Forfatter Emne: Præsentation af folk  (Læst 3194 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Snigerdyret

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
Præsentation af folk
« Dato: Juli 26, 2006, 08:27:01 am »
Nu har jeg sneget mig rundt i forummet i over et år (SIC!). Jeg mødte et par stykker på 'Linien' i går og fandt ud at NU måtte jeg andet end bare snige rundt. Jeg kører en gul SV650 SK5, hvor montering af GIVI-rack og original bundkåbe er eneste modifikationer. Cyklen blev købt som ny sidste år (derfor SK5)

Til hverdag hedder jeg René, er 33 år og arbejder som systemudvikler.
Immer mit den einfachsten Beispielen anfangen

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Præsentation af folk
« Svar #1 Dato: Juli 26, 2006, 08:58:29 am »
Nu har jeg sneget mig rundt i forummet i over et år (SIC!). Jeg mødte et par stykker på 'Linien' i går og fandt ud at NU måtte jeg andet end bare snige rundt. Jeg kører en gul SV650 SK5, hvor montering af GIVI-rack og original bundkåbe er eneste modifikationer. Cyklen blev købt som ny sidste år (derfor SK5)

Til hverdag hedder jeg René, er 33 år og arbejder som systemudvikler.

Hej Snigerdyr
Ja så fik du ikke lov at snige mere. Hyggeligt at møde dig og velkommen til.

/Jonas

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Præsentation af folk
« Svar #2 Dato: Juli 26, 2006, 11:14:58 am »
Velkommen til alle... Og tak til Snigerdyret for den spændende snigertur til Linien i går  :lol: :lol:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Bageren

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 400
  • Gul SV650S 2002
Præsentation af folk
« Svar #3 Dato: Juli 26, 2006, 11:29:04 am »