Forfatter Emne: Tråden for os piger  (Læst 224676 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Tråden for os piger
« Dato: Oktober 16, 2007, 03:27:50 pm »
Aner ikke hvad vi skal snakke om, men vi kan snakke om alt fra tampax og til mandepatter, som jeg personligt har set min del af (igennem mit job naturligvis)...

Diverse billeder herinde er velkommen, men jeg tolererer ikke nøgenbilleder af kvinder  :brok:

Sæt igang tøser  :orkester:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Chris

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
Re: Tråden for os piger
« Svar #1 Dato: Oktober 16, 2007, 03:50:36 pm »
Er billeder med nøgne mænd okay?  :D

Chris

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
Re: Tråden for os piger
« Svar #2 Dato: Oktober 16, 2007, 04:01:39 pm »
Ihhh hvor smukt...

Ham her er lidt klistret, men næsten nøgen...

Chris

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
Re: Tråden for os piger
« Svar #3 Dato: Oktober 16, 2007, 04:07:15 pm »
Nej, jeg ledte ikke særlig længe, så det var noget af det første jeg fandt  :lol:

Chris

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
Re: Tråden for os piger
« Svar #4 Dato: Oktober 16, 2007, 04:11:42 pm »
Uhhh... frækt ;)

Chris

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
Re: Tråden for os piger
« Svar #5 Dato: Oktober 16, 2007, 04:19:06 pm »
Ja... der er da patter ;)

Chris

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
Re: Tråden for os piger
« Svar #6 Dato: Oktober 16, 2007, 04:27:18 pm »
Her er der en med patter  :lol: :?

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Tråden for os piger
« Svar #7 Dato: Oktober 16, 2007, 04:28:06 pm »
Nu du skriver tampax SVea,...... jeg har set nogen uden hylster ( ikke særlig store og kun vatagtige ), hvordan dælen propper man lige sådanne tingster op...!????  :lmao: :lmao:  Måske I tøser kan svare på det..!!!  :mrgreen:

Chris

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
Re: Tråden for os piger
« Svar #8 Dato: Oktober 16, 2007, 04:32:35 pm »
Nu du skriver tampax SVea,...... jeg har set nogen uden hylster ( ikke særlig store og kun vatagtige ), hvordan dælen propper man lige sådanne tingster op...!????  :lmao: :lmao:  Måske I tøser kan svare på det..!!!  :mrgreen:

Man skal nok bare bruge klør fem  :lol:
« Senest Redigeret: Oktober 16, 2007, 04:55:55 pm af Chris »

HC

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 131
  • .............
Re: Tråden for os piger
« Svar #9 Dato: Oktober 16, 2007, 06:54:55 pm »
Så mangler han bare en pejs og et isbjørneskind... Eller...  :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:
Brændt barn, lugter ilde...

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Tråden for os piger
« Svar #10 Dato: Oktober 16, 2007, 07:08:12 pm »
Så mangler han bare en pejs og et isbjørneskind... Eller...  :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:

Pejsen er i hus.. den skal bare lige skrues op  :D

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Tråden for os piger
« Svar #11 Dato: Oktober 16, 2007, 07:35:35 pm »
Nu du skriver tampax SVea,...... jeg har set nogen uden hylster ( ikke særlig store og kun vatagtige ), hvordan dælen propper man lige sådanne tingster op...!????  :lmao: :lmao:  Måske I tøser kan svare på det..!!!  :mrgreen:

I reklamerne har jeg set, at man kan få nogen med skørt... Det finder jeg lidt underligt. Men jeg tror også bare at du må fiste dem op Majse  :?

I gamle dage havde man jo slet ikke den slags hygiejne produkter. Der gik man vist bare og blødte på gader og stræder  :?

Nej piger nu om dage skal være glade tror jeg.. Med alle de produkter der findes kan det jo skjules så det batter... Du kan sågar få tamponer som du bruger mens du dyrker sex.. læste jeg forleden i tidens kvinder.. Har ikke prøvet, men for folk som ikke tør dyrke sex fordi det måske sviner lidt så er det jo muligheden..  :D  Tror nu det må være en mærkelig oplevelse...  :mrgreen: :mrgreen:

Askanius

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 66
    • http://www.anlaeg-vest.dk
Re: Tråden for os piger
« Svar #12 Dato: Oktober 16, 2007, 07:56:53 pm »
Nu du skriver tampax SVea,...... jeg har set nogen uden hylster ( ikke særlig store og kun vatagtige ), hvordan dælen propper man lige sådanne tingster op...!????  :lmao: :lmao:  Måske I tøser kan svare på det..!!!  :mrgreen:

I reklamerne har jeg set, at man kan få nogen med skørt... Det finder jeg lidt underligt. Men jeg tror også bare at du må fiste dem op Majse  :?

I gamle dage havde man jo slet ikke den slags hygiejne produkter. Der gik man vist bare og blødte på gader og stræder  :?

Nej piger nu om dage skal være glade tror jeg.. Med alle de produkter der findes kan det jo skjules så det batter... Du kan sågar få tamponer som du bruger mens du dyrker sex.. læste jeg forleden i tidens kvinder.. Har ikke prøvet, men for folk som ikke tør dyrke sex fordi det måske sviner lidt så er det jo muligheden..  :D  Tror nu det må være en mærkelig oplevelse...  :mrgreen: :mrgreen:
Jeg hørte en gang en klog mand sige Hellere ligne en slagter ind ikke at få noget :orkester:

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Tråden for os piger
« Svar #13 Dato: Oktober 16, 2007, 08:21:00 pm »
Nu du skriver tampax SVea,...... jeg har set nogen uden hylster ( ikke særlig store og kun vatagtige ), hvordan dælen propper man lige sådanne tingster op...!????  :lmao: :lmao:  Måske I tøser kan svare på det..!!!  :mrgreen:

Jeg synes, at vi nedsætter en arbejdsgruppe, hvor vi får undersøgt og gennemarbejdet problemet  :loser:

Jeg melder mig som projektleder  :mrgreen:

Dr. Rask, amatør Gynækolog
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

HC

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 131
  • .............
Re: Tråden for os piger
« Svar #14 Dato: Oktober 16, 2007, 08:42:43 pm »
Nu du skriver tampax SVea,...... jeg har set nogen uden hylster ( ikke særlig store og kun vatagtige ), hvordan dælen propper man lige sådanne tingster op...!????  :lmao: :lmao:  Måske I tøser kan svare på det..!!!  :mrgreen:

Jeg synes, at vi nedsætter en arbejdsgruppe, hvor vi får undersøgt og gennemarbejdet problemet  :loser:

Jeg melder mig som projektleder  :mrgreen:

Dr. Rask, amatør Gynækolog

En gynækolog kigger jo ikke på raske kvindelige kønsorganer Hr. Rask. Kom du en tur med SVea på work, så skal jeg vise dig, hvad en gynækolog kan komme ud for. Havde engang en patient, der var ved at tabe sin skede. Den var simpelthen krænget ud af skedeåbningen og var ved at falde ud  :puke: Det var slet ikke så delikat som det kunne lyde for dig  :loser:

I den forbindelse kan jeg vist godt sige, at hvor meget jeg nyder at følge dig til H1, har jeg det fint med at smutte igen og ikke være vidne til det syn...  :puke: :innocent: Men har kæmpe  :respekt: for dem der kan arbejde med sådan noget.... Så til Hr. Rask du har også min respekt.. eller...  :lmao:
Brændt barn, lugter ilde...