Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed > Værkstedsanmeldelser og -oplevelser

Skuffet over Enghave Motor

<< < (2/2)

Gregers:

--- Citat fra: Henrik306 efter Oktober 25, 2012, 12:41:00 pm ---Det lyder som om at det er FA Moto, som er vejen frem :)

Sjovt, der holdte faktisk en FA Moto varevogn inde i gården i fredags da jeg var der...

--- Afslutning på citat ---

De var sikkert inde og ordne ting Enghave ikke selv kunne finde ud af??

Henrik306:

--- Citat fra: Gregers efter Oktober 25, 2012, 12:51:54 pm ---
--- Citat fra: Henrik306 efter Oktober 25, 2012, 12:41:00 pm ---Det lyder som om at det er FA Moto, som er vejen frem :)

Sjovt, der holdte faktisk en FA Moto varevogn inde i gården i fredags da jeg var der...

--- Afslutning på citat ---

De var sikkert inde og ordne ting Enghave ikke selv kunne finde ud af??

--- Afslutning på citat ---

 :lmao: :lmao:

Tænk engang, det ville ikke overraske mig efter mit sidste besøg...

MMN:
FA i Brønshøj er super service mindet.

-BR-:
Genbruger lige en gammel tråd...

Jeg har ellers været nogenlunde tilfreds med Enghave men da der var 1 måneds ventetid på 36k service røg den til FA i stedet som kunne tage den ind på 1 uge. Der står den så nu på 3 dag selvom det kun skulle tage 1 dag, nu skulle man tro jeg så vil lange ud efter dem men nej.

Det viser sig min potte har været monteret skævt(Enghave) så rørene har siddet i spænd så den var utæt ved cylinderen. Det kræver så en ny pakning(som de desværre ikke havde på lager, derfor det har taget lidt længere tid) Derudover er der et beslag knækket af samme årsag som så skal svejses. Kan godt forstå den var begyndt at skyde lidt mere og ligesom "pludrede" lidt når jeg lukkede gassen til lave omdrejninger.

At der så også var et problem med trækstang? så spjældene ikke fungerede optimalt eller noget(ja jeg aner intet) er noget helt andet. Bliver vist et lidt smådyrt service men god oplevelse fra FA som helt sikkert bliver mit fremtidige værksted/forhandler.

Kan godt vente lidt længere med at få den igen så længe det bliver gjort ordentligt nu :)

Navigering

[0] Emneindeks

[*] Forrige side

Skift til fuld version