Forfatter Emne: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf  (Læst 14509 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Thorsen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 200
  • Yamaha FZ6S årg.2005
    • Min side
MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Dato: August 04, 2006, 01:40:42 pm »
Hallo :police: Det er ikke mig der bestemmer............................................................................

Men hvad sker der lige her   :?:

ER det her et SV-Træf "lukket fest"  8)(kun for SV-Riddere medlemmer på forummet) :?: eller er det et mc-træf (åbent for alle) :?:

Efter min opfattelse er det et SV-Træf "lukket fest" kun for SV-Riddere pluds dem der står i baren (hus værterne) og stor tak til jer for at vi må låne jeres lokaler.

Her med håber jeg, at have opfordret til at viderbringe et der er sket en misforståelse, at det "desvære" er en lukket fest..........Sorry

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #1 Dato: August 04, 2006, 01:45:26 pm »
Det er et SV-træf, men ligesom på forum her, er alle folk velkomne.. De skal bare leve med, vi snakker om vores fjollede V2-motorcykler :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #2 Dato: August 04, 2006, 02:07:07 pm »
min opfattelse er at det er en Privat arrangeret fest, med tilmelding... Det er vel måden den skal tolkes på !?!?


Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #3 Dato: August 04, 2006, 02:09:35 pm »
Just præcis, Hr Luke(buks) :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #4 Dato: August 04, 2006, 02:18:37 pm »
Det er da helt klart, at SVinetræffet er for forummet og dets medlemmer. Så vidt jeg ved, er det i hvert fald det, der er lagt op til. Men når det så er sagt, så kan jeg da ikke se noget til hindring for, at der i løbet af aftenen kan dukke folk op, som er "venner af huset". Dette gør det jo ikke til et åbent arrangement.

Når man siger "SV-folk", skal man jo lige holde sig for øje, om der menes SV-kørere eller medlemmer af SV-forummet. Og i denne sammenhæng er det vel meningen, at det er for brugere af SV-forummet, hvadenten de rent faktisk kører SV eller noget helt andet.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #5 Dato: August 04, 2006, 02:39:56 pm »
Jeg synes også det skal være en SV fest - kun for forum folk... og husværter... men ikke fra andre mcklubber..... Min mening!!!!

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Sv: Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #6 Dato: August 04, 2006, 02:47:14 pm »
min opfattelse er at det er en Privat arrangeret fest, med tilmelding... Det er vel måden den skal tolkes på !?!?


Enig med Luske
Dem der vil med, kan bare oprette sig og melde sig til.......
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #7 Dato: August 04, 2006, 02:48:26 pm »
Det er da helt klart, at SVinetræffet er for forummet og dets medlemmer. Så vidt jeg ved, er det i hvert fald det, der er lagt op til. Men når det så er sagt, så kan jeg da ikke se noget til hindring for, at der i løbet af aftenen kan dukke folk op, som er "venner af huset". Dette gør det jo ikke til et åbent arrangement.

Når man siger "SV-folk", skal man jo lige holde sig for øje, om der menes SV-kørere eller medlemmer af SV-forummet. Og i denne sammenhæng er det vel meningen, at det er for brugere af SV-forummet, hvadenten de rent faktisk kører SV eller noget helt andet.

Hvor er du altså artikulær .... ;-)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Sv: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #8 Dato: August 04, 2006, 02:55:39 pm »
Jeg synes også det skal være en SV fest - kun for forum folk... og husværter... men ikke fra andre mcklubber..... Min mening!!!!
Hvad mener du med "andre MC-klubber"? Halvdelen af forum er jo medlemmer i "rigtige" MC-klubber. Luske og Jimmy er Falkne, B2, Chris og Mie er med i Runnin'Free, Benjii og Bak er med i Morgenhår(d), og jeg selv samt Kring (som ikke er særlig aktiv herinde), er medlemmer af MC VolleKanne.

Jeg er helt bestemt tilhænger af, at SVinetræffet ikke skal være et "åbent træf" med adgang for alle og enhver, men hovedsageligt for medlemmerne af dette forum! Når jeg skriver "hovedsageligt" i stedet for "kun", er det fordi jeg, som skrevet længere oppe, ikke kan se noget forkert i, at der dukker enkelte venner op, som ikke er medlemmer her på forum. Det kunne være mennesker, som nogle af os kender fra MC-livet udenfor forum; mennesker som en del af os kender i forvejen, og som blot gerne vil være med til at holde en god fest. Og som vist nok SVea har været inde på i én af de andre tråde om SVinetræffet, så er disse "udenforstående" jo folk, som man kan stå inde for.

Jeg er af den mening, at SVinetræffet er et lukket arrangement. Men at der ikke er noget galt i at invitere nogle få udefra også, såfremt de har relationer til os her på forummet. Det er vel i princippet næsten det samme som at nogle af os medbringer ægtefæller/kærester/partnere. Og det har vi da ikke været imod, så vidt jeg ved.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Sv: Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #9 Dato: August 04, 2006, 03:04:17 pm »
bla-bla...

Hvor er du altså artikulær .... ;-)
Måske nok. :wink:
Men havde faktisk på et tidspunkt en fornemmelse af, at der var opstået en misforståelse mellem et par af forummets brugere, imellem hvorvidt træffet er for SV-RIDERS eller SV kørere!
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: Re: Sv: Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #10 Dato: August 04, 2006, 03:13:59 pm »
bla-bla...

Hvor er du altså artikulær .... ;-)
Måske nok. :wink:
Men havde faktisk på et tidspunkt en fornemmelse af, at der var opstået en misforståelse mellem et par af forummets brugere, imellem hvorvidt træffet er for SV-RIDERS eller SV kørere!

JEG HAR HELE TIDEN MENT SV FORUM FOLK.... om man er med i andre klubber er fint nok.. men man er sv forum mand... Jeg synes ikke at folk udefra som ikke er medlem i sv-forum skal med ( udover værter )... Heller ikke selv om de kender nogen af de sv folk der er med.. Så kan vi alle jo invitere nogen fordi de kender os forumfolk.. ???og det var ikke meningen .... ihvertfald ikke med mit oplæg til sommerfest...  Jeg mente SV forum fest... hvad det bliver til kan jeg ikke bestemme over.. jeg kommer bare med min mening...

Hygge

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Sv: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #11 Dato: August 04, 2006, 03:22:25 pm »
Jeg vil sige ligesom Freddy, at det gør da ikke noget at de kigger forbi senere, ligesom til julefrokosten, der kom også nogle af klubbens folk forbi sidst på aftenen.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Sv: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #12 Dato: August 04, 2006, 03:27:19 pm »
Jeg vil sige ligesom Freddy, at det gør da ikke noget at de kigger forbi senere, ligesom til julefrokosten, der kom også nogle af klubbens folk forbi sidst på aftenen.

HØRT ....   
Hvem slæber en flok tøser med ???  :D Der blir jo festet mere når der er lidt kvindfolk rundt i krogene

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #13 Dato: August 04, 2006, 03:30:48 pm »
Jeg vil sige ligesom Freddy, at det gør da ikke noget at de kigger forbi senere, ligesom til julefrokosten, der kom også nogle af klubbens folk forbi sidst på aftenen.

Ja klubbens folk kom forbi.... Men der kom sgu ikke nogen ude fra.... Det er det jeg mener......

Og til luske.... Tag du bare et kvindfolk med og sæt dig over i krogen.. fed fest...  :innocent: :innocent:

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Sv: Re: Sv: Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #14 Dato: August 04, 2006, 03:31:33 pm »
...
Jeg synes ikke at folk udefra som ikke er medlem i sv-forum skal med ( udover værter )...
jeg kommer bare med min mening...
Tjah, min mening er så, at det kan jeg ikke se noget galt i.
Alternativet kunne jo være, at der i løbet af den næste uge bliver en tilstrømning af nye medlemmer på forum, som ønsker at være med til festen. Hvem skulle forhindre, at jeg eller andre herinde fra siger til vores venner: "Hey, skynd dig lige at oprette dig som bruger på SV-forummet, så du kan komme med til festen..."
Ville det ikke være uheldigt?
Og hvad er der egentlig forkert i, at der måske kommer en 5-10 stykker udefra? Det kan da godt være, det ikke er folk du kender, men på den anden side kender du vel heller ikke alle her fra forum?
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...