Forfatter Emne: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf  (Læst 14511 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Re: Sv: Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #15 Dato: August 04, 2006, 03:33:08 pm »
bla-bla...

Hvor er du altså artikulær .... ;-)
Måske nok. :wink:
Men havde faktisk på et tidspunkt en fornemmelse af, at der var opstået en misforståelse mellem et par af forummets brugere, imellem hvorvidt træffet er for SV-RIDERS eller SV kørere!

Jeg er helt enig med dig / jer ... så kan det vist ikke siges mere klart :-)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Re: Sv: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #16 Dato: August 04, 2006, 03:34:25 pm »
Jeg vil sige ligesom Freddy, at det gør da ikke noget at de kigger forbi senere, ligesom til julefrokosten, der kom også nogle af klubbens folk forbi sidst på aftenen.

HØRT ....   
Hvem slæber en flok tøser med ???  :D Der blir jo festet mere når der er lidt kvindfolk rundt i krogene

Singel piger er da altid velkommen ... hvis vi kan stå .. inde ... for dem ... :innocent:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #17 Dato: August 04, 2006, 03:37:58 pm »
 :D :D :D

Nu er vi jo over i åbent træf for alle.... Jeg synes det er åndsvagt det der er gang i her... En kamp... gider det ikke. så gør hvad I vil... Jeg luftede bare min mening, men gider ikke tonses ned...  :cry:

Vi ses lige pludselig... :D
« Senest Redigeret: August 04, 2006, 03:50:46 pm af Majse »

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #18 Dato: August 04, 2006, 04:59:43 pm »
Hmm - Synes kun at det skal være for folk der er aktive herinde..

Vores julefrokost var SUPER god - Hvilket dette også kan blive..! :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Sv: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #19 Dato: August 04, 2006, 05:02:55 pm »
:D :D :D

Nu er vi jo over i åbent træf for alle.... Jeg synes det er åndsvagt det der er gang i her... En kamp... gider det ikke. så gør hvad I vil... Jeg luftede bare min mening, men gider ikke tonses ned...  :cry:

Vi ses lige pludselig... :D
Definitionen af et "rigtigt" MC-træf ligger meget langt fra hvad SVine festen indtilvidere bliver til...  Bare lige til orientering.

Generelt om tråden:
Som jeg ser det er det stadig et privat arrengement, og man må da regne med at folk er voksne nok til ikke at invitere alle mulige andre med, når nu der er bindende tilmelding til mad og Bill skal lægge penge ud og alt muligt.

(syntes det er helt fint hvis der er nogle der inviterer et par folk til at komme senere, men det er noget man bør gøre arrangøreren (evt.Bill eller hvem der nu har ansvaret) opmærksom på, så han/de kan notere det/godkende det.. så det stadig bliver holdt som en privat fest for inviterede (læs: venner/veninder - især veninder ! :D)


Den korte version: Som princip, syntes jeg ikke man skal foretage sig noget som helst, udenom arrangørrene..
« Senest Redigeret: August 04, 2006, 05:11:08 pm af Luske »

helle merete

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 515
Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #20 Dato: August 04, 2006, 05:10:29 pm »
min opfattelse er at det er en Privat arrangeret fest, med tilmelding... Det er vel måden den skal tolkes på !?!?


Også min mening! Især af ehnsyn til hobitten med de kønne øjne...
KH Helle Merete
SV650SK3

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: Re: Sv: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #21 Dato: August 04, 2006, 05:11:00 pm »
:D :D :D

Nu er vi jo over i åbent træf for alle.... Jeg synes det er åndsvagt det der er gang i her... En kamp... gider det ikke. så gør hvad I vil... Jeg luftede bare min mening, men gider ikke tonses ned...  :cry:

Vi ses lige pludselig... :D
Definitionen af et "rigtigt" MC-træf ligger meget langt fra hvad SVine festen indtilvidere bliver til...  Bare lige til orientering.

Som jeg ser det er det stadig et privat arrengement, og man må da regne med at folk er voksne nok til ikke at invitere alle mulige andre med, når nu der er bindende tilmelding til mad og Bill skal lægge penge ud og alt muligt.

(syntes det er helt fint hvis der kommer folk senere, men det er noget man bør gøre arrangøreren Bill opmærksom på, så han kan notere det/godkende det.. så det stadig bliver holdt som en privat fest for inviterede (læs: venner/veninder - især veninder ! :D)


Den korte version: Som princip, syntes jeg ikke man skal foretage sig noget som helst, udenom arrangørrene..

og hvem er arrangørerne ??? :lol:

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #22 Dato: August 04, 2006, 05:57:10 pm »
Jeg syntes grænsen går der hvor typen af mc´er man er.

Vælter der pludseligt 15 stk årgang ´50 med frynseveste med ørne på ryggen og tatoveringer af deres honda shadow på underarmene, syntes jeg måske den fede stemning går lidt i fløjten, men fordi Freddy har 2 kammerater årgang lige som os, som begge kører sportscykel mm. ser jeg ikke noget galt i det.

