Forfatter Emne: Er det ik snart NU!  (Læst 13053 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

bowman76

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
  • Jute per dei gratiam
Sv: Er det ik snart NU!
« Svar #15 Dato: Januar 22, 2010, 09:32:10 am »
Min RF´er skal have alm. eftersyn, men skal samtidig dyses om, have udskiftet ventiler og en tur på rullefelt.



Er der forresten nogen af jer, som ved, om man kan omdyse en kæreste, som "står lidt højt i tomgang"........eller nowed  :innocent:
 

:mrgreen:
« Senest Redigeret: Januar 22, 2010, 09:38:50 am af bowman76 »

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Sv: Er det ik snart NU!
« Svar #16 Dato: Januar 22, 2010, 09:58:00 am »
Min RF´er skal have alm. eftersyn, men skal samtidig dyses om, have udskiftet ventiler og en tur på rullefelt.



Er der forresten nogen af jer, som ved, om man kan omdyse en kæreste, som "står lidt højt i tomgang"........eller nowed  :innocent:
 

:mrgreen:

Omdysning af kærester kan gøres på mange måder.
Har læst at denne side har et produkt som skulle virke over al forventning:

http://www.interflora.dk/

Selvfølgelig er det ikke gratis, men hvis reklamerne taler sandt skulle der være kolde øl på vej i din retning i en lind strøm efter udført omdysning
 :mrgreen:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

bowman76

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
  • Jute per dei gratiam
Sv: Er det ik snart NU!
« Svar #17 Dato: Januar 22, 2010, 10:01:14 am »
Min RF´er skal have alm. eftersyn, men skal samtidig dyses om, have udskiftet ventiler og en tur på rullefelt.



Er der forresten nogen af jer, som ved, om man kan omdyse en kæreste, som "står lidt højt i tomgang"........eller nowed  :innocent:
 

:mrgreen:

Omdysning af kærester kan gøres på mange måder.
Har læst at denne side har et produkt som skulle virke over al forventning:

http://www.interflora.dk/

Selvfølgelig er det ikke gratis, men hvis reklamerne taler sandt skulle der være kolde øl på vej i din retning i en lind strøm efter udført omdysning
 :mrgreen:

Der skal vist lidt mere til ovenpå det nummer jeg lavede igår  :innocent:

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Sv: Er det ik snart NU!
« Svar #18 Dato: Januar 22, 2010, 10:09:09 am »
Min RF´er skal have alm. eftersyn, men skal samtidig dyses om, have udskiftet ventiler og en tur på rullefelt.



Er der forresten nogen af jer, som ved, om man kan omdyse en kæreste, som "står lidt højt i tomgang"........eller nowed  :innocent:
 

:mrgreen:

Omdysning af kærester kan gøres på mange måder.
Har læst at denne side har et produkt som skulle virke over al forventning:

http://www.interflora.dk/

Selvfølgelig er det ikke gratis, men hvis reklamerne taler sandt skulle der være kolde øl på vej i din retning i en lind strøm efter udført omdysning
 :mrgreen:

Der skal vist lidt mere til ovenpå det nummer jeg lavede igår  :innocent:

Nu iført Dr. Phil Staniols-hat og briller.

Hvad skete der igår?
Hvad følte du da du sagde det du gjorde, og følte du det samme imens du gjorde hvad du gjorde. og undlod det du havde lovet at gøre?

 :facepalm:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

bowman76

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
  • Jute per dei gratiam
Sv: Er det ik snart NU!
« Svar #19 Dato: Januar 22, 2010, 10:20:45 am »
Nu iført Dr. Phil Staniols-hat og briller.

Hvad skete der igår?
Hvad følte du da du sagde det du gjorde, og følte du det samme imens du gjorde hvad du gjorde. og undlod det du havde lovet at gøre?

 :facepalm:

Glemte jeg skulle hente hende på arbejde.....og, at vi skulle køre direkte derfra og ud at se på hus  :oops:

Så da hun ringede et kvarters tid efter, jeg skulle have hentet hende, og spørger "Hvor bliver du af ?" fik jeg travlt.
Det sjove er, at ganske kort tid, før hun ringer, tænker jeg: "Det er da længe siden XX har fået fri, hvor fanden bliver hun af ?"

Set i retroperskepktiv, var det vist meget godt jeg ikke ringede hende op, og sagde noget, som jeg (også) ville komme til at fortryde  :innocent:



Herregud.....et kvarter for sent. Kvinder !

Edit: Sorry for at gå OT
« Senest Redigeret: Januar 22, 2010, 10:28:55 am af bowman76 »

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Sv: Er det ik snart NU!
« Svar #20 Dato: Januar 22, 2010, 10:28:18 am »
Nu iført Dr. Phil Staniols-hat og briller.

Hvad skete der igår?
Hvad følte du da du sagde det du gjorde, og følte du det samme imens du gjorde hvad du gjorde. og undlod det du havde lovet at gøre?

 :facepalm:

Glemte jeg skulle hente hende på arbejde.....og, at vi skulle køre direkte derfra og ud at se på hus  :oops:

Så da hun ringede et kvarters tid efter, jeg skulle have hentet hende, og spørger "Hvor bliver du af ?" fik jeg travlt.
Det sjove er, at ganske kort tid, før hun ringer, tænker jeg: "Det er da længe siden XX har fået fri, hvor fanden bliver hun af ?"

Set i retroperskepktiv, var det vist meget godt jeg ikke ringede hende op, og sagde noget, som jeg (også) ville komme til at fortryde  :innocent:



Herregud.....et kvarter for sent. Kvinder !

De er nærtagne uden sidestykke de hunkøn.
Sølle 15 minutter....Herregud vi er jo forvent med at skulle vente i halve timer imens de får nusset sig færdige med krigsmaling og andre kraterudglattende fugemasser
 :innocent:

Du skal sgu nok helt over i at se ud som om du mener det når du siger undskyld til hende, udover den førnævnte dusk.
Ved det godt. Det er ikke nemt, men det betaler sig i længden
 :mrgreen:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

bowman76

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
  • Jute per dei gratiam
Sv: Er det ik snart NU!
« Svar #21 Dato: Januar 22, 2010, 10:41:12 am »
De er nærtagne uden sidestykke de hunkøn.
Sølle 15 minutter....Herregud vi er jo forvent med at skulle vente i halve timer imens de får nusset sig færdige med krigsmaling og andre kraterudglattende fugemasser
 :innocent:

Præcis, men af én eller anden mystisk grund, tæller det ikke, når det er den anden vej rundt.

Du skal sgu nok helt over i at se ud som om du mener det når du siger undskyld til hende, udover den førnævnte dusk.
Ved det godt. Det er ikke nemt, men det betaler sig i længden
 :mrgreen:

Her er mit "Undskyld, at jeg var et fjols, skat"-ansigt