Forfatter Emne: Fast køredag 2012  (Læst 17831 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Fast køredag 2012
« Dato: December 20, 2011, 08:46:09 am »
Hejsa,

Ville egentlig have lavet en afstemning, men lad os lige gå i tænke boks og overvej hvad der er bedst for jer, hvis der altså skal være en fast køredag 2012? (Ja lidt overkill at planlægge allerede, men det virker bedst for mig pga familien)

Jeg foreslår (selvfølgelig) for at det skal være nemt at huske;

1 torsdag i hver måned (Marts - Nov) start skal der stemmes om, men vi kan jo også starte 2-3 steder og samles?
Jeg foretrækker start ved;
1. Q8/McD Solrød Nord
2. Ikea Taastrup / alternativt City2
3. Haslev station (hahahaha)

Fx afgang kl. 16.30 - 17:00 ?

Så kunne vi jo mødes, hvis nogle vil køre fra byen, i Roskilde på havnen? (uhmm gode is)

Vi kan også ligge en fast rute, således at folk kan støde til undervejs og vi bliver trænet i netop denne rute? (det er jo kun 9 gange vi triller den tur, så hvis den er god, bliver folk ikke trætte af den, tilmed kan alle måske ikke alle gange) God/Dårlig ide?

Og så vil jeg da gerne slå fast, at bare fordi der måske bliver oprettet en fast tur, så er der jo alle de andre ture udover  :D
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

ANDERSHP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 279
Sv: Fast køredag 2012
« Svar #1 Dato: December 20, 2011, 09:27:25 am »
idéen med en fast dag og en fast rute synes jeg lyder helt perfekt
Drengerøve har ingen alder!!

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Fast køredag 2012
« Svar #2 Dato: December 20, 2011, 09:28:56 am »
Jeg kunne også være klar på en fast tur.
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Fast køredag 2012
« Svar #3 Dato: December 20, 2011, 09:35:44 am »
Den er jeg også med på, onsdag/torsdag passer fint.
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: Fast køredag 2012
« Svar #4 Dato: December 20, 2011, 09:49:18 am »
Jeg ville nok være lidt forsigtig med fast tid og rute, det kan hurtigt blive dyrt hvis dem i kører, igen og igen, forbi bliver sure og ringer efter en haps. Jeg kan desværre kun fredag, men det er en anden sag.
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Fast køredag 2012
« Svar #5 Dato: December 20, 2011, 11:51:59 am »
Bestemt også klar på dette, i øvrigt skønt det ser ud til at blive en mild vinter, kan jo håbe foråret kommer tidligt i marts :)

Det kribler allerede i kroppen for at komme ud og trille, det er jo over en måned siden sidst! :)

Ikea Taastrup passer mig bedst.
GSX-R 600 K7

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Fast køredag 2012
« Svar #6 Dato: December 20, 2011, 12:02:46 pm »
Howdy - cool at du er tidligt uge og absolut frisk på at vi får en fast SVRIDER køredag - 1 gang om måneden.

Mandag + Onsdag passer mig fint ...torsdag udelukket for min del... tirsdage findes der andre ture med forskellige ruter og hastigheder !

Q8 ville være perfekt for mig selv  :mrgreen:   men mon ikke Roskilde er "nærmest" for alle... et sted hvor der er plads og vi ikke bliver hurtigt skilt fra hinanden pga lyskryds+trafik m.m.
Dette skete et par gange i 2010 fra Ikea.  Nogen som kender et godt sted at mødes ?



Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Sv: Fast køredag 2012
« Svar #7 Dato: December 20, 2011, 12:22:11 pm »

Ikea Taastrup passer mig bedst.

Samme her, men er dog fleksible mht andre mødesteder ;-)

Alle dage er lige dårlige/gode for mig - jeg vil forsøge at være med på så mange som muligt ;-)

/bo
MC-løs :-/

Mike

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 208
    • MCG - Galleri
Sv: Fast køredag 2012
« Svar #8 Dato: December 20, 2011, 06:25:14 pm »
jeg køre meget gerne med, fedt at vi er enige og spring ready alle rede inden for Spring :)

Mr.Sv

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 86
Sv: Fast køredag 2012
« Svar #9 Dato: December 20, 2011, 07:15:31 pm »
Jeg synes helt klart vi skal mødes ved Holstebro, vestjylland !! Jydeland er bare stedet for alle Svridere ..  :-)
Sv1000N K6

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Fast køredag 2012
« Svar #10 Dato: December 21, 2011, 01:33:11 pm »
Argh... God ide - men jeg kan ikke nå at være med så tidligt på eftermiddagen med de mødesteder du nævner. Jeg skal rundt om eller på tværs af byen i myldre tiden i alle tilfælde og har officielt først fri kl. 17.00.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Rosiak

  • Gæst
Sv: Fast køredag 2012
« Svar #11 Dato: December 21, 2011, 03:12:20 pm »
Trist at bo i Jydeland!

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: Fast køredag 2012
« Svar #12 Dato: December 21, 2011, 04:04:45 pm »
Trist at bo i Jydeland!
Jeg synes helt klart vi skal mødes ved Holstebro, vestjylland !! Jydeland er bare stedet for alle Svridere ..  :-)

hmm, check members map, ser ud til der bor et par stykker omkring Kolding? (i kan vel mødes ved den store røde traktor ved Hansens lade?)  :lmao:

hehe, ej det ser altså ikke umuligt ud for jer derovre. Så kom ud af busken.
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Fast køredag 2012
« Svar #13 Dato: December 21, 2011, 04:17:21 pm »
Argh... God ide - men jeg kan ikke nå at være med så tidligt på eftermiddagen med de mødesteder du nævner. Jeg skal rundt om eller på tværs af byen i myldre tiden i alle tilfælde og har officielt først fri kl. 17.00.

Good point og enig mødetid skal nok være 17:45 med afgang kl ca. 18. Normalt har vi jo et pitstop undervejs til snak

..og så er der evt lige tid til en hurtig pølse inden afgang..

Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Fast køredag 2012
« Svar #14 Dato: December 21, 2011, 04:19:35 pm »
Jeg synes helt klart vi skal mødes ved Holstebro, vestjylland !! Jydeland er bare stedet for alle Svridere ..  :-)

Se bare at komme igang med fælles køredag for SV Jylland - SV Fyn  :mrgreen: ...... handling tæller og virker  :mrgreen:
Go Jylland Go Fyn

Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/