Forfatter Emne: Hva' koster'et?  (Læst 25197 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Hva' koster'et?
« Svar #45 Dato: Juli 30, 2009, 10:25:23 am »
Du lukker bare røven :)

Mit støtteben er luxus udstyr - det kan jeg for eksempel bruge når jeg skal stoppe og hjælpe dig op hvis du ligger ude i gruset og roder rundt  :blink:

Kræver det ikke at du får lidt fart på og kommer op i rød klasse? - alternativt kan det være at du kan hjælpe mig hvis jeg nogensinde kommer ud af grøn klasse :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: Hva' koster'et?
« Svar #46 Dato: Juli 30, 2009, 11:09:35 am »
Du lukker bare røven :)

Mit støtteben er luxus udstyr - det kan jeg for eksempel bruge når jeg skal stoppe og hjælpe dig op hvis du ligger ude i gruset og roder rundt  :blink:

Kræver det ikke at du får lidt fart på og kommer op i rød klasse? - alternativt kan det være at du kan hjælpe mig hvis jeg nogensinde kommer ud af grøn klasse :)
Jeg regner med at skifte fra blå til rød når vi er på anderstorp - men synes lige jeg skal ha lidt mere fart på inden.
Gider ikke ligge og køre i vejen i rød :) - når jeg kommer ned i nærheden af 1:50 skal jeg ikke køre i blå.
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

SA

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 369
Re: Hva' koster'et?
« Svar #47 Dato: Juli 30, 2009, 11:10:47 am »
Vedr. Team Trackday arrangementer: Som jeg læser deres hjemmeside, så skal en ikke indreg. cykel overholde DMU krav til bla sikring af oliefilter, caliper-bolte oa. Er det korrekt, eller er det kun i tilfælde af decideret konkurrence?

SA

Jeg har en kammerat, der skal afsted 15-16/8 med en ikke indreg. mc. Han kontaktede Stevens MC, som åbenbart er en slags medarrangør, og fik at vide, at det kun var i forbindelse med decideret løb, at de før omtalte DMU krav skulle være opfyldt. Ellers er det som hos andre trackday-udbydere. Han ville f.eks have haft et problem med at bundkåben ikke kunne indeholde flere liter olie/vand/(savl...?)

SA

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Hva' koster'et?
« Svar #48 Dato: Juli 30, 2009, 11:14:06 am »
Du lukker bare røven :)

Mit støtteben er luxus udstyr - det kan jeg for eksempel bruge når jeg skal stoppe og hjælpe dig op hvis du ligger ude i gruset og roder rundt  :blink:

LIKE   :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Niels  (a.k.a.  "1 minut og 20 sek på knutten") , hvem er det der bliver ved at ringe dig op ??    :mrgreen:

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Hva' koster'et?
« Svar #49 Dato: Juli 30, 2009, 11:20:42 am »
Niels  (a.k.a.  "1 minut og 20 sek på knutten") , hvem er det der bliver ved at ringe dig op ??    :mrgreen:

Du lukker bare røven :)

Mit støtteben er luxus udstyr - det kan jeg for eksempel bruge når jeg skal stoppe og hjælpe dig op hvis du ligger ude i gruset og roder rundt  :blink:


 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 

PS. Det kan simpelthen ikke passe med de 1:20!   :brok: :brok:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Hva' koster'et?
« Svar #50 Dato: Juli 30, 2009, 11:50:53 am »
PS. Det kan simpelthen ikke passe med de 1:20!   :brok: :brok:

HM blev "målt på stopur" til 1:23.
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.