Forfatter Emne: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf  (Læst 14510 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #30 Dato: August 06, 2006, 05:14:33 pm »
Hmm - Synes kun at det skal være for folk der er aktive herinde..

Hvornår er man så aktiv nok??


frynser, wannabeSVRiders og kedelige årgangs '50 tattooo jacks, med rygmærker må vente til  SVriders er blevet proppede og mætte

Jeg er 100% wannabe må man vel sige, og min kæreste er vel i en kategori helt for sig selv  :rolleyes: :rolleyes:

Jeg havde aldrig troet, at det skulle være så svært for os, at holde en fest. Det eneste jeg har lyst til, er at drikke en masse pils, høre røverhistorier og danse med Formanden på bordene  :kiss: :kiss: Som Freddy så genialt siger, så kan vi jo bare få venner og bekendte, naboen og den lokale landsbytosse til at oprette sig som medlemmer, hvis de gerne vil med. Og for min skyld ingen alarm, men jeg er også så glad for både træf og diverse fester.

Generelt tror jeg sgu ikke rigtig jeg har en mening om det her. Den må i selv slås med. Jeg ser mig ikke som et bedre menneske, bare fordi jeg kører et bestemt mærke, og kan snildt være i rum med folk der kører andre typer MC. Og deres påklædning styrer de sgu også selv. Om de har rygmærker eller går med kilt, det skal jeg ikke blande mig i. Der er heller ingen der skal komme og fortælle mig, om jeg må dukke op med røven bar eller ej  :D :D

I må finde ud af hvem der må spise og feste med... SVea vil gerne spise med de uindbudte på MacD eller hjemme på mit græs med en engangsgrill. Skal nok påklæde Den Brede under spisningen...  :innocent:

Er ked af at der skal være så meget oprør over at planlægge sådan en fest som sommerfesten... Jeg havde sgu mindre problemer, da jeg skulle holde Davids børnefødselsdag for 30 børn   :wink: :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Sv: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #31 Dato: August 06, 2006, 05:52:46 pm »
Hmm - Synes kun at det skal være for folk der er aktive herinde..

Hvornår er man så aktiv nok??


Nu er der jo mange måder at være aktiv på :)

Hvis man tæller posts, så er der sgu nok nogle der mener du er aktiv nok :)
« Senest Redigeret: August 06, 2006, 05:55:36 pm af Paw »
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

billie_joe

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 156
    • http://www.sjukkerne-mc.dk
Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #32 Dato: August 08, 2006, 06:28:00 pm »
tar lige en tur i min lolls royce  :lmao:

XSV

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 12
  • X SV NU R6
    • http://www.morgenhaard-mc.dk/
Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #33 Dato: August 09, 2006, 12:05:14 am »
Hey. Nyankommet er jeg på dette forum - kun fordi jeg gerne vil med til jeres fest...  :tie:

- men jeg ejer altså et rygmærke.. - men så er jeg til gengæld pige.. Det hjælper ikke også Luske   :lol:

(Men jeg er så også medlem af Morgenhår(d) Mc og skal stå i baren for jer  :innocent:)

Ser frem til at se jer alle sammen (- lige meget hvor mange i ender med at komme)..

- og til at holde en kanon fest (Husk der er masser af indendørs liggepladser..)

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #34 Dato: August 09, 2006, 12:10:38 am »
Hey. Nyankommet er jeg på dette forum - kun fordi jeg gerne vil med til jeres fest...  :tie:

- men jeg ejer altså et rygmærke.. - men så er jeg til gengæld pige.. Det hjælper ikke også Luske   :lol:

(Men jeg er så også medlem af Morgenhår(d) Mc og skal stå i baren for jer  :innocent:)

Ser frem til at se jer alle sammen (- lige meget hvor mange i ender med at komme)..

- og til at holde en kanon fest (Husk der er masser af indendørs liggepladser..)

:lol: :lol:
Hej Tina. Vær du blot helt rolig! Jeg tror, vi er temmelig mange, som glæder os til at besøge jer, og til at holde en helt igennem fantastisk fest.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller SWingerfest???
« Svar #35 Dato: August 09, 2006, 02:18:11 am »

- og til at holde en kanon fest (Husk der er masser af indendørs liggepladser..)

Ej altså Tina....  :oops: :oops: Vi er en sober flok unge mennesker, der gerne vil holde SV fest, ikke SWingerfest... Meeeeen man skal da aldrig sige aldrig  :lol: :lol: :lol:

Vi glæder os altså også noget så vældigt til at feste med jer, det var jo så hyggeligt i Skagen også!!

Kan I ikke sætte en form for stripperstang op i dagens anledning??? Det kunne jo ske, at der var en ungerSVend eller 2, der gerne ville give et lille nummer  :wink: :wink: Og hvad blev det til med de selskabslege Mutti & B2??? Og skal vi ikke også have mærkater på, så vi ved hvad hinanden hedder... Når det først bliver hen ad midnat, ja så kan jeg sgu ikke engang huske mit eget navn  :oops: :oops:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Sv: Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller SWingerfest???
« Svar #36 Dato: August 09, 2006, 06:38:23 am »

Og hvad blev det til med de selskabslege Mutti & B2??? Og skal vi ikke også have mærkater på, så vi ved hvad hinanden hedder... Når det først bliver hen ad midnat, ja så kan jeg sgu ikke engang huske mit eget navn  :oops: :oops:
M.h.t. legene skal jeg nok ligge hovedet i blød (IKKE i sprit :wink:), og se om jeg kan komme op med noget hvor jeg kan vinde. :lol:

Mærkaterne er faktisk en god ide  :D
Navn foran, og hvem man skal afleveres til (når man vælter) på ryggen  :lmao:
Laver du ikke lige dem ? :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

XSV

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 12
  • X SV NU R6
    • http://www.morgenhaard-mc.dk/
Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #37 Dato: August 09, 2006, 02:56:49 pm »
Hey SVea  :D :D

I må SWinge alt I vil eller ikke - bare I ikke går tidligt hjem...  :club: Vi skal jo FESTE  :D :D

Hmm en SWingerstang...  - tjoo jeg vil da lige forhøre mig om nogen af drengene fra klubben er friske på sådan et projekt..

