Forfatter Emne: Præsentation af folk  (Læst 2215 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mice

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 47
Præsentation af folk
« Dato: Juli 07, 2005, 09:11:32 pm »
Ja så må jeg jo se at få skrevet lidt om mig... efter jeg løb ind i et par stykker af jer på tanken i måløv, da jeg var ude at trille med en kammerat.

Jeg hedder Michael, er 36 og bor på Amager  :lol:  idag køre jeg på en SV1000N, som jeg er rigtig glad for, den er helt standard, jeg har dog luret lidt på at sætte en GSX1000R forgaffel på, men jeg ved ikke helt om min mekaniker evner rækker(det tror jeg i virkeligheden ikke de gør).
Jeg købte med vilje N modellen, da jeg har været den lykkelige ejer af en(indtil nogen stjal) R6 og ikke kunne køre på motorvej uden at køre 220+ og det gør jeg kun i ganske kort tid på SV'en før jeg bliver træt at vinden.

Regner med at trille med på nogle af de ture der bliver slået op her på forummet.
Blå SV1000 - uden bagskærm, nye blink, Pipercross luftfilter, Akrapovic bolton i TI og pcIII by Mr. Dyno

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Præsentation af folk
« Svar #1 Dato: Juli 14, 2005, 08:52:04 pm »
[/quote]Regner med at trille med på nogle af de ture der bliver slået op her på forummet.[/quote]

Hej Mice

Du og evt. kæreste/kone er selvfølgelig også velkommen den 6/8

http://forum.svrider.dk/viewtopic.php?t=1119

Majse

Og iøvrigt velkommen til,. :o)

Mice

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 47
Præsentation af folk
« Svar #2 Dato: Juli 15, 2005, 10:23:50 am »
1000 Tak Majse, jeg har desværre en anden aftale den dag, men jeg må se at få afsat noget tid og få  kørt med på nogle af turene.

Mvh.
Mice
Blå SV1000 - uden bagskærm, nye blink, Pipercross luftfilter, Akrapovic bolton i TI og pcIII by Mr. Dyno