Forfatter Emne: Undertray  (Læst 7880 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Undertray
« Svar #15 Dato: Januar 21, 2005, 08:44:16 am »
Citat fra: Olfert

folk er så glade at de vinker til os (med knyttede næver) :lol:  :lol:  

Olfert

 :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
Ja det er jo prøvet. :lol:  :lol:  :lol:

Jamen så ser det ud til at vi bliver en 4-5 1000´er i år, for Nyg (Henrik) og Greven (Jacob) kører på blå og vi 2 kører på sølv, og så kan jeg ikke huske hvor i landet Heino kommer fra, men jeg mener han kommer de områder hvor man ikke regner grund-størrelse i m2 men i hektar. (Hvis i forstår sådan en lille en der!!!! :twisted: )
Hvis du vil ha´ lidt inspiration til ændringer af din sv så lur min hjemmeside: www.cecicat.dk der er bla. nogle gratis ændringer til at få lidt mere saft i gryden, og en arbejdstegning af en hjemmelavet nummerpladeholder hvis du vil af med langbordet som sidder originalt til at holde nummerpladen. :shock:
Hvis du ønsker hjælp med de forskellige ting må du råbe op, for så er jeg nok til at bestikke med en gylden dame pr. arbejdstime i mit værksted. :wink:

Hva´ skriver du ikke lige på din profil hvor du kommer fra???
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Fessel

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 13
Re: Undertray
« Svar #16 Dato: Januar 22, 2005, 11:23:13 am »
Citat fra: Jannik Udby
Hvis du vil ha´ lidt inspiration til ændringer af din sv så lur min hjemmeside: www.cecicat.dk der er bla. nogle gratis ændringer til at få lidt mere saft i gryden, og en arbejdstegning af en hjemmelavet nummerpladeholder hvis du vil af med langbordet som sidder originalt til at holde nummerpladen. :shock:
Hvis du ønsker hjælp med de forskellige ting må du råbe op, for så er jeg nok til at bestikke med en gylden dame pr. arbejdstime i mit værksted. :wink:


Det er jo bare super-cool!

Med hensyn til langbordet er det også en af de første ting, jeg har tænkt mig, skal væk, så det er kanon med gode idéer  :D

 :)  Lars
(c: Lars - SV1000S K3, sølvfarvet, BlueFlame EVO3, Hamicad Fender Eliminator.