Forfatter Emne: Hjælp...min nye SV1000S er blevet stjålet!  (Læst 11921 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Sv: Hjælp...min nye SV1000S er blevet stjålet!
« Svar #30 Dato: Juli 20, 2006, 03:03:00 pm »
Det er godt nok træls. Endnu mere når du skal på ferie på den.

Holder et vågent øje hernede syd på.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

MS

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 119
Re: Hjælp...min nye SV1000S er blevet stjålet!
« Svar #31 Dato: Juli 20, 2006, 03:08:12 pm »
For lige at tude endnu mere kan jeg nævne at lillebrors SV1000S netop er blevet stjålet mens han var på bakken igår aftes  :club:
Of those who know nothing, few are silent

SV1000k6 - Mivv Titanium potter - Hamicad grille - Puig DB - Hyperpro for og bag - Supercorsa - Hamicad fender eliminator - Suki ego sæde -

GTI

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 767
  • Go big or go HOME!
Re: Hjælp...min nye SV1000S er blevet stjålet!
« Svar #32 Dato: Juli 20, 2006, 03:51:54 pm »
Men hva skjer da..?? Stjeles mye sykler i Norge om dagen også..
Nå med GSX-R 750 K7 ('07)


Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Hjælp...min nye SV1000S er blevet stjålet!
« Svar #33 Dato: Juli 21, 2006, 07:36:15 pm »
For lige at tude endnu mere kan jeg nævne at lillebrors SV1000S netop er blevet stjålet mens han var på bakken igår aftes  :club:

Det er et sygt samfund vi lever i!!  :club: :evil:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

MS

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 119
Re: Hjælp...min nye SV1000S er blevet stjålet!
« Svar #34 Dato: Juli 21, 2006, 07:38:44 pm »
Ja sgu næsten lovløse tilstande .....ikke til at sige hvad man kunne finde på hvis man en dag fik fat i sådan nogler typer  :club:

Skive låst, sat lige foran indgangen fra parkeringspladsen.......en million mennesker der går den vej og alligevel bliver den bøffet.

Sætter lige GPS alarm tankerne igang igen

 :undecided:
Of those who know nothing, few are silent

SV1000k6 - Mivv Titanium potter - Hamicad grille - Puig DB - Hyperpro for og bag - Supercorsa - Hamicad fender eliminator - Suki ego sæde -

Damage

  • Gæst
Sv: Hjælp...min nye SV1000S er blevet stjålet!
« Svar #35 Dato: Juli 22, 2006, 11:21:10 am »
For lige at tude endnu mere kan jeg nævne at lillebrors SV1000S netop er blevet stjålet mens han var på bakken igår aftes  :club:

Ja...det er sku´ sindsygt, og hvordan slipper de afsted med at stjæle en MC foran indgangen på bakken!!!  :huh:

Jeg kan også lige informerer at jeg intet har hørt om min egen SV´er....den bliver nok aldrig fundet.  :cry:

Damage

  • Gæst
Sv: Hjælp...min nye SV1000S er blevet stjålet!
« Svar #36 Dato: Juli 22, 2006, 11:24:18 am »

Sætter lige GPS alarm tankerne igang igen

 :undecided:

Det kunne være at man skulle finde ud af at samles om at få et tilbud på en GPS til vores SV´er, hvis nu vi er mange som skal ha´ en, så
kan det jo være at prisen bliver rigtig god?  :D

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Sv: Hjælp...min nye SV1000S er blevet stjålet!
« Svar #37 Dato: Juli 24, 2006, 10:45:17 am »
Min kammerat har også lige fået stjålet sin Kawa 636 sprit ny. Han har haft den 1 måned. Forsvundet foran hans lejlighed inden for 3 timer fra da han parkerede den.

Det er en syg syg verden vi lever i.


Sætter lige GPS alarm tankerne igang igen

 :undecided:

Det kunne være at man skulle finde ud af at samles om at få et tilbud på en GPS til vores SV´er, hvis nu vi er mange som skal ha´ en, så
kan det jo være at prisen bliver rigtig god?  :D

Det er da ikke utænkeligt at vi ku få et knald tilbud.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Sv: Hjælp...min nye SV1000S er blevet stjålet!
« Svar #38 Dato: Juli 24, 2006, 07:06:05 pm »
Fælles indkøb af GPS lyder godt.. Jeg kunne godt være interesseret, hvis prisen er rigtig..
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Sv: Hjælp...min nye SV1000S er blevet stjålet!
« Svar #39 Dato: Juli 25, 2006, 11:28:35 am »
Jeg har lige arrangeret lidt indkøb af GPS sporing. Se køb og salg.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Damage

  • Gæst
Sv: Hjælp...min nye SV1000S er blevet stjålet!
« Svar #40 Dato: August 04, 2006, 12:24:09 pm »
Opdate....

Så er min SV´er blevet erklæret væk og jeg har snakket med taksator.

Det er rystende så mange penge man taber på tyveri...og min forsikring er ikke med 20% selvrisiko (Runa). Taksator (som i øvrigt var meget flink) ringer til 4 forhandler og hører hvad en SV1000S skal koste når den har kørt 1800 km og i øvrigt har Yoshimura TRS titanium udstødninger på. Alle 4 forhandlere siger 125.000,- og meddeler at, når man skifter udstødninger er det en "væsentlig" foringelse af motorcyklen og at de faktisk ikke kan sælge den med de udstødninger!!!  :puke:
Jeg havde jo skrevet mine udstødninger på som ekstra udstyr, men det er det ikke fordi de indregnes i motorcyklens færdi når de sidder på og den skal sælges...som taksatoren sagde:du har jo de originale som du kan sælge...ja tak...de er ca. 500,- værd!!!

Det betyder at jeg har ikke fået ny pris for SV´eren men mistet 5000,- og jeg har tabt alle pengene for mine Yoshi´er 4900,- og så er der de 4000,- i selvrisiko...i alt 13.900,-....det er meget dyre 1800km!!! :dead: :dead: :dead: :dead: :dead:

Det betyder at der ikke er engang er penge til en ny som står standard!!!  :puke: :puke: :puke: :puke: :puke:

Det betyder desværre nok også at SV eventyret slutter her for mig. (jeg er lige lidt skuffet ik´)  :cry:

Fed7haS

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 34
Re: Sv: Hjælp...min nye SV1000S er blevet stjålet!
« Svar #41 Dato: August 04, 2006, 02:00:27 pm »
Opdate....

Så er min SV´er blevet erklæret væk og jeg har snakket med taksator.

Det er rystende så mange penge man taber på tyveri...og min forsikring er ikke med 20% selvrisiko (Runa). Taksator (som i øvrigt var meget flink) ringer til 4 forhandler og hører hvad en SV1000S skal koste når den har kørt 1800 km og i øvrigt har Yoshimura TRS titanium udstødninger på. Alle 4 forhandlere siger 125.000,- og meddeler at, når man skifter udstødninger er det en "væsentlig" foringelse af motorcyklen og at de faktisk ikke kan sælge den med de udstødninger!!!  :puke:
Jeg havde jo skrevet mine udstødninger på som ekstra udstyr, men det er det ikke fordi de indregnes i motorcyklens færdi når de sidder på og den skal sælges...som taksatoren sagde:du har jo de originale som du kan sælge...ja tak...de er ca. 500,- værd!!!

Det betyder at jeg har ikke fået ny pris for SV´eren men mistet 5000,- og jeg har tabt alle pengene for mine Yoshi´er 4900,- og så er der de 4000,- i selvrisiko...i alt 13.900,-....det er meget dyre 1800km!!! :dead: :dead: :dead: :dead: :dead:

Det betyder at der ikke er engang er penge til en ny som står standard!!!  :puke: :puke: :puke: :puke: :puke:

Det betyder desværre nok også at SV eventyret slutter her for mig. (jeg er lige lidt skuffet ik´)  :cry:

Det er fandme surt :( i virkeligheden kunde det alså bedre betale sig ikke at nævne dine nye potter.. det er jo sindsygt..

Jeg føler virkelig med dig.. jeg har selv GPS og 2 store kædelåse på min og den holder 3 meter fra min seng... så der er fandme ingen der løber med den.. håber jeg da :(

Håber du får skrabet sammen til en ny og kommer ud og trille igen.. :D

Fed7haS
SV1000SK6 (blå)

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Sv: Hjælp...min nye SV1000S er blevet stjålet!
« Svar #42 Dato: August 04, 2006, 02:00:54 pm »
Opdate....

Så er min SV´er blevet erklæret væk og jeg har snakket med taksator.

Det er rystende så mange penge man taber på tyveri...og min forsikring er ikke med 20% selvrisiko (Runa). Taksator (som i øvrigt var meget flink) ringer til 4 forhandler og hører hvad en SV1000S skal koste når den har kørt 1800 km og i øvrigt har Yoshimura TRS titanium udstødninger på. Alle 4 forhandlere siger 125.000,- og meddeler at, når man skifter udstødninger er det en "væsentlig" foringelse af motorcyklen og at de faktisk ikke kan sælge den med de udstødninger!!!  :puke:
Jeg havde jo skrevet mine udstødninger på som ekstra udstyr, men det er det ikke fordi de indregnes i motorcyklens færdi når de sidder på og den skal sælges...som taksatoren sagde:du har jo de originale som du kan sælge...ja tak...de er ca. 500,- værd!!!

Det betyder at jeg har ikke fået ny pris for SV´eren men mistet 5000,- og jeg har tabt alle pengene for mine Yoshi´er 4900,- og så er der de 4000,- i selvrisiko...i alt 13.900,-....det er meget dyre 1800km!!! :dead: :dead: :dead: :dead: :dead:

Det betyder at der ikke er engang er penge til en ny som står standard!!!  :puke: :puke: :puke: :puke: :puke:

Det betyder desværre nok også at SV eventyret slutter her for mig. (jeg er lige lidt skuffet ik´)  :cry:

Det er edermagemig sur røv. Hvordan kan de sige at skift af udstødninger er en væsentlig forringelse og at de ikke kan sælge den med på?? Der er da rigtig mange som kører rundt med andre potter.
Hva med at trappe lidt ned til 650'er så?? Den er jo ikke lige så dyr. Ved godt at der er væsentlig forskel, men så havde du da en...
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Sv: Hjælp...min nye SV1000S er blevet stjålet!
« Svar #43 Dato: August 04, 2006, 02:03:49 pm »
Jeg forstår så udemærket du er skuffet  :( jeg er målløs over den måde vi bliver behandlet af forsikringsselskaberne  :(

En god kammerat fik stjålet sin Duc. 748 og fik lige præcis så meget (lidt) at der var råd til en 620 Monster, han var også pænt skuffet  :(

Jeg har også tænkt lidt på at det måske var folk der var røget på røven og skulle have nyt plastik på, og selvrisiko, forhøjet præmie taget i betragtning, er det sku nemt at stjæle en andens  :evil: :evil:
Det kan så ikke være nogen fra forum her, da vi så ville ha hørt om det................ forhåbentlig.
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Hjælp...min nye SV1000S er blevet stjålet!
« Svar #44 Dato: August 04, 2006, 02:51:04 pm »
Opdate....

Så er min SV´er blevet erklæret væk og jeg har snakket med taksator.

Det er rystende så mange penge man taber på tyveri...og min forsikring er ikke med 20% selvrisiko (Runa). Taksator (som i øvrigt var meget flink) ringer til 4 forhandler og hører hvad en SV1000S skal koste når den har kørt 1800 km og i øvrigt har Yoshimura TRS titanium udstødninger på. Alle 4 forhandlere siger 125.000,- og meddeler at, når man skifter udstødninger er det en "væsentlig" foringelse af motorcyklen og at de faktisk ikke kan sælge den med de udstødninger!!!  :puke:
Jeg havde jo skrevet mine udstødninger på som ekstra udstyr, men det er det ikke fordi de indregnes i motorcyklens færdi når de sidder på og den skal sælges...som taksatoren sagde:du har jo de originale som du kan sælge...ja tak...de er ca. 500,- værd!!!

Det betyder at jeg har ikke fået ny pris for SV´eren men mistet 5000,- og jeg har tabt alle pengene for mine Yoshi´er 4900,- og så er der de 4000,- i selvrisiko...i alt 13.900,-....det er meget dyre 1800km!!! :dead: :dead: :dead: :dead: :dead:

Det betyder at der ikke er engang er penge til en ny som står standard!!!  :puke: :puke: :puke: :puke: :puke:

Det betyder desværre nok også at SV eventyret slutter her for mig. (jeg er lige lidt skuffet ik´)  :cry:

Ved godt det er en ringe trøst .. men .. har du ikke råd til denne ?

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=3776.new#new
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com