Forfatter Emne: Priser på service ENGHAVE  (Læst 36378 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Priser på service ENGHAVE
« Dato: April 28, 2007, 10:22:27 pm »
Kunne vi ikke starte en tråd med priser på service rundt omkring ?

Jeg har lige fået "tilbudt" 12.000 Km service hos Enghave til "2.000 + reservedele" her tales om bla luftfilter og evt. klodser osv...... Sjovt nok skal der ikke skiftes luftfilter iflg. min manual...

Hvad har i andre ca. betalt - og hvor ? Lav en tråd med samme overskrift "Priser på service [navn på værksted] ", så kan folk byde ind med deres oplevelser.

Sjovest hvis vi betaler ca. det samme (dvs. det laveste beløb  :P - ren LetsBuyIt  :lol:)
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Damage

  • Gæst
Re: Priser på service ENGHAVE
« Svar #1 Dato: April 29, 2007, 10:41:57 am »
Prisen er ikke altid det afgørende, det kunne også være sjovt at se hvor gode de enkelte værksteder er til at udfører service.  :D

TBN

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 98
  • Altid et skridt bagefter..
Re: Priser på service ENGHAVE
« Svar #2 Dato: April 29, 2007, 01:37:13 pm »
Tjek www.dmcn.dk for anmeldelser  - det kan vist godt betale sig, at se sig om

bdamkjaer

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 312
Re: Priser på service ENGHAVE
« Svar #3 Dato: Maj 02, 2007, 06:06:33 pm »
12.000 km service alt inkl. 1580,- www.kbmotor.dk i Skive
SV1000S K6 Blå, Pluig DB, Suzuki Touren Lenker, Scottolier, Hyper Pro Kit + det løse...

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Priser på service ENGHAVE
« Svar #4 Dato: Maj 02, 2007, 09:51:41 pm »
Det eneste jeg betaler mig fra er ventiljustering, og det skal den først ved 24.000 igen - dvs om 4500km..

Resten laver jeg selv, og forstår helt ærligt ikke hvorfor alle ikke gør det...
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Damage

  • Gæst
Re: Priser på service ENGHAVE
« Svar #5 Dato: Maj 03, 2007, 07:43:20 am »

Resten laver jeg selv, og forstår helt ærligt ikke hvorfor alle ikke gør det...

Det er jo ikke alle som kan finde ud af at synkroniserer spjældene i indsprøjtningen, udlæse fejlkoder i ECU´en, skifte bremsevæske og forgaffelolie osv...og hvis man ikke kender til mekanik/elektronik så er det nok en god idé ikke at "pille" alt for meget. Hvis man skifter/montere eller reparere noget og gør det forkert, kan man være til fare for sig selv og for andre når man kører på motorcyklen.  :wink:

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Priser på service ENGHAVE
« Svar #6 Dato: Maj 03, 2007, 07:46:35 am »

Resten laver jeg selv, og forstår helt ærligt ikke hvorfor alle ikke gør det...

Det er jo ikke alle som kan finde ud af at synkroniserer spjældene i indsprøjtningen, udlæse fejlkoder i ECU´en, skifte bremsevæske og forgaffelolie osv...og hvis man ikke kender til mekanik/elektronik så er det nok en god idé ikke at "pille" alt for meget. Hvis man skifter/montere eller reparere noget og gør det forkert, kan man være til fare for sig selv og for andre når man kører på motorcyklen.  :wink:

Helt enig - nu var det dog mest olieskift og sådan de mere lavtekniske ting jeg mente.  :)
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Damage

  • Gæst
Re: Priser på service ENGHAVE
« Svar #7 Dato: Maj 03, 2007, 10:24:54 am »

Resten laver jeg selv, og forstår helt ærligt ikke hvorfor alle ikke gør det...

Det er jo ikke alle som kan finde ud af at synkroniserer spjældene i indsprøjtningen, udlæse fejlkoder i ECU´en, skifte bremsevæske og forgaffelolie osv...og hvis man ikke kender til mekanik/elektronik så er det nok en god idé ikke at "pille" alt for meget. Hvis man skifter/montere eller reparere noget og gør det forkert, kan man være til fare for sig selv og for andre når man kører på motorcyklen.  :wink:

Helt enig - nu var det dog mest olieskift og sådan de mere lavtekniske ting jeg mente.  :)

Fint nok.  :D

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Priser på service ENGHAVE
« Svar #8 Dato: Maj 14, 2007, 11:06:30 pm »
12.000 km service alt inkl. 1580,- www.kbmotor.dk i Skive

Det er satme billigt!

