Forfatter Emne: Forsinket vinterprojekt: Mads P's gule oldschool grisling  (Læst 56851 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Forsinket vinterprojekt: Mads P's gule oldschool grisling
« Svar #90 Dato: Juli 02, 2014, 10:32:14 pm »
Det ser pisse godt ud, Mads! Den skinner jo efterhånden mere end en luder i måneskin  :cool:

Smid evt et par "gabelprotektoren" på gaffelbenene. De matcher ikke helt det nye blanke sorte, men det er godt for inderbenene:
https://www.louis.de/artikel/gabelprotektoren/10026885

Hehe, tak tak.

Jeg havde faktisk kigget på gaffelbeskyttere, men det var en type, hvor beskytteren var en integreret del af støvringen - det synes jeg, er en ret smart løsning. Men jeg fik dem dog aldrig købt, af en eller anden grund...

Jeg vil dog overveje dit forslag - ikke mindst pga. af, at jeg ikke skal pille gaffelbenene af igen, for at få beskytterne monteret. ;)

Nå, men vi spoler lige tiden tilbage til i mandags:

------------------------------------------------

I mandags startede jeg med at montere den nye kæde.

Allerførst blev den renset grundigt med lampeolie og knofedt. Kæden blev da helt pæn at se på:



Jeg havde købt sådan et lille, smart kædesamlingsværktøj fra AFAM - fylder ikke meget og var samtidigt var et af de billigste kædesamlingsværktøjer. Kan anbefales!

Efter jeg havde proppet det medfølgende fedt på X-ringene, pressede jeg samleleddet sammen ved at vende værktøjet med "indersiden" udad:



Så er det presset sammen og klar til at få nitterne udvidet:



Så vendte jeg værktøjet om og gav hver nitte en tur med spidsen, som sidder på indersiden af værktøjet - til sidst så samleleddet sådan ud:



Og så var det tid til en af de større, kosmetiske ændringer: en såkaldt "tidy-tail". Dvs. hvor man fjerner den relativt store "klump", der pt. udgøres af nummerpladeholder, bagerste blinklys, nummerpladebelysning og refleks.

På den gamle grisling er dette monstrum desværre støbt sammen med inderskærmen, så man er nødt til at finde skæreværktøjet frem - i mit tilfælde en Dremel med fiberforstærket skæreskive.

Så jeg monterede bagendens beklædning for at finde ud af, hvor der skulle skæres henne:



Så ridsede jeg skærelinien op med en lommekniv:



Aftenen var dog på dette tidspunkt kraftigt på hæld, så der var kun tid til at få monteret et par småting - i dette tilfælde de forreste fodhvilere, som jeg også havde rengjort OG også havde poleret boltene til:

« Senest Redigeret: Maj 29, 2020, 10:21:25 pm af Mads P. »
/Mads P.

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Forsinket vinterprojekt: Mads P's gule oldschool grisling
« Svar #91 Dato: Juli 02, 2014, 11:29:37 pm »
I går gik jeg videre med modificeringen af bagenden.

Jeg startede med at pille inderskærmen af igen:



En del af operationen indebar også, at jeg skulle skære i batterikassen, for at kunne få den nye bagdæmper til at være der.

Så jeg målte (groft) op og skar ud:



Så monterede jeg inderskærmen igen og bemærkede, at det ikke så særligt kønt ud, at batterikassen lige dækkede lidt af denne del af bagdæmperen:batterikassen:



Så jeg lavede endnu en skærelinie og skar ud/filede::



Men jeg havde åbenbart ikke ramt plet med min udmåling:



Oh well. Det er en bagatel.

Men jeg bryder mig ikke om den slags bagateller på min MC.

Suk.

