Forfatter Emne: Standard timepris...?  (Læst 10291 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Doc Hejmdal

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 22
Standard timepris...?
« Dato: Juni 06, 2010, 07:34:15 pm »
Jeg ved godt at spørgsmålet er ganske banalt...men hvad koster en værkstedstime hos en aut. Suzukiforhandler i København??
De skilter ikke meget med det på deres hjemmesider...  :?
V-twin bulder er noget af den fineste musik, som nogensinde er komponeret...!
__________________________________________________
SV 1000 SK7 vigor blue, Yoshimura RS-3 titanium, åbent K&N, hugger, seat cowl, gear indicator...

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Standard timepris...?
« Svar #1 Dato: Juni 06, 2010, 09:13:28 pm »
Jeg ved godt at spørgsmålet er ganske banalt...men hvad koster en værkstedstime hos en aut. Suzukiforhandler i København??
De skilter ikke meget med det på deres hjemmesider...  :?

Mener at Enghave tager 525 i timen.....
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Doc Hejmdal

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 22
Sv: Standard timepris...?
« Svar #2 Dato: Juni 07, 2010, 07:53:43 pm »
Oki doki  :wink:
Tak for svaret...
V-twin bulder er noget af den fineste musik, som nogensinde er komponeret...!
__________________________________________________
SV 1000 SK7 vigor blue, Yoshimura RS-3 titanium, åbent K&N, hugger, seat cowl, gear indicator...

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Standard timepris...?
« Svar #3 Dato: Juni 11, 2010, 10:23:01 am »
Jeg ved godt at spørgsmålet er ganske banalt...men hvad koster en værkstedstime hos en aut. Suzukiforhandler i København??
De skilter ikke meget med det på deres hjemmesider...  :?

Mener at Enghave tager 525 i timen.....

Nogen ville påstå at de lader deres prisniveau inspirere af de "erhvervsdrivende" på Istedgade som ligger lige rundt om hjørnet fra værkstedet  :shock:  :whatever:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Sv: Standard timepris...?
« Svar #4 Dato: Juni 11, 2010, 10:25:27 am »
http://www.ph-speed.dk/vaerksted.htm
de tager 562,50
jeg tror ikke der er en standard pris for Suzuki værksteder men tror heller ikke de ligger
langt fra hinanden
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: Standard timepris...?
« Svar #5 Dato: Juni 11, 2010, 02:10:10 pm »
562,50...

det er så 90 af de lange hvis han arbejder alm. fuld tid (og mon ikke timerne strækkes så arbejdsdagen hænger sammen).

Det må være nogle dyre huslejer rundt omkring "for vi tjener jo ikke noget særligt på stumperne"  :angel:

Christ....
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Claus m

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 510
Sv: Standard timepris...?
« Svar #6 Dato: Juni 11, 2010, 03:19:35 pm »
562,50...

det er så 90 af de lange hvis han arbejder alm. fuld tid (og mon ikke timerne strækkes så arbejdsdagen hænger sammen).

Det må være nogle dyre huslejer rundt omkring "for vi tjener jo ikke noget særligt på stumperne"  :angel:

Christ....

Tjaa det er ca en million om året, ud af det skal lønnen, pension, forsikringer osv betales, efter det skal der være en del af lønnen til kontorpersonale, revisor og hvem der nu ellers skal have. Efter de er betalt skal der jo lige være til huslejen, kaffen til kunder, nyt værktøj, evt. dummefejl.

 Ja jeg er helt enig, det er meget at betale i timen, men prøv lige at kigge på hvad diverse bilmekanikere tager, eller elektrikeren, tømreren og andre håndværkere og de tjener også på materialer.

Mit bedste råd er derfor, lav så meget selv, som man har mulighed for. Og når jeg ikke kan, så er det den lille mekker, som ikke skal betale for en millionbygning der bliver brugt, jeg går mere op i behandlingen og kompetencer end udseendet af deres flotte bygning.
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

Ronni

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 298
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
Sv: Standard timepris...?
« Svar #7 Dato: Juli 05, 2010, 05:26:02 pm »
Min lokale, ikke-mærke-men-vistnok-autoriseret-eller-sådan-noget-værksted tager 750 kr. i timen + moms.
Audi tager omkring 1.050 i timen, så vidt jeg husker, så det er nogle billigere mek'er der skruer på vores cykler :)

Personligt har jeg lidt svært ved at forstå fire-cifrede timepriser for at skrue på noget mekanik, uanset hvor mange computere der sidder i en tysk bil...
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

c3

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 159
Sv: Standard timepris...?
« Svar #8 Dato: Juli 05, 2010, 05:31:59 pm »
Jeg har en regning her fra Fa. Moto-Sport. De tager 440kr ex moms. i timen.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Standard timepris...?
« Svar #9 Dato: Juli 06, 2010, 11:22:37 am »
Min lokale, ikke-mærke-men-vistnok-autoriseret-eller-sådan-noget-værksted tager 750 kr. i timen + moms.
Audi tager omkring 1.050 i timen, så vidt jeg husker, så det er nogle billigere mek'er der skruer på vores cykler :)

Personligt har jeg lidt svært ved at forstå fire-cifrede timepriser for at skrue på noget mekanik, uanset hvor mange computere der sidder i en tysk bil...

Det er jo sygt! Det er næsten lige så mange penge som vi tager for konsulenttimer her hos SAP... Ish  :innocent:

Note to self - få kun en Audi hvis den er erhvervsleaset!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Sv: Standard timepris...?
« Svar #10 Dato: Juli 06, 2010, 12:22:19 pm »
Det er jo sygt! Det er næsten lige så mange penge som vi tager for konsulenttimer her hos SAP... Ish  :innocent:

Husk at gange med PI og lægge moms til - så passer det vidst meget godt med SAAB-priser :) - ehm, SAP :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Morfar

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 46
  • Been there, Done that, Bought the Hayabusa
    • Se Flakse Her :
Sv: Standard timepris...?
« Svar #11 Dato: Juli 06, 2010, 04:15:50 pm »
Visse-vasse ...

SAP-kong-sulenter kastes for svin til 800,-/timen på langtidskontrakter ...  :?

Til gengæld er det godt de ikke tjener så mange penge at de (SAP-duttelutter) har råd til at købe AUDI RS4 ...

 :shock: 1700,-/timen ... Plus moster ... Og der er sat 10½ time til skift af tandrem + dele ...  :club:

TAK for kaffe, siger jeg
Nu på IKEA-plader ...

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Standard timepris...?
« Svar #12 Dato: Juli 07, 2010, 09:50:17 am »
Visse-vasse ...

SAP-kong-sulenter kastes for svin til 800,-/timen på langtidskontrakter ...  :?

Til gengæld er det godt de ikke tjener så mange penge at de (SAP-duttelutter) har råd til at købe AUDI RS4 ...

 :shock: 1700,-/timen ... Plus moster ... Og der er sat 10½ time til skift af tandrem + dele ...  :club:

TAK for kaffe, siger jeg


Mmmmm... RS4  :D Mødte en på strandvejen her i weekenden med et eller andet uoriginalt nedløbsrør monteret i stedet for lydpotter. For saaadan da en hot-rod lyd sådan en tysker kan præstere! Mums  :respekt:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4