Forfatter Emne: FREDAGS-DRIVE  (Læst 9012 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Cws84

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 399
  • Sv 1000 s
FREDAGS-DRIVE
« Dato: Juni 11, 2012, 12:46:50 pm »

heey!

Basler og jeg talte lidt om en tur ud på de sjællandske veje, når det nu bliver vejr til det.
Jeg har været inde og kigge på Dmi som (lover) ok vejr på fredag.! (lad os nu se om det holder)  :)  http://www.dmi.dk/dmi/danmark.

Derfor ønsker vi at køre en tur f.eks. til helsingør, få noget mad og derefter måske slutte af i Dragør hvor de laver god italienske isvafler  :innocent: (dette er dog kun et forslag) men tænker at prøve lidt nye veje. kom gerne med forslag ;-)

Jeg tænker vi alle mødes på Langelinie kl 16.00 og senest kører 16.30


Håber i kan da det jo er lidt sjovere at være flere om dette.. og da jeg jo lige har fået nye dæk på, skal de da ud og luftes! (hehe kan jo være jeg så kan følge med jer)


Giv en melding  :orkester:


Don't Worry, Be Happy :-)

Ride Sv1000s

Race me!

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: FREDAGS-DRIVE
« Svar #1 Dato: Juni 11, 2012, 03:54:12 pm »
Måske
GSX-R 600 K7

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: FREDAGS-DRIVE
« Svar #2 Dato: Juni 11, 2012, 05:00:14 pm »
I kunne jo køre et smut over broen til Knutstorp og se lidt race..   der er nogle SV-ridere herinde der skal over og tæve noge asfalt :)  - ku da være hyggeligt

michael.

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 233
Sv: FREDAGS-DRIVE
« Svar #3 Dato: Juni 11, 2012, 09:28:23 pm »
hey Luske kommer op og hilser på jer om lørdagen  :D
suzuki Hayabusa...

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: FREDAGS-DRIVE
« Svar #4 Dato: Juni 11, 2012, 10:06:29 pm »
hey Luske kommer op og hilser på jer om lørdagen  :D

Cool !   :)   du kan vel kende Janniks sort/hvide racer eller min sort/hvide racer i PlayBoy tema (sort/hvid )  :)

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
FREDAGS-DRIVE
« Svar #5 Dato: Juni 11, 2012, 10:57:13 pm »
Jeg kan nok ikke nå jer på turen nordpå osv., men vil gerne møde jer til noget sparke dæk og is...

Men nu er jeg gammel is producent, så jeg vil foreslå at vi flytter is-stedet fra Dragør til Ismageriet på Kongelundsvej??
Så vil jeg gerne møde jer derude til en is :) :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: FREDAGS-DRIVE
« Svar #6 Dato: Juni 12, 2012, 01:06:12 pm »
I kunne jo køre et smut over broen til Knutstorp og se lidt race..   der er nogle SV-ridere herinde der skal over og tæve noge asfalt :)  - ku da være hyggeligt
:thumbsup:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Basler

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
  • Alexander
FREDAGS-DRIVE
« Svar #7 Dato: Juni 12, 2012, 01:10:12 pm »
Skal hente børn klokken 16 så kan sku ikk :(


//Basler

Tapatalk

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: FREDAGS-DRIVE
« Svar #8 Dato: Juni 12, 2012, 01:14:46 pm »
I kunne jo køre et smut over broen til Knutstorp og se lidt race..   der er nogle SV-ridere herinde der skal over og tæve noge asfalt :)  - ku da være hyggeligt

Der bliver vel ikke kørt om aftenen? Turen starter jo først kl 16:30 så er den jo mindst 18 inden man er der :P
GSX-R 600 K7

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: FREDAGS-DRIVE
« Svar #9 Dato: Juni 12, 2012, 06:43:53 pm »
I kunne jo køre et smut over broen til Knutstorp og se lidt race..   der er nogle SV-ridere herinde der skal over og tæve noge asfalt :)  - ku da være hyggeligt

Der bliver vel ikke kørt om aftenen? Turen starter jo først kl 16:30 så er den jo mindst 18 inden man er der :P

Nej der blir ik kørt om aftenen.. der kan der "kun" bydes på Pit stemning, grill og hygge.. og man kan lure på alle de fine racere :)

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: FREDAGS-DRIVE
« Svar #10 Dato: Juni 12, 2012, 07:09:26 pm »
I kunne jo køre et smut over broen til Knutstorp og se lidt race..   der er nogle SV-ridere herinde der skal over og tæve noge asfalt :)  - ku da være hyggeligt

Der bliver vel ikke kørt om aftenen? Turen starter jo først kl 16:30 så er den jo mindst 18 inden man er der :P

Nej der blir ik kørt om aftenen.. der kan der "kun" bydes på Pit stemning, grill og hygge.. og man kan lure på alle de fine racere :)

Det kan man jo næsten ikke sige nej til, tror da jeg vil se om ikke jeg kan få det til at passe, har alligevel kørt så mange svingture på det seneste :)

Hvis i ser en gut i grøn klasse om fredagen på en rød/lilla aprilia RSV 1000 mille som smider den så husk at tage masser af billeder  :mrgreen:
« Senest Redigeret: Juni 12, 2012, 07:11:33 pm af -BR- »
GSX-R 600 K7

michael.

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 233
Sv: FREDAGS-DRIVE
« Svar #11 Dato: Juni 12, 2012, 07:29:04 pm »
jeps jeg skal nok finde jer kører nok ned på en hvid busa så hold lige øje hvis ik i er ude og ræse når jeg kommer  :D
suzuki Hayabusa...

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: FREDAGS-DRIVE
« Svar #12 Dato: Juni 13, 2012, 11:20:27 am »
jeps jeg skal nok finde jer kører nok ned på en hvid busa så hold lige øje hvis ik i er ude og ræse når jeg kommer  :D

kig efter en 70'er campingvogn, med et lidt "skævt" fortelt i klassiske gule/brune farver :D

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: FREDAGS-DRIVE
« Svar #13 Dato: Juni 13, 2012, 02:05:40 pm »
Jeg havde faktisk tænkt mig at kigge over med trunten bagpå. Er der tændt grill hvis man har flere end sin egen ostepølse med??  :D
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Cws84

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 399
  • Sv 1000 s
Sv: FREDAGS-DRIVE
« Svar #14 Dato: Juni 13, 2012, 02:31:35 pm »
Turen er vist gået en smule i vasken :-(
Don't Worry, Be Happy :-)

Ride Sv1000s

Race me!