Forfatter Emne: Svriders summer meet 25/8 vigtig info!!! Og efterfests SPAM :-)  (Læst 29947 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
tak for endnu en fed fest, og et kæmpe tak til ramstein jam, det gjorde i sku godt. og om i lavede fejl til sidst, hmm det aner jeg sku ikke, og det er der sku nok heller ikke andre der kan udtale sig om :respekt: det er helt sikkert ikke sidste gang i blir inviteret :orkester:

og mit store spørgsmål til forsamlingen er: hvor meget skal man have og drikke før man fatter minus af hvad sømislåning handler om :shock: :shock: shit han var blank men yderst underholdende :lmao:

og til næste år må fællesturen godt være længere for min skyld, for det er sku fedt at køre på de små veje med ligesindede mcíster.
nu med gixxer 1000k8:o)

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Ahh.. Endelig hjemme igen.. Det blev en stille og rolig, men temmelig lang tur.. Jeg fik også konstateret at når man kommer til Holbæk så er man kørt for langt, når man egentlig skulle via broen :-)

Tak for en fantastisk fest. Tak til alle der stod for at arrangere dele og festen og en kæmpe tak til Rammstein jam: I seriøst mås! :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Damage

  • Gæst

og mit store spørgsmål til forsamlingen er: hvor meget skal man have og drikke før man fatter minus af hvad sømislåning handler om :shock: :shock: shit han var blank men yderst underholdende :lmao:


Ja det var rystende, og jeg tror faktisk ikke at han var stiv...  :shock: :shock: :shock:

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Hehe.. I ved hvor svært det er det med at slå søm i.. og taktikker og alt muligt.. pyyhhaaa  :whatever: :mrgreen:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6

og mit store spørgsmål til forsamlingen er: hvor meget skal man have og drikke før man fatter minus af hvad sømislåning handler om :shock: :shock: shit han var blank men yderst underholdende :lmao:


Ja det var rystende, og jeg tror faktisk ikke at han var stiv...  :shock: :shock: :shock:

Kan der være noget om... Et andet spørgsmål der former sig i mit hoved er noget i stil med... Hvem var det vi brugte så lang tid på at lære at slå søm i???
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

HC

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 131
  • .............
Jeg må også kaste mig i gruset og takke for en super fest.... En kæmpe salut for dem der gad at bruge en stor mængde tid på at få stablet sådan en fest på benene... :respekt: :respekt:
Madøre som jeg er, må endnu en gang komplimentere SVinegutter for et brilliant grillet SVin...  :respekt: :respekt:

Og en tak til Baronen for at introducere mig til "at banke søm"...  :thumbsup: :thumbsup:  (uden at rippe mig for penge til omgang øl/ søm :D :D
Brændt barn, lugter ilde...

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Tak for en fin fest drenge og piger... Og tak for dejlig muzak til Rammstein jam. Hvor blev bandet forresten af, da vi andre skulle feste. Pludselig havde de bare fået stjernenykker og var skredet uden at sige farvel til SVea eller hendes Mutti. Vi synes ellers vi havde sørget så godt for dem, men noget har vi måske gjort galt  :( :(

Glæder mig helt vildt til næste fest, især fordi jeg med 100% sikkerhed kan sige, at den er der andre der skal planlægge, mens jeg bare æder og drikker mig i hegnet  :orkester:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Tak for en fed fest ... kom lidt sent, men bedre sent end aldrig ;-)

Havde godt nok ondt i skallen næste dag ..... hehe ...  :innocent:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Er der ikke en der kan oprette et Galleri til festen - mine billeder er godt nok taget med mobilen og det var temmelig mørkt. Men man kan da se hvad det forestiller  :thumbsup:

Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Tak for en fed fest.  :thumbsup: :thumbsup:

Jeg kan høre jeg gik glip af guldet....   :brok:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

MiE (PiP)

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 172
  • ZERO TO BITCH IN 10 SECONDS
Nøøøøj....

Vil da også lige sige TAK for en rigtig fed fest....!!!!

Havde for første gang i rigtig mange år TØMMERMÆND i går   :dead:
Er stadig ikke menneske...  :?
(ALDRIG mere wiskey)

Ejer af et styk suzuki GSF 650 s bandit
                      ------------
Husk når du kører og haster i vrimlen,
vejen er kort fra jorden til himlen....!!

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Er der ikke en der kan oprette et Galleri til festen - mine billeder er godt nok taget med mobilen og det var temmelig mørkt. Men man kan da se hvad det forestiller  :thumbsup:



Jo der er et galleri til festen :-)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Sikke en fest  :mrgreen:

God mad, kolde øl, fed musik, og gummirøg  :D :D

Jeg har aldrig før set et band, der i den grad kan fyre den af, OG drikke sig selv i hegnet på samme tid  :respekt:
Min stemme har det stadig ikke helt godt, og ørene var fælt trætte i går, men det er jo bare tegn, på at der var gang i den !

Det var også fedt at se en del flere ovre fra fastlandet/tysklands odde, og at i også gav den hele armen, trods den lange hjemrejse  :thumbsup:

Billeder kommer i aften, eller i morgen, så glæd jer  :twisted: :mrgreen: :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

palle j

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 463
Tak for en fed fest og godt selskab
og rigtig fed musik
det må vi prøve igen en gang  :D
Blå SV650S 00

PartyPhreak

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
Jeg vil også gerne sige tusind tak til alle jer mennesker, det var første gang jeg så jer alle, men i er jo flinke.. Næste gang tager jeg også cyklen med.. ;)

Tak til Rammstein Jam, i var bare for fede... Kæft en stemning i ku præstere..  :respekt: :orkester: