
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Forslag til destination ("bulderdag")
« Svar #22 Dato: April 11, 2006, 09:52:15 am »
Det lader til at området har været gammel skydebane.. og i seneste tid ser det ud til at hovedformålet med området har været erhvervs bebyggelse.

hvis man vil se mange detaljer om "banen"  :wink:  :wink: , så kan i læse lokalplanen her som jeg fandt..  http://www.plf.dk/greve/lokalplan/LP14-19.pdf  Så kan i se specifikationer på vejene og stierne (hehe , så kan i vælge dæk efter det  :wink: )

det ser ud til at være et fint område...

den sku næsten omdøbes til "Ring Greve" eller "Greve Ringen"..

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Forslag til destination ("bulderdag")
« Svar #23 Dato: April 11, 2006, 11:46:11 am »
Jeg har just erfaret, at Greve Main åbenbart ikke er helt så øde som først antaget. Blandt andet er der gartneri/trælasthandel i området, som giver en del trafik også lørdag eftermiddag. Desuden kommer der lastbiler derude også.
Og der ligger et villakvarter umiddelbart syd for "Ringen", som helt sikkert også nok skal lægge mærke til vores tilstedeværelse.
Derudover er tilstedeværelsen af en større politistation mindre end 1 km. derfra måske heller ikke lige det mest optimale.

Jeg syntes ellers Greve Main lød som et godt bud til at starte med, men nu får den en nedadvendt tommel fra min side. Jeg synes det er et fedt arrangement, men vi må sq ikke være til gene for den almene befolkning.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Bongers

  • Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 556
  • Halvtids dum !!
Forslag til destination ("bulderdag")
« Svar #24 Dato: April 11, 2006, 12:04:18 pm »
Området omkring Avedøre holme plejer at være dødt – så det er bare ikke så spændende !!

http://www.krak.dk/GRIDS/MAINPAGES/map.asp?mapnavfac=&mapnav=&mappixwidth=500&ResultName=&ResultAdr=&tlf=&redZoom=true&redExtent=&mapx=&mapy=&job=&POSTNR_BY=&Adresse=&Tagning=4.2_Kort_Res%2FLI_Luftfoto&mfpt=&mfpl=&cspt=&cspl=&mfpstate=1&cspstate=1&mfpsize=&cspsize=&mapschange=0&x=&y=&vnr=&hnr=&stepinout=&scrolltop=0&maptype=4&zoomlevel=4&mapserial=kortld.krak.dk%7C616857310%7C616697310%7C71779610%7C71979610%7C641300000%7C603300000%7C42750000%7C90250000%7C500%7C400%7C50000%7C100000%7C71879610%7C616777310%7C0%7C%7C%7C0%7C0%7C0%7C0%7C0%7C0%7C1%7Cff0000%7C0%7C0%7C0%7C0%7C0%7Ckortkundeld.krak.dk%7C4


Ved ikke om de store låge ud til lynetten lukkes om lørdagen – ellers er det et godt sted, og er den lukket, så kommer der jo heller ikke nogen der ud til – det kan dog godt blæse der…

http://www.krak.dk/GRIDS/MAINPAGES/map.asp?mapnavfac=&mapnav=&mappixwidth=500&ResultName=&ResultAdr=&tlf=&redZoom=true&redExtent=&mapx=&mapy=&job=&POSTNR_BY=&Adresse=&Tagning=4.2_Kort_Res%2FLI_Luftfoto&mfpt=&mfpl=&cspt=&cspl=&mfpstate=1&cspstate=1&mfpsize=&cspsize=&mapschange=1&x=&y=&vnr=&hnr=&stepinout=&scrolltop=0&maptype=4&zoomlevel=3&mapserial=kortld.krak.dk%7C617626910%7C617466910%7C72745210%7C72945210%7C641300000%7C603300000%7C42750000%7C90250000%7C500%7C400%7C50000%7C100000%7C72845210%7C617546910%7C0%7C%7C%7C0%7C0%7C0%7C0%7C0%7C0%7C1%7Cff0000%7C0%7C0%7C0%7C0%7C0%7Ckortkundeld.krak.dk%7C1


Tror ikke at den gamle flyveplads i værløse er den bedste løsning længere  :x  Ellers foreslår jeg den jyske motorvej, der kommer sku ikke nogen  :lol:
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

Simon

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 176
  • Det er livet at køre
Re: Starter,,..
« Svar #25 Dato: April 11, 2006, 12:28:02 pm »
Citat fra: Luske
Ja ljeg kan da lægge ud med mit forslag..

Kraftværksvej (KBH)

har tidligere været brugt til "striben"

* Blind vej (dvs nemt at kontrollere trafikken.)
* den er øde.. især på en søndag formiddag. og fordi det er en vej ud til
   kraftværket, så det er begrænset for mange søndagsbillister der
   kommer derud  :D )
* Lang lige vej (mulighed for kontrolleret nedbremsning uden sving)
* Gode parkeringsforhold for enden, eller langs strækningen

se billeder taget med google earth


det er nok ikke en god ide da der er sat et skilt op (kun æridekørsel tilladt) siden den blev brugt som stribe sidst ,koster 500.- at opholde sig der ,jeg ville værer den eneste der ikke fik bøde da jeg arbejder der.der må værer bedre steder
V strom 1000  år 2007    powercomander,mivpotter,plus en masse andet gejl

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Forslag til destination ("bulderdag")
« Svar #26 Dato: April 11, 2006, 12:41:20 pm »
Jeg aner intet om geografien herovre, så måske er mit forslag helt hen i hegnet... men hvad med ude på Amager? Et eller andet sted ude bag Kongelunden? Kan det bruges til noget?
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Chris S

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 81
Forslag til destination ("bulderdag")
« Svar #27 Dato: April 11, 2006, 03:20:43 pm »
Jeg kan godt lige smutte ned og kigge på Greve Main på lørdag. Se om der er så meget aktivitet, som det kunne tyde på.  :roll:

Kan bare huske vi kørte dér på et tidspunkt og vejen + området var helt super..  :D

Har hørt om nogle stykker som har brugt stedet til at optage lidt film..
Racerrød SV650s, Fuldkåbe, arrow blink, Spyball, hvide H4, blå positionslys, K&N filter, Power Commander, rear hugger, undertail m. indb. LED, oem. sædeskal, OG selvfølgelig en ond, fuld Laser Extreme twin highmount system...

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Forslag til destination ("bulderdag")
« Svar #28 Dato: April 15, 2006, 12:07:12 am »
Greve Main: Jeg kører der igennem når jeg skal på vores lokale Genbrugsplads. Der er skiltet  noget med at man ikke må køre i området udenfor "business Hours", og jeg har jævnligt mødt en "skiltevogn" derude. :(  Der ligger en del lagerbygninger mv.

Men det ligger dejligt tæt på mig!! Og jeg skal primært være med på en kigger/lytter, så jeg kan evt. tage Paparazzi-fotos af dem der skal vise køre-kort mv. frem....... :twisted:  :twisted:  :twisted:
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Forslag til destination ("bulderdag")
« Svar #29 Dato: April 26, 2006, 10:22:43 pm »
Hvordan går det med arrangementet? Der er jo efterhånden kun en måned tilbage, og den kan hurtigt gå.
Er der nogen, som har fundet nogle spændende steder at afholde det?
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...