Forfatter Emne: Midtfyns MC  (Læst 7678 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kralund

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
Midtfyns MC
« Dato: April 02, 2008, 10:06:04 am »
Så fik jeg grislingen tilbage fra en lille make-over, og jeg må sige at jeg er tilfreds med behandlingen og prisen (ikke mindst sammenlignet med Bruun Larses i Odense, men dèt er vidst en separat værkstedsanmeldelse :whatever:)

Tilbage til topic:
Carsten tog imod mig i sin frokostpause :shock:, og vi fik hurtigt aftalt hvad der skulle laves (Ny Yoshi slip-on potte samt Hyperpro fjedre til forgaflerne)

Maskinen blev afleveret til tiden, og der blev kun charget for 400 kr. til arbejdsløn (+ stumper self.), se dèt er effektivt :P

Alt i alt en god oplevelse!
SV650S K6 - Yeah baby, yeah!

Masser af planer for nyt udstyr til *næste* sæson...

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Re: Midtfyns MC
« Svar #1 Dato: April 02, 2008, 10:59:23 am »
Hvad måtte du slippe for stumperne ??

Kralund

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
Re: Midtfyns MC
« Svar #2 Dato: April 02, 2008, 09:35:10 pm »
En lille rettelse, gav 800 bob for montering, oh well...

Jeg gav 1080,- for fjedrene samt ca. 2800 (med det hele) for potten (som jeg selv købte i USA, og fik sendt hjem) Det er er Yoshimura TRS Carbon (slip-on). Jeg fik lidt "rabat" i tolden, ahemm :innocent:
SV650S K6 - Yeah baby, yeah!

Masser af planer for nyt udstyr til *næste* sæson...

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Midtfyns MC
« Svar #3 Dato: August 12, 2008, 11:14:45 am »
De har dog ikke altid helt styr på de ting de bestiller hjem.

Jeg bestilte et sæt Pilot Race hos dem for en sikkerheds skyld inden turen gik mod Sturup med MCG. Han sagde de ville være hos han onsdag, så vi aftalte jeg ville hente dem den efterfølgenden mandag, så havde han lidt ekstra tid, hvis de blev lidt forsinket.

Da jeg kom mandag eftermiddag og snakkede med Allan sagde han med det samme at han var liiiige ved at skulle ringe til mig, for det var kun det ene dæk der var kommet. Fair nok - kan han jo ikke gøre for. Men næste dag lovede han de ville være der begge to, fra morgenstunden af. Så måtte hjem igen og prøve igen dagen efter.

Da jeg kom ned til dem ved ca. 1-tiden var det stadig ikke kommet... Men hvis jeg lige kørte til Odense så kunne jeg hente det der. Desværre var det i den modsatte ende af Odense, så måtte gennem to gange myldretrafik for at få mit andet dæk.

Til hans forsvar undskyldte han meget og var ikke ret stolt ved situationen (dog var det ikke så slemt der kunne klemmes lidt procenter ud af ham).
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

The Kid Mikey

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 25
Re: Midtfyns MC
« Svar #4 Dato: November 12, 2008, 11:03:42 pm »
De har dog ikke altid helt styr på de ting de bestiller hjem.

Jeg bestilte et sæt Pilot Race hos dem for en sikkerheds skyld inden turen gik mod Sturup med MCG. Han sagde de ville være hos han onsdag, så vi aftalte jeg ville hente dem den efterfølgenden mandag, så havde han lidt ekstra tid, hvis de blev lidt forsinket.

Da jeg kom mandag eftermiddag og snakkede med Allan sagde han med det samme at han var liiiige ved at skulle ringe til mig, for det var kun det ene dæk der var kommet. Fair nok - kan han jo ikke gøre for. Men næste dag lovede han de ville være der begge to, fra morgenstunden af. Så måtte hjem igen og prøve igen dagen efter.

Da jeg kom ned til dem ved ca. 1-tiden var det stadig ikke kommet... Men hvis jeg lige kørte til Odense så kunne jeg hente det der. Desværre var det i den modsatte ende af Odense, så måtte gennem to gange myldretrafik for at få mit andet dæk.

Til hans forsvar undskyldte han meget og var ikke ret stolt ved situationen (dog var det ikke så slemt der kunne klemmes lidt procenter ud af ham).

http://ssl.delti.com/mcdaekonline/start.html Rigtige priser, og kommer inden 3 dage. Bedre bliver det vidst ikke :)
Sv 650 k3 2004. Dejlig maskine med Power commander, oplagt micron udstødning og fuldkåbe.
Tidligere kørt.
Sv 650 k4, Gul, fuldkåbe, lucas tilbageflyttersæt og sportsudstødning. ( Blev desværre kørt ned på dette dejlige SVin)

gs 500 fra 04. Starter MC

claus 1000 exmc

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 361
    • www.exterminators.dk
Re: Midtfyns MC
« Svar #5 Dato: December 04, 2008, 10:15:22 pm »
handler kun ved svendborg mc
Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

 how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.
 
Bane : noget Kawaski