Med andre ord: Det skal være små antal i grupperne som kommer så ikke det pludseligt bliver mcklub "frynsefis" som bare har en mulighed for at komme og drikke nogle bajere, men ellers holder sig for sig selv. :club:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #23 Dato: August 04, 2006, 06:58:26 pm »
Jeg kan godt se hvad I mener....  :D :D
Det jeg prøver og fortælle ( er en nød til at komme frem med min mening så man forstår det - så undskyld hvis jeg skærer det ud i pap ) er at jeg troede det skulle være en SV-FORUM fest ( lukket )... og fordi jeg HELE tiden har troet det skulle være det, er jeg nok blevet en anelse skuffet... ( Det var det der var lagt op til fra starten )

 Om jeg kender alle i forrummet...? Nej, men jeg ved hvem alle er på nær 1 af de tilmeldte, og jeg kender 3/4 af de tilmeldte + partner... og derfor synes jeg det ville være fedt at feste sammen forummæssigt og ikke sammen med nogle som er venner til en SV forum mand/kvinde ( de kan komme senere )
Ej, jeg kan ikke forklare hvad jeg mener så I forstår det.. Jeg har så mange ord i mit hovede, men vil heller ikke bare skrive så det måske misforståes... og I blive  :club: på mig....

Jeg er ok med at der er andre der dukker op senere, også om det så kun er en flok tøser.... DE SKAL BARE HAVE MC INTERESSE og se tæske godt ud... :lol: :lol:...  :D  - Men jeg synes tilgengæld først at det kun skal være spisning for SV forum folk... Så kan venner og veninder dukke op efter 22-23 tiden.....

Nå, må hellere rydde lidt op.... Er jeg helt ude i skoven - forstår I mig eller ????

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #24 Dato: August 04, 2006, 07:30:31 pm »
Præcis sådan Majse. :wink:

Kun forum-medlemmer til spisning, og venner med til alm. fest bagefter. Stemmer jeg også for.  :loser:

(Var faktisk også det jeg prøvede at skrive oven for, men manglede lige at skrive det med spisningen. :oops:)
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #25 Dato: August 04, 2006, 09:07:58 pm »
Jeg tror, jeg trækker mig lige så stille og roligt ud af diskussionen. :D
Jeg ville såmænd blot give min egen mening til kende. Det var egentlig ikke for min egen skyld, da jeg ikke påtænker at medbringe nogen til SVinetræffet. Som sagerne står i øjeblikket, er jeg ikke engang sikker på, jeg selv dukker op (den opmærksomme læser vil nok have bemærket, at jeg heller ikke står på listen over tilmeldte). Så jeg burde sikkert have holdt min mund fra starten. :wink:
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #26 Dato: August 04, 2006, 09:36:34 pm »
Så! Brokrøve! I har fandme bare af at dukke op alle sammen - og jeg er pisseligeglad med, om I kører SV, er medlem på forum eller bor i Esbjerg. Når formanden tager til Kjøwnhavn så skal der f*ndme være fest :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Thorsen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 200
  • Yamaha FZ6S årg.2005
    • Min side
Sv: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #27 Dato: August 04, 2006, 11:19:33 pm »
Jeg kan godt se hvad I mener....  :D :D
Det jeg prøver og fortælle ( er en nød til at komme frem med min mening så man forstår det - så undskyld hvis jeg skærer det ud i pap ) er at jeg troede det skulle være en SV-FORUM fest ( lukket )... og fordi jeg HELE tiden har troet det skulle være det, er jeg nok blevet en anelse skuffet... ( Det var det der var lagt op til fra starten )

 Om jeg kender alle i forrummet...? Nej, men jeg ved hvem alle er på nær 1 af de tilmeldte, og jeg kender 3/4 af de tilmeldte + partner... og derfor synes jeg det ville være fedt at feste sammen forummæssigt og ikke sammen med nogle som er venner til en SV forum mand/kvinde ( de kan komme senere )
Ej, jeg kan ikke forklare hvad jeg mener så I forstår det.. Jeg har så mange ord i mit hovede, men vil heller ikke bare skrive så det måske misforståes... og I blive  :club: på mig....

Jeg er ok med at der er andre der dukker op senere, også om det så kun er en flok tøser.... DE SKAL BARE HAVE MC INTERESSE og se tæske godt ud... :lol: :lol:...  :D  - Men jeg synes tilgengæld først at det kun skal være spisning for SV forum folk... Så kan venner og veninder dukke op efter 22-23 tiden.....

Nå, må hellere rydde lidt op.... Er jeg helt ude i skoven - forstår I mig eller ????

Det var lige præsis dette her jeg gerne ville nå frem til med denne tråd. Godt formuleret Majse du kan jo godt.  :D


Nu tror jeg også at denne tråd kan lukkes  :D

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Sv: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #28 Dato: August 05, 2006, 12:32:07 am »

Freddy  bla bla bl a i am a chicken :wink:. :wink: osv sov


for ind i sgu pikke lort krafhel.... i er jo enige i skriver det jo bare forskelligt

altså hvor svær kan det være :huh: :huh:

frynser, wannabeSVRiders og kedelige årgangs '50 tattooo jacks, med rygmærker må vente til  SVriders er blevet proppede og mætte, hvis de derefter er parate til at PAAAAArrtyyyyyyyyyyyy er de velkomne, hvis de kan opføre sig ordenligt(dvs ikke siger grimme ting om sv'er), eller lign.

min mening tssssshhhh
« Senest Redigeret: August 05, 2006, 12:39:52 am af Moolex »
   

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Sv: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #29 Dato: August 06, 2006, 05:09:52 pm »

for ind i sgu pikke lort krafhel.... i er jo enige i skriver det jo bare forskelligt

altså hvor svær kan det være :huh: :huh:

frynser, wannabeSVRiders og kedelige årgangs '50 tattooo jacks, med rygmærker må vente til  SVriders er blevet proppede og mætte, hvis de derefter er parate til at PAAAAArrtyyyyyyyyyyyy er de velkomne, hvis de kan opføre sig ordenligt(dvs ikke siger grimme ting om sv'er), eller lign.

min mening tssssshhhh
Smukt formuleret Moolex   :D
Så jeg vil bare nøjes, med at erklære mig helt enig  :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?