Forfatter Emne: Præsentation af folk  (Læst 3194 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Snigerdyret

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
Præsentation af folk
« Dato: Juli 26, 2006, 08:27:01 am »
Nu har jeg sneget mig rundt i forummet i over et år (SIC!). Jeg mødte et par stykker på 'Linien' i går og fandt ud at NU måtte jeg andet end bare snige rundt. Jeg kører en gul SV650 SK5, hvor montering af GIVI-rack og original bundkåbe er eneste modifikationer. Cyklen blev købt som ny sidste år (derfor SK5)

Til hverdag hedder jeg René, er 33 år og arbejder som systemudvikler.
Immer mit den einfachsten Beispielen anfangen

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Præsentation af folk
« Svar #1 Dato: Juli 26, 2006, 08:58:29 am »
Nu har jeg sneget mig rundt i forummet i over et år (SIC!). Jeg mødte et par stykker på 'Linien' i går og fandt ud at NU måtte jeg andet end bare snige rundt. Jeg kører en gul SV650 SK5, hvor montering af GIVI-rack og original bundkåbe er eneste modifikationer. Cyklen blev købt som ny sidste år (derfor SK5)

Til hverdag hedder jeg René, er 33 år og arbejder som systemudvikler.

Hej Snigerdyr
Ja så fik du ikke lov at snige mere. Hyggeligt at møde dig og velkommen til.

/Jonas

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Præsentation af folk
« Svar #2 Dato: Juli 26, 2006, 11:14:58 am »
Velkommen til alle... Og tak til Snigerdyret for den spændende snigertur til Linien i går  :lol: :lol:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Bageren

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 400
  • Gul SV650S 2002
Præsentation af folk
« Svar #3 Dato: Juli 26, 2006, 11:29:04 am »
Nu har jeg sneget mig rundt i forummet i over et år (SIC!). Jeg mødte et par stykker på 'Linien' i går og fandt ud at NU måtte jeg andet end bare snige rundt. Jeg kører en gul SV650 SK5, hvor montering af GIVI-rack og original bundkåbe er eneste modifikationer. Cyklen blev købt som ny sidste år (derfor SK5)

Til hverdag hedder jeg René, er 33 år og arbejder som systemudvikler.

Velkommen til, og tak for en hyggelig snak på linien igår.
Kasper Hartwich aka Bageren
SV650S '02 Gul

Rasmus

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
Præsentation af folk
« Svar #4 Dato: Juli 26, 2006, 10:31:43 pm »
Nu har jeg sneget mig rundt i forummet i over et år (SIC!). Jeg mødte et par stykker på 'Linien' i går og fandt ud at NU måtte jeg andet end bare snige rundt. Jeg kører en gul SV650 SK5, hvor montering af GIVI-rack og original bundkåbe er eneste modifikationer. Cyklen blev købt som ny sidste år (derfor SK5)

Til hverdag hedder jeg René, er 33 år og arbejder som systemudvikler.


Hej igen René  :D

Det var godt vi fik lokket dig helt herind :wink:

Tak for hyggelig sludder og en lille tur til Linien! (synd vi ikke fik SVea med hele vejen  :lol:)

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Præsentation af folk
« Svar #5 Dato: Juli 27, 2006, 11:15:59 am »

(synd vi ikke fik SVea med hele vejen  :lol:)

Jamen sådan en pige er jeg nu engang bare ikke Rasmus, at jeg tager med hele vejen på første tur  :lol: :lol:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Kragh

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 71
Præsentation af folk
« Svar #6 Dato: Juli 27, 2006, 12:12:14 pm »

(synd vi ikke fik SVea med hele vejen  :lol:)

Jamen sådan en pige er jeg nu engang bare ikke Rasmus, at jeg tager med hele vejen på første tur  :lol: :lol:

Vi er nogen der er begyndt at snakke om, om Svea overhovedet har en MC :huh: Hver gang jeg har været med (2 gange :rolleyes:) Har den enten ikke kunne stå i tomgang eller også er gaskablet knækket.  :hand:
Jeg har da godt nok set nogle billeder og film med Svea og en MC, men det kan jo være en hun har lånt????