Hvis der bliver tid til det (og hvis jeg husker det), så laver jeg det bedre en af de kommende dage. ;)

I det mindste passede udskæringen inde i batterikassen fint nok. Jeg havde med vilje fjernet mere materiale, end der sandsynligvis var brug for, for jeg vidste på dette tidspunkt endnu ikke hvor meget bagsvingeren ville bevæge sig under kørsel (nok ikke RET meget, heroppe i toppen af dæmperen....), så hellere gå lidt med livrem og seler. Jeg går alligevel med planer om at konstruere et LifePo4 batteri af A123-celler, og det fylder ikke ret meget i batterikassen - der er ihvertfald stadig rigeligt med materiale tilbage til at støtte sådan en lille batteri ordenligt:



Nå, men nu var fronten af inderskærmen stort set klar, så jeg gik i gang med den større operation som det var at få fjernen "klumpen" henne bagved:



Så prøve-monterede jeg inderskærmen - og allerede her havde jeg et lille smil på læberne. ;)



Af en eller anden grund havde jeg ikke fundet det nødvendigt at fjerne disse små spidser:



Jeg tror, at jeg havde forestillet mig, at de ville skulle bruges til at understøtte baglygten, men det viste jeg ikke at være tilfældet:



Så de blev skåret væk - og så gik jeg i gang med at gøre skærekanterne pæne. Jeg brugte en lille gasbrænder til at smelte/udjævne skærekanterne med:



Og så var det, at jeg tænkte, at det da egentligt var lidt underligt, at opbevaringsrummet under bagsædet ikke havde nogen kant bagtil - i min verden kunne ting jo bare falde ud af den ved kørsel. Det ER jo en V2'er, vi taler om her!

Så jeg skar et stykke overskydende plastic ud:



Jeg havde jo en masse rester/plasticaffald tilbage fra da jeg skar bagenden af - så jeg brugte disse rester til at smelte bagvæggen fast på inderskærmen:



Det fungerede på denne måde:

1. Saml de ting, der skal smeltes sammen.
2. Læg plastmateriale på det sted, hvor sammensmeltningen skal ske.
3. Smelt plasticresterne og lad dem flyde sammen på det opvarmede sted:



Til slut monterede jeg bagenden igen, smilte endnu bredere end før og holdt fyraften!



Men det er ikke slut mht. bagenden endnu. Følg med i næste post!
« Senest Redigeret: Maj 29, 2020, 10:21:48 pm af Mads P. »
/Mads P.

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Forsinket vinterprojekt: Mads P's gule oldschool grisling
« Svar #92 Dato: Juli 04, 2014, 01:06:09 am »
I dag gik jeg videre med konstruktionen af den nye bagende.

Jeg fandt et passende stykke aluplade, i dette tilfælde 3 mm., som nok er lidt for tykt, men jeg må jo arbejde med, hvad jeg har.



Jeg havde printet en skabelon ud fra denne guide, så den limede jeg på alupladen:



Nå, men en ting er en ny dækplade til bagenden - en anden ting er nummerpladeholderen-

Jeg kunne såmænd godt bestille en ganske almindelig nummerpladeholder, men jeg ville gerne prøve at lave en selv.

Som jeg nævnte allerførst i denne worklog, er jeg også casemodder, dvs. jeg modificerer computere, så de ikke ser så røvkedelige ud.

Så jeg fandt dette kabinet frem, for at finde noget passende aluminium at lave nummerpladeholderen med:



Da jeg havde pillet et passende stykke ud af kabinettet, begyndte jeg at planlægge hvor alle ting skal sidde henne. Jeg skal have plads til refleks, nummerplade og de 2 blinklys. Selve nummerpladelyset kommer til at sidde på dækpladen oppe under sædet:



Så tegnede jeg planen op - de skraverede felter skal fjernes:





Det var dog blevet for sent til at larme med en Dremel og en stiksav, så jeg gik i gang med at samle kalibrene igen.