Ellers får de en SWing- om-stol..

Hvem skal have ideer til selskabsleg?? Har én som jeg oplevede til en af de berømte SPIES gris´-fester - og igen blev præsenteret for i Kroatien i sidste uge som er kostelig morsom  :lmao: :lmao:



skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #38 Dato: August 09, 2006, 03:22:27 pm »
Hey SVea  :D :D

I må SWinge alt I vil eller ikke - bare I ikke går tidligt hjem...  :club: Vi skal jo FESTE  :D :D

Hmm en SWingerstang...  - tjoo jeg vil da lige forhøre mig om nogen af drengene fra klubben er friske på sådan et projekt..

Ellers får de en SWing- om-stol..

Hvem skal have ideer til selskabsleg?? Har én som jeg oplevede til en af de berømte SPIES gris´-fester - og igen blev præsenteret for i Kroatien i sidste uge som er kostelig morsom  :lmao: :lmao:

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=3787.0

eller

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=3789.0

eller

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=3835.0

Kan dog ikke komme... Ellers have jeg gerne tragtet en udfordring!

/J
« Senest Redigeret: August 09, 2006, 10:02:22 pm af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

billie_joe

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 156
    • http://www.sjukkerne-mc.dk
Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #39 Dato: August 09, 2006, 03:48:12 pm »
Hey. Nyankommet er jeg på dette forum - kun fordi jeg gerne vil med til jeres fest...  :tie:

- men jeg ejer altså et rygmærke.. - men så er jeg til gengæld pige.. Det hjælper ikke også Luske   :lol:

(Men jeg er så også medlem af Morgenhår(d) Mc og skal stå i baren for jer  :innocent:)

Ser frem til at se jer alle sammen (- lige meget hvor mange i ender med at komme)..

- og til at holde en kanon fest (Husk der er masser af indendørs liggepladser..)


hey tinatøsen, er peter gået med til topløs servering ?   :innocent:

XSV

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 12
  • X SV NU R6
    • http://www.morgenhaard-mc.dk/
Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #40 Dato: August 09, 2006, 06:51:19 pm »
 :lmao:  :lmao:  :lmao:

Den var sgu god Y.

Nu har han gloet på mig i Bikini i en hel uge i Kroatien - tror du så at han gider glo på mig topløs til festen... :loser:

billie_joe

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 156
    • http://www.sjukkerne-mc.dk
Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #41 Dato: August 09, 2006, 09:56:41 pm »
:lmao:  :lmao:  :lmao:

Den var sgu god Y.

Nu har han gloet på mig i Bikini i en hel uge i Kroatien - tror du så at han gider glo på mig topløs til festen... :loser:

Nej.  :innocent:

gazelle

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 35
  • Drop økologi og økonomi... flæberi.. Der er dæk og
Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #42 Dato: August 14, 2006, 09:30:27 pm »
hey bilie boy... vil lige hører om jeg sku slæbe et par liter papvin med til dig.....?  :tie:(ps: ska nok sørge for poser til senere)
tænkte på om jeg også lige sku slæbe nogle læder frynser med til din vest....(det vil give en lo
vlig anledning til at få dig smidt ud senere) da det kan virke skæmmende på nogle... sv-ridere..!! MIN MENING.. er som Ole Formand..kom som i er lad, der værer fest...om du så kører på Honda, kawasiksak,jing lung.. og andre fæle transportmiddel kopier.. andre mc klubber døjer sku som regel med om der dukker nok mennesker op... til fest.!! vi ska være glade over et par uameldte gæster viser SVinene interesse... jeg har  kender da nogle stykker som ikke er aktive på rider, men surfer meget her på forum.. og kører på SVère og TLère
 som regner med at kigge forbi... det er jo det fede ved et træf.. så kan man jo lige se om det klikker, og der efter blive aktiv og tage med til de "lukkede fester", feks. julefrokost. GLÆDER mig til at se jer alle sammen og ikke mindst EN p-plads fyldt med SVère, så må de andre jern holde ovre i GRISE STIEN, . har desværre et andet ærinde først på dagen, så ankommer nok først kl. stiv.
NOTE. TIL BILL.   slet mig venligst fra maden
Nu på GOLDSCHOOL sv 650 s....Den tidligere skravede model...!!!
Bane jern. k4  GIXXR 600 ...Team Flatline..

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Sv: Re: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #43 Dato: August 15, 2006, 03:26:06 pm »

Ja men nu er dette jo ikke et træf, men en sommerfest....
Er det bare mig eller løber det her i ring og i ring og ............  :roll:


Er ked af at der skal være så meget oprør over at planlægge sådan en fest som sommerfesten... Jeg havde sgu mindre problemer, da jeg skulle holde Davids børnefødselsdag for 30 børn   :wink: :wink:
Enig !  :?

Et Træf er : En begivenhed (oftest over flere dage) hvor hele klubