Forfatter Emne: Polderabend kørsel d.11/8  (Læst 32916 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #45 Dato: August 07, 2006, 06:52:31 pm »
Jeg er slemt bange for, at jeg er ved at løbe tør for ekstra-hjelme... så hvis det er muligt, vil jeg gerne lægge billet ind på en ekstra-ekstra-hjelm. Til gengæld har jeg to ekstra par handsker, hvis det skulle knibe. :D
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #46 Dato: August 08, 2006, 09:47:50 am »
Hej alle,
Men jeg har dog en ekstra og sprit ny Nitro Hjelm i str. large som passer på min søsters og de fleste andre dullers hovede.

hmm... trunter der skal bagpå, skal Max have størrelse medium i hjelm !!!  :wink: :wink: :wink:

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #47 Dato: August 08, 2006, 10:00:52 am »
Sandt nok - men deres størrelser er pænt små. Jeg skulle have en XXL til mit grødhovede hvis jeg skulle køre med Nitro. Klarer mig fint i en XL fra Shoei.

Hvad gør vi forresten hvis det pisser ned?

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/regionaludsigten/kbhnsj.htm

/J
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #48 Dato: August 08, 2006, 10:34:06 am »

Hvad gør vi forresten hvis det pisser ned?

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/regionaludsigten/kbhnsj.htm
Det har jeg også tænkt lidt på, for det ser sgu en anelse truende ud  :?
Så jeg har sendt en mail til hende jeg har kontakt med ang. turen.

Men nu ser jeg lige hvad hun svarer, og så får i info.
« Senest Redigeret: August 08, 2006, 05:38:00 pm af B2 »
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #49 Dato: August 08, 2006, 05:37:38 pm »
Her er hendes svar :

"hvis det regner, bliver vi våde!!! sådan er det bare... :-) nej, hvis jord og himmel står i et når vi skal kører kan vi jo trække den lidt... men ellers må vi få de dråber vand vi bliver tildelt.

Vi har fået et afbud, så vi er kun 8 det skal sidde bagpå.

vi håber på kanon vejr.

Anne

tak fordi du spurgte."


Så husk regntøjet, hvis det drypper lidt  :D
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #50 Dato: August 08, 2006, 05:42:11 pm »
Sådan!!! Hun skal nok blive rigtig biker en dag!!! Vi tørrer sgu igen, det er jo ikke første gang vi har kørt i regn!! Men selvfølgelig regner det da heller ikke  :rolleyes: :rolleyes:

Det bliver hyggeligt!! Glæder mig til at se og forevige jer alle sammen  :kiss: :kiss:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #51 Dato: August 08, 2006, 11:52:33 pm »
CHAMPION  :afro:

Det skal nok blive sjovt... Så kan det være at jeg skal lade ko-skinnet blive hjemme og iklæde mig noget som tørrer nemmere  :D

/J
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #52 Dato: August 09, 2006, 11:01:28 am »
Hej Polterabend-chauffører mv.

Det lader til at nogle af os ikke kan finde vej i Vanløse uden Krak og så er der bare nogen som ikke stoler på Krak (russisk sammensværgelse eller noget)...

Under alle omstændigehder kan vi godt mødes hos mig (på Nørrebro v. Ågade/(Jagtvej/Falkoner Allé)-krydset ... der er lige der hvor Frederiksberg starter) og følges derud til Vanløse. Hvis vejret er til det kan vi sågar også grille/spise inden vi triller.

Jeg bor her:

http://www.degulesider.dk/vbw/super/resultat.do?compTrade=&compZip=&compCity=&compAddress=&compRegionID=&compPhone=21443344&minx=&maxx=&miny=&maxy=&Image51.x=46&Image51.y=8

Hvad siger i til det?

/Jakob
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #53 Dato: August 09, 2006, 11:16:09 am »
Hej Polterabend-chauffører mv.

Det lader til at nogle af os ikke kan finde vej i Vanløse uden Krak og så er der bare nogen som ikke stoler på Krak (russisk sammensværgelse eller noget)...

Under alle omstændigehder kan vi godt mødes hos mig (på Nørrebro v. Ågade/(Jagtvej/Falkoner Allé)-krydset ... der er lige der hvor Frederiksberg starter) og følges derud til Vanløse. Hvis vejret er til det kan vi sågar også grille/spise inden vi triller.

