Forfatter Emne: Præsentation af folk  (Læst 2377 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Præsentation af folk
« Dato: August 02, 2006, 01:05:54 pm »
Hvem er jeg..... egentlig?!

Hej alle!

Havde min første tur fra Buddinge Mc.D til Linien igår og vil straks benytte lejligheden til at sige tak for en varm velkomst!

Jeg hedder til at starte med Jakob, er 26 år og bor på Nørrebro sammen med nogle beskidte sokker og en bande 2 generations nullermænd. Jeg læser Cand.Merc.Dat og arbejder med marketing for et softwarefirma på Østerbro.

Mit navn "skurkenfradallas" refererer til selveste J.R. Ewing fra TV-serien Dallas som jeg dele initaler med. Navnet blev knyttet til min ellers ikke særligt skurkeagtige person af mine kære kolleger (engelsk-sproget virksomhed) som fandt det meget belejligende at kalde mig J.R. Den kække kollega var ikke langt tid om at smide Ewing bagefter og alternativt har jeg derfor også lært at lystre Mr. Ewing

Min MC er en helt standard GS500FK4 reg. sidste år. Jeg er meget glad for den men glæder mig allerede til at avancere hos Runa - mit forsikringsselskab så jeg kan købe noget større (red. SV650/1000 eller TL1000). Realistisk set sker det ikke før om 2 år hvor jeg (7-9-13) ikke længere er på SU.

Min erfaring begrænser sig i skrivende stund til 2000km med MC kort og et par år som junior på en Kawasaki KX125 moto-x'er.

Mit sædvanelige bagsæde-trofæ er min søster som allerede glæder sig til et par ture på linien (se vedhæftede billede - min cykel er dog sort).

Vi ses på vejen!

/Jakob
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Præsentation af folk
« Svar #1 Dato: August 02, 2006, 01:14:12 pm »
Hvem er jeg..... egentlig?!

Hej alle!

Vi ses på vejen!

/Jakob

Velkommen til .... :-)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Bageren

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 400
  • Gul SV650S 2002
Præsentation af folk
« Svar #2 Dato: August 02, 2006, 01:55:30 pm »
Havde min første tur fra Buddinge Mc.D til Linien igår og vil straks benytte lejligheden til at sige tak for en varm velkomst!

Endnu engang velkommen til. Det var vist meget godt timet, det tidspukt vi kørte hjem på.  :)

Mit sædvanelige bagsæde-trofæ er min søster som allerede glæder sig til et par ture på linien (se vedhæftede billede - min cykel er dog sort).

Det kan være vi skal holde tag-din-søster-med-til-mctirsdag-dag. :D
Kasper Hartwich aka Bageren
SV650S '02 Gul

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Præsentation af folk
« Svar #3 Dato: August 02, 2006, 02:20:44 pm »
[
Mit sædvanelige bagsæde-trofæ er min søster som allerede glæder sig til et par ture på linien (se vedhæftede billede - min cykel er dog sort).

Det er noget med at tilmeldingen til årets SVinetræf stadig er åben...  :innocent:

Velkommen til og husk "gummiet nedad"

 8) Nælz
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Præsentation af folk
« Svar #4 Dato: August 02, 2006, 02:49:06 pm »
Ha ha ha ha ha...

Godt ord igen! Tag-søster-med-Tirsdag er en fantastisk ide  :D

Jeg har desuden fundet galleriet og oprettet mig eget lille hjørne med fotos af min MC og af skurken selv mv.

Mmmm... Har lyst til grill! Kunne man ikke arrangere en tur til Amager Strandpark + engangsgrill og kød når sommervejret vender tilbage?

/J
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4