Jeg havde fået fat i nye pakninger, samt en god tube bremsefedt:



Allerførst monterede jeg de nye pakninger:



Så smurte jeg et tyndt lag bremsefedt på pakningerne:



Man KAN også godt bruge bremsevæske - faktisk skriver min Haynes-bog, at man skal bruge bremsevæske - men jeg har bare efterhånden læst MANGE steder, at bremsefedt er bedre. Stemplerne skulle køre mere frit - og fedtet fungerer også som en ekstra støvpakning. Så længe der altså sidder fedt dernede ;)

Stemplerne fik også et lag:



Så pressede jeg stemplerne ind i kalibrene - det foregår ved håndkraft og kræver IKKE mange kræfter. Man skal bare sørge for, at stemplet presses helt lige ind i kaliberen:



Inden længe (= ca. 10 minutter) havde jeg 3 ny-renoverede kalibre:



Til slut nåede jeg lige at montere det nye oliefilter og den magnetiske bundprop - det tog jeg dog ikke billeder af, for det er 100% lige ud ad landevejen!
« Senest Redigeret: Maj 29, 2020, 10:22:07 pm af Mads P. »
/Mads P.

Ztier

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 119
Sv: Forsinket vinterprojekt: Mads P's gule oldschool grisling
« Svar #93 Dato: Juli 04, 2014, 12:42:26 pm »
Jeg kan simpelthen ikke vente med at se hvordan det går med den tiddy tail..., og til at se den MC fuldstændigt færdig
SV 650 S, 2001 oldshool

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Forsinket vinterprojekt: Mads P's gule oldschool grisling
« Svar #94 Dato: Juli 07, 2014, 02:34:29 pm »
Flere billeder i aften ;)
/Mads P.

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Forsinket vinterprojekt: Mads P's gule oldschool grisling
« Svar #95 Dato: Juli 08, 2014, 01:02:48 am »
Flere billeder i aften ;)

EDIT: Ingen billeder i aften. Er dødtræt efter at have brugt hele aftenen på at vaske og vokse kåbedelene...
/Mads P.

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Forsinket vinterprojekt: Mads P's gule oldschool grisling
« Svar #96 Dato: Juli 09, 2014, 12:32:07 am »
Det har skortet lidt på opdateringen i de sidste par dage, men det er simpelthen fordi, at jeg har haft mildest talt pissetravlt med motorcyklen!

I lørdags begyndte jeg at skære nummerpladeholderen ud - først brugte jeg en skæreskive på min Dremel til at bane vej for stiksaven:



Så skar jeg resten ud med stivsaven - og tilsidst stod den på en times tid med en håndfil eller 3:



Så satte jeg alle delene på holderen for at se, hvordan det ville komme til at se ud:



Jeg var temmelig tilfreds med mig selv - og prøvede dernæst at forestille mig, hvordan holderen ville komme til at tage sig ud bag på cyklen:



Mine nye bremseslanger var også nået frem. Som I måske kan huske, så måtte jeg sende de første slanger retur, da de slet ikke havde samme gule nuance, som billederne ellers viste (de var tværtimod nærmest neon-gule).

Så jeg havde bestilt dem i kulfiber-look i stedet - og det var jeg umiddelbart meget mere tilfreds med:



Og SÅ gik jeg i gang med at skære min "Tidy-tail" ud!



Den passede umiddelbart fint på grislingen:



Der skulle lige et buk eller 2 til, før den sad godt:



Og så borede jeg 2 huller til gennemgående bolte (undersænket, selvfølgelig. Man har vel øje for detaljer? Hehe..) og prøve-monterede Tidy-tail'en med alle boltene:



Set fra siden ser det også godt ud:



Så prøvede jeg at finde ud af, hvor nummerpladeholderen skulle sidde - jeg besluttede mig for, at placeringen i venstre side af dette billede så bedst ud:



Så borede (og igen: undersænkede) jeg hullerne til montering af nummerpladeholderen:



Jeg samlede hele den nye Tidy-tail:



Og prøve-monterede den på MC'en:



Så skildte jeg det hele ad igen, sleb delene grundigt ned, vaskede dem i varmt vand med grundrens, skyllede dem af, tørrede dem - og gav dem til slut aluminiumsgrunder og lod dem hænge natten over for at hærde:



En sidste ting, jeg lige kunne nå inden sengetid, var at montere de nye bremseklodser i de ny-renoverede forreste kalibre:

« Senest Redigeret: Maj 29, 2020, 10:22:28 pm af Mads P. »
/Mads P.

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Forsinket vinterprojekt: Mads P's gule oldschool grisling
« Svar #97 Dato: Juli 10, 2014, 12:59:15 am »
Søndagen startede med montering og udluftning af de forreste kalibre.

Og dernæst malede jeg delene til den nye Tidy-tail:



Og SÅ kom Philip og Ronni (PhilipL og Witt her fra siden) forbi og hjalp mig med at få dyret op af kælderen - se, hvor den NYDER dens første sol i 8 måneder! :)



Jeg gik dernæst straks videre med rengøring af maskinen - mens den stod i kælderen kunne jeg ikke rigtigt komme til at gøre den ren på højre side, men det kunne jeg nu:



Og så lige et par close-ups af kalibrene med de nye bremseslanger - her er de forreste:



Og den bagerste:



Så satte jeg den nye TCP hugger på:



Den passer bare som fod i hose - den sidder 100% lige på hjulet. Det er jeg afsindigt glad for!



SÅ gik jeg videre til at montere forrøret. Det var blevet lidt medtaget efter bare at have ligget i et par måneder i værkstedet, efter det var blevet malet og IKKE hærdet (jeg fandt aldrig en ovn, der kunne hærde så store stykker ved over 315 grader celcius) - så efter jeg havde monteret det, dækkede jeg de øvrige dele af og gav forrøret en gang maling til:



Jeg har vist ikke vist dem før, men det havde været nødvendigt at bestille nye bolte til forrøret i den forreste cylinder.

De gik dog lidt trægt i gevindet, så jeg skar gevindet op igen og brugte en god mængde kobberfedt. Sikke en forskel! Nu kunne jeg skrue dem HELT i bund med fingrene, så det gik nemt med at få forrøret skruet fast:



Og så kom ugens største lorteopgave - jeg ville fjerne den gamle tankbeskytter, af 2 gode grunde: 1) Den var grim og 2) den sad omvendt!

Jeg tænkte, at en varmepistol ville være god til at blødgøre limen under tankbeskytteren og så ville den være lige til at trække af - men tankbeskytteren bestod åbenbart af et toplag, et limlag, et supertyndt plasticlag og så endnu et limlag. Og efter jeg havde varmet tankbeskytteren lidt op med min varmepistol og trak på tankbeskytteren, røg kun toplaget og øverste limlag af. Og det var en biiiiiiiitch at få det tynde plasticlag og det sidste limlag af - jeg vil tro, at der er ca. 2 timers forskel fra dette billede:



...til dette billede:



Og så gik jeg i gang med at gøre kåbedelene rene (grundrens i varmt vand og så afskylning med rent, varmt vand), tørre dem, smøre dem ind i voks og til sidst polere dem:



Og det forsatte jeg med om mandagen - ingen billeder fra dén dag, for det var mildest talt ikke særligt spændende!
« Senest Redigeret: Maj 29, 2020, 10:23:00 pm af Mads P. »
/Mads P.

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Forsinket vinterprojekt: Mads P's gule oldschool grisling
« Svar #98 Dato: Juli 10, 2014, 01:20:13 am »
Et par dage før havde jeg desværre måtte konstatere, at de bremseklodser, som fulgte med cyklen fra dens tidligere ejer, kun passede på de forreste kalibre.

Så jeg måtte en tur i THansen efter et sæt til den bagerste kaliber -. jeg kom hjem med et par i kevlar og sintermetal. Så jeg kører dermed med sintermetal bagerst og organiske klodser foran. Om det betyder noget for bremseevnerne, vil tiden vise



Udluftningen af den bagerste kaliber tog en EVIGHED! Jeg tror, at jeg sad der og pumpede bremsepedalene og udluftede hhv. forreste nippel og bagerste nippet i 45 minutter. Jeg tænkte flere gange, at der da måtte være et eller andet galt. Måske var den bagerste bremsecylinder gået i stykker vinteren over, eller måske havde den aldrig været rigtig god?

Men det lykkedes da til sidst...

Jeg gik så videre til at sætte den nye baglygte på. Farven er helt perfekt, mens formen ikke er helt lige så god som den originale lygte:



Generelt er jeg dog ret godt tilfreds med baglygten. Her set fra en anden vinkel:



En ulempe ved at montere en ZX6R bagdæmper (eller en anden bagdæmper med reservoiret siddende i toppen af dæmperen) er, at den optager en del af pladsen i batterikassen.

Det har jeg vist i et tidligere indlæg, hvor jeg også viste, hvordan jeg skar i batterikassen, for at inderskærmen skulle kunne komme helt op på sin oprindelige plads.

Og ja, jeg VIL have et Lifepo4-baseret batteri lavet til min MC, men jeg vil jo også gerne ud at køre på den i mellemtiden - så derfor brugte jeg et trick, som jeg havde set folk beskrive mange steder online: man køber et par lange 6 mm bolte og sænker simpelthen inderskærmen 4-5 cm:



Det gør, at det originale batteri nu kan være i kassen igen (der er vel 1-2 mm plads mellem batteriet og reservoiret på bagdæmperen):



Men det pynter absolut ikke...
« Senest Redigeret: Maj 29, 2020, 10:23:25 pm af Mads P. »
/Mads P.

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Forsinket vinterprojekt: Mads P's gule oldschool grisling
« Svar #99 Dato: Juli 10, 2014, 09:46:52 pm »
Kontroller lige at batterikassen ikke rammer huggeren når affjedringen arbejder! Jeg har slebet hugger på den måde  :oops:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Forsinket vinterprojekt: Mads P's gule oldschool grisling
« Svar #100 Dato: Juli 11, 2014, 01:08:44 am »
Kontroller lige at batterikassen ikke rammer huggeren når affjedringen arbejder! Jeg har slebet hugger på den måde  :oops:

Har læst en masse om emnet, så jeg var godt klar over problematikken - men tak for advarslen alligevel!

----

I forrige indlæg glemte jeg helt at nævne, at jeg som dén aftens sidste opgave hældte olie og kølevæske i dyret.
 
Da jeg i går kom ned til maskinen, fandt jeg denne plet på fliserne:



...og jeg tænkte jo straks det værste:

"F*********ck, det er olie - det betyder, at der er en pakning et sted, der utæt. Sh*******t!"

Ved nærmere undersøgelse viste det sig dog at være kølevæske. Så, hvor kom det så fra?

Ahem...:



Man skal huske at spænde drænbolten, inden man hælder ny kølevæske på systemet!

Ja... lettere pinligt. ;)

Nå, men jeg skulle jo videre, så jeg satte instrumenthuset på:



Og så hoppede jeg ned i kælderen for at modificere tank-holderen:



Det er nødvendigt at skære noget væk, hvis man monterer en bagdæmper med reservoir på toppen. Her har jeg fjernet en god del metal, endda for meget (ikke at det gør noget...):



Derefter kunne jeg montere tanken:



Der kom nye afstandsskiver på de 2 bolte, der holder tanken foran. En detalje, ja. Men det pynter, tro mig!



Så satte jeg udstødningen på - allerførst, mellemrøret:





Og dernæst selve potten:





Me like!

Så kom forsædet på:



Jeg tænkte, at jeg lige ville tage et billede, der viste lysstyrken i den nye baglygte:



Og siden der nu var tænding på, så skulle jeg da lige prøve at fyre op for dyret!

Første gang tændte den slet ikke, men efter jeg huskede at aktivere chokeren, startede den meget fint. ;)

WOOHOOOOOOOOOOOO! <rock>

Da begejstringen havde lagt sig, var det tid til at spænde kæden og få for- og baghjul til at køre helt lige. Det kan gøres ved at spænde en snor fast på baghjulet, binde snoren fast på et eller andet FORAN forhjjulet og dernæst måle afstanden ind til forhjulet på hver side:



Det er lidt omstændigt og ikke helt præcist - resultatet varierer hvis man "slæber" forhjulet fra en siden mod den anden (ved at trække MC'en sidelæns i styret - men det lykkedet da til sidst. Et andet tip er at måle fra midten af baghjulabolten og op til midten af den bolt, som holdr bagsvingeren på plads. Gør man dette på begge sider af maskinen, kan man spænde hjulet temmeligt lige op - og det gør snor-metoden ret nem at udføre bagefter.

Og så var det sengetid!
« Senest Redigeret: Maj 29, 2020, 09:28:36 pm af Mads P. »
/Mads P.

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Forsinket vinterprojekt: Mads P's gule oldschool grisling
« Svar #101 Dato: Juli 11, 2014, 01:26:07 am »
Så er det LANGT om længe igen blevet muligt for mig at poste dagens billeder på samme dag, som de er taget. Det er ellers ikke sket i et par uger nu, men lad os håbe, at det bliver frekvense fremover - ikke at der bliver specielt meget brug for det, for jeg er NÆSTEN færdig med cyklen!

I dag opdagede jeg, at klarlakken jeg havde brugt på den nye Tidy-Tail, var begyndt at reagere med grundfarven, så jeg måtte i gang med at male hele lortet forfra. Underligt nok, for både grundfarve samt klarlak var fra samme producent (Plastikote). Jeg købte dog denne gang et mærke, som jeg tidligere har haft gode erfaringer med: Dupli-Color (og så er det endda også noget billigere end Plastikote!).

Jeg strippede den gamle lak af med Nitromors og gav TidyTail-delene en god omgang alugrunder. Ingen billeder af det - det er pænt lige ud ad landevejen!

Jeg måtte hlnde olie på igen og igen, for efter jeg havde startet motoren, forsvandt olieniveuavet fri olieglasset, og så må jeg efterfylde et par gange.

Så satte jeg nogle af kåbedelene på og tog dette billede seeeeeent her til aften:



Sengetid!
« Senest Redigeret: Maj 29, 2020, 10:25:05 pm af Mads P. »
/Mads P.

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Forsinket vinterprojekt: Mads P's gule oldschool grisling
« Svar #102 Dato: Juli 11, 2014, 02:17:38 am »
Damn det ser godt ud.  Man må sige du har givet den gas..  :wink:  :thumbsup: :thumbsup: :respekt:
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Forsinket vinterprojekt: Mads P's gule oldschool grisling
« Svar #103 Dato: Juli 22, 2014, 01:45:02 am »
Der er sket en hel del siden sidste opdatering og jeg ville gerne bare fortsætte, hvor jeg slap - men jeg synes lige, at I skal se denne video:

https://www.youtube.com/watch?v=rWJuGZ3-ojo&list=UUiZGYGNpn4mCQsXCULoOM9A

Mjoeh, det var et godt tegn ;)

Mere nyt i morgen (vistnok...)
/Mads P.

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: Forsinket vinterprojekt: Mads P's gule oldschool grisling
« Svar #104 Dato: Juli 22, 2014, 08:41:52 pm »
Ser godt ud, her er lidt til at fordrive tiden med http://swimsuit.si.com/swimsuit/models/nina-agdal/photos/34
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....