Jeg bor her:

http://www.degulesider.dk/vbw/super/resultat.do?compTrade=&compZip=&compCity=&compAddress=&compRegionID=&compPhone=21443344&minx=&maxx=&miny=&maxy=&Image51.x=46&Image51.y=8

Hvad siger i til det?

/Jakob

Udemærket forslag  :D

Men jeg havde tænkt på et sted der ligger lidt tætter på målet, og som er lettere at finde for de ikke så bykendte.
Denne Shell tank ligger ikke pokkers langt væk, hvilket formindsker muligheden for at vi bliver spilttet ad på turen.
Det skulle je gerne se godt ud når vi ankommer  :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #54 Dato: August 09, 2006, 11:34:00 am »
Det skulle je gerne se godt ud når vi ankommer  :wink:

Det er jo det!

Jeg kan i hvert fald godt finde hen til Shell tanken... Hvis der er nogen som har lyst til at følges fra mig af og til Shell-tanken kan de jo bare smide en PM  :)

/Jakob
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Kaos

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 83
  • ingen cykel lige fortiden
    • http://www.123hjemmeside.dk/fasanvej/
Sv: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #55 Dato: August 09, 2006, 07:36:47 pm »
Kan godt være jeg snart skulle pusse mine briller  :shock: men hva tid er det nu alt det her sjov med de unge piger ?  :innocent: og hva tid skal vi mødes på den Shell tank B2
ØHHH og nu der kommer en mindre på fredag skal (jeg) så stadig finde den tank uden X-hjælm ? eller skulle jeg bare blive hjemme og spare lidt på benzinen  :club: !!

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Sv: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #56 Dato: August 09, 2006, 07:50:14 pm »
ØHHH og nu der kommer en mindre på fredag skal (jeg) så stadig finde den tank uden X-hjælm ? eller skulle jeg bare blive hjemme og spare lidt på benzinen  :club: !!
Kom du bare med. Det er ingen skade til, at der er back-up/eskorte med også.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Kaos

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 83
  • ingen cykel lige fortiden
    • http://www.123hjemmeside.dk/fasanvej/
Sv: Re: Sv: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #57 Dato: August 09, 2006, 08:18:39 pm »
ØHHH og nu der kommer en mindre på fredag skal (jeg) så stadig finde den tank uden X-hjælm ? eller skulle jeg bare blive hjemme og spare lidt på benzinen  :club: !!
Kom du bare med. Det er ingen skade til, at der er back-up/eskorte med også.
stiller da gerne op lige meget hvad men nu da man har fået en chance for at slippe for straffe vægten for en aftens skyld  :whipped: ville det jo være sjovt at ha en lille nips ting bag på for en gang skyld :innocent: .... men mangler stadig en møde tid nu da stedet er fundet !!!  :afro:

Birkebæk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 86
Re: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #58 Dato: August 09, 2006, 09:43:06 pm »
Jeg er ikke sikker på at jeg opfinder den dybe tallarken her, men kunne vi ikke bar mødes lidt før på den Shell tank der ligger på hjørnet på Roskildevej og Damhussøen? (Højre side når man kommer fra Valby bakke af).

Der er 3 min kørsel til den aftalte adresse i Vanløse.

>>Håber ikke at jeg er ved at gentage noget der allerede er skrevet<<  :oops: :oops: :oops:
Tilbage på Japan'er: Kawazaki ZX-6R 636

I garage: Benelli Tornado TRE 900, Benelli Sport (Arrows titanium) potte, knap så perfekt fra fabrik :/
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9346

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Sv: Re: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #59 Dato: August 09, 2006, 09:45:20 pm »
Jeg er ikke sikker på at jeg opfinder den dybe tallarken her, men kunne vi ikke bar mødes lidt før på den Shell tank der ligger på hjørnet på Roskildevej og Damhussøen? (Højre side når man kommer fra Valby bakke af).

Der er 3 min kørsel til den aftalte adresse i Vanløse.

>>Håber ikke at jeg er ved at gentage noget der allerede er skrevet<<  :oops: :oops: :oops:

I'm in