Forfatter Emne: Surt!!!  (Læst 6804 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Surt!!!
« Dato: Juli 29, 2004, 11:01:52 am »
Surt show, indkasserede lige et diplom med venlig hilsen fra strømerne  :evil:  :evil:  :twisted:  :evil:  :evil: .
Blev stoppet med 140 kmt på vej til Jylland i weekenden.  :cry:

Det bliver dyrt!!! 1500,- regner jeg med.  :evil:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Surt!!!
« Svar #1 Dato: Juli 29, 2004, 11:34:16 am »
http://www.skdld.dk  :D

Seriøst; man ved godt, hvis man kører for stærkt - så må man også acceptere der er risiko for bøder.. Det er selvfølgelig surt, at skulle af med penge man ikke lige havde budgeteret med.. Medmindre det er til nyt udstyr til cyklen eller en selv :)

Nåhja, jeg har aldrig fået en fartbøde (endnu - jeg er (heller) ikke hellig :) )
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Martin P

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 153
Surt!!!
« Svar #2 Dato: Juli 29, 2004, 12:33:32 pm »
Føj da, godt man ikke selv har oplevet det endnu.

De 1500 kr kunne man jo købe 170 liter benzin for, det er lidt sjovere  :D

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Surt!!!
« Svar #3 Dato: Juli 29, 2004, 12:39:39 pm »
Citat fra: Ole Hansen
http://www.skdld.dk  :D

Seriøst; man ved godt, hvis man kører for stærkt - så må man også acceptere der er risiko for bøder.. Det er selvfølgelig surt, at skulle af med penge man ikke lige havde budgeteret med.. Medmindre det er til nyt udstyr til cyklen eller en selv :)

Nåhja, jeg har aldrig fået en fartbøde (endnu - jeg er (heller) ikke hellig :) )


Det er fuldt ud accepteret at det giver bøder når man bliver taget med for høj fart - men ærgerligt.

Plejer at sige "If you won't do the time - don't do the crime"

Det som irrierer mig er bare at det lige var mig på motorcyklen han stoppede - og ikke nogen af alle de andre syndere i biler som der var rigeligt at tage af.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Surt!!!
« Svar #4 Dato: Juli 29, 2004, 01:30:49 pm »
Citat fra: Capone

Det er fuldt ud accepteret at det giver bøder når man bliver taget med for høj fart - men ærgerligt.

Plejer at sige "If you won't do the time - don't do the crime"

Det som irrierer mig er bare at det lige var mig på motorcyklen han stoppede - og ikke nogen af alle de andre syndere i biler som der var rigeligt at tage af.


Mjah.. Det er nok bare fordi folk på motorcykel pr. definition er nogle skrækkelige bøller, der altid kører for stærkt! :D

Lige da jeg havde fået kort til MC, tøffede jeg en del rundt på min fars GN250 - og der oplevede jeg at blive stoppet en 4-5 gange - bare for at checke kort og så videre... Siden er jeg aldrig blevet stoppet..
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Surt!!!
« Svar #5 Dato: Juli 29, 2004, 02:23:27 pm »
Citat fra: Ole Hansen

Lige da jeg havde fået kort til MC, tøffede jeg en del rundt på min fars GN250 - og der oplevede jeg at blive stoppet en 4-5 gange - bare for at checke kort og så videre....


Prøvede jeg også nogle gange for 10 år siden....

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Surt!!!
« Svar #6 Dato: August 12, 2004, 06:34:30 pm »
Hmm.. har lige indkasseret et lignende diplom - 1500,- pisk for 139.03 km/t på motorvej hvor man kun må køre 90 - havde det været for et par dage siden ville det have været 2500,- da der lige er indført en motorvejsrabat for steder hvor grænsen er under 100km/t -  så det må vist kaldes held i uheld...

Surt alligevel - der stod 'farvel undertray' på diplomet... :-(
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Surt!!!
« Svar #7 Dato: August 22, 2004, 12:13:38 pm »
:shock: Velkommen i klubben!  :(

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.