Jeg betalte 4900 for 12K km eftersyn hos enghave inkl dele.

Dvs. ventiljustering, tændrør, olie, oliefilter, luftfilter, bremseklodser og dæk (Pirelli Sport Demon). Det var ved selv samme syn at de glemte at efterspænde de isatte tændrør så de ødelagde gevindet i det ene topstykke  :shock:

Men ellers har jeg kun haft gode oplevelser hos dem og de har overholdt deres aftaler!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Damage

  • Gæst
Re: Priser på service ENGHAVE
« Svar #9 Dato: Maj 15, 2007, 07:58:49 am »
12.000 km service alt inkl. 1580,- www.kbmotor.dk i Skive

Det er satme billigt!

Jeg betalte 4900 for 12K km eftersyn hos enghave inkl dele.

Dvs. ventiljustering, tændrør, olie, oliefilter, luftfilter, bremseklodser og dæk (Pirelli Sport Demon). Det var ved selv samme syn at de glemte at efterspænde de isatte tændrør så de ødelagde gevindet i det ene topstykke  :shock:

Men ellers har jeg kun haft gode oplevelser hos dem og de har overholdt deres aftaler!

Okay ...skal der justeres ventiler og skiftes tændrør ved 12.000km på SV1000...???

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Priser på service ENGHAVE
« Svar #10 Dato: Maj 15, 2007, 08:29:58 am »
dæk (Pirelli Sport Demon).

Meeen, mon ikke også dæk'ene står for ca. 2500kr af den post?
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Priser på service ENGHAVE
« Svar #11 Dato: Maj 15, 2007, 05:24:12 pm »
dæk (Pirelli Sport Demon).

Meeen, mon ikke også dæk'ene står for ca. 2500kr af den post?
det vil jeg sgudda håbe, for jeg betalte knap 1200,- for 12.000 km service hos Lydmæren i Stenløse.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Priser på service ENGHAVE
« Svar #12 Dato: Juni 04, 2007, 09:44:15 pm »
12.000 km service alt inkl. 1580,- www.kbmotor.dk i Skive

Det er satme billigt!

Jeg betalte 4900 for 12K km eftersyn hos enghave inkl dele.

Dvs. ventiljustering, tændrør, olie, oliefilter, luftfilter, bremseklodser og dæk (Pirelli Sport Demon). Det var ved selv samme syn at de glemte at efterspænde de isatte tændrør så de ødelagde gevindet i det ene topstykke  :shock:

Men ellers har jeg kun haft gode oplevelser hos dem og de har overholdt deres aftaler!

Okay ...skal der justeres ventiler og skiftes tændrør ved 12.000km på SV1000...???

Nej først ved 24000 km... så bare rolig... Der er lidt tid til at spare op i endnu... :D

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Re: Priser på service ENGHAVE
« Svar #13 Dato: Juni 04, 2007, 09:45:50 pm »
12.000 km service alt inkl. 1580,- www.kbmotor.dk i Skive

Det er satme billigt!

Jeg betalte 4900 for 12K km eftersyn hos enghave inkl dele.

Dvs. ventiljustering, tændrør, olie, oliefilter, luftfilter, bremseklodser og dæk (Pirelli Sport Demon). Det var ved selv samme syn at de glemte at efterspænde de isatte tændrør så de ødelagde gevindet i det ene topstykke  :shock:

Men ellers har jeg kun haft gode oplevelser hos dem og de har overholdt deres aftaler!

Okay ...skal der justeres ventiler og skiftes tændrør ved 12.000km på SV1000...???

Tændrør? JA Ventiljustering? Nej først ved 24000 :wink:
SV1000SK4

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: Priser på service ENGHAVE
« Svar #14 Dato: Juni 05, 2007, 04:00:05 pm »
det vil jeg sgudda håbe, for jeg betalte knap 1200,- for 12.000 km service hos Lydmæren i Stenløse.

Hehe - Lydmæren
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.