Sigurd, hvis din trip lyser omkring 240-260 km gør du det meget godt. Det er samme for min 650'er hvis jeg kører nogenlunde pænt, så ligger jeg også omkring 20/L. På vejen kan jeg svinge mellem 17-24/ L alt efter kørestil og hastighed og på banekørsel rammer jeg ca 12 [emoji15]
Hmmm... Jeg bruger ca 60 liter benzin på en RR weekend på Knutstorp - og der kører jeg ca 400 kilometer.
6,6km/l er i sig selv en bedrift Sajmon - har du folk til at holde motorcyklen på minimum 5k RPM, når den står i pit?
Jeg forestiller mig nu heller ikke, at det er stedet, hvor jeg ville ønske at spare .
Jeg starter cyklen op ca 3 min før hvert pas og lader den stå i tomgang. Ca 1 min før passet starter, går jeg hele rutinen igennem med udstyr, hjelm, krave, handsker og piller dækvarmere af og hiver den ned af løftere og kører direkte ud på banen - og så er det race pace i ca 15-20min før den igen bliver slukket.
Det gentager sig 6-8 gange om dagen, og jeg tanker hvert andet pas eller når den blinker i tanklampen. V2'ere tager lidt for det, men den er musegrå i udstødningen så blandingen er rimeligt spot on.