Forfatter Emne: Præsentation af folk  (Læst 2483 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Lasse

  • Gæst
Præsentation af folk
« Dato: April 30, 2006, 08:15:24 am »
Hej Jeg hedder Lasse.

Kører SV 1000 S, 2005, med 3000km. på klokken..

Syntes det er fedt med sådan en SV hjemmeside, men hvor F.. er alle jyderne ????  8)

Vi ses derude.. :D

helle merete

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 515
Præsentation af folk
« Svar #1 Dato: April 30, 2006, 08:44:37 am »
Der ER jyder tilstede. Sagen er den at jeg skal flytte tilbage fra Valby til (muligvis)  Vejle. Så der skulle være basis for nogle trilleture i fremtiden. Og så må vi jo bare få fastlandsafdelingen op at køre fremover!
KH Helle Merete
SV650SK3

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Præsentation af folk
« Svar #2 Dato: April 30, 2006, 04:05:21 pm »
Hej Jyder.....

Velkommen til... Dejligt med lidt jydekød herinde... Også selv om man er tilflytter fra Danmark..  :lol:  :lol:

Og I skal altid være velkommen til ting og sager her på sjælland....  Ole vores Adm. er en herlig driver til sjælland, så ham kan I da bare følges med. Og helt sikkert Helle Merethe som nok ikke kan holde sig væk herfra i længere tid af gangen... :o) Vel søde....

håber at se jer...

Lasse

  • Gæst
Præsentation af folk
« Svar #3 Dato: April 30, 2006, 07:10:12 pm »
Citat fra: helle merete
Der ER jyder tilstede. Sagen er den at jeg skal flytte tilbage fra Valby til (muligvis)  Vejle. Så der skulle være basis for nogle trilleture i fremtiden. Og så må vi jo bare få fastlandsafdelingen op at køre fremover!



Lyder hyggeligt..Vejle er jo "Byen".. :)
Vi har alletiders natur og fede veje at trille på her i området.

Jeg er klar på nogle trilleture.

Var lige ovre ved cafeteriet i Middelfart (ved den gamle bro), idag, med et par venner.
Der er altså mange der ovre, den sidste Søndag i hver måned..
Kan anbefales..Hyggeligt.

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Præsentation af folk
« Svar #4 Dato: April 30, 2006, 07:29:44 pm »
Ja, Karoline's er bestemt en oplevelse den sidste søndag i hver måned. Der kommer masser af cykler hver gang. Men de laver bedre is ovre på den modsatte side af vejen. :wink:

Når man er i Vejle, er Munkebjerg jo også et sikkert hit. Eneste ulempe er, at det er vanedannende! Når man kommer op til toppen, er man faktisk nødt til at vende maskinen om og tage turen ned igen. :D :D :D
Og så er Grejsdalen også ret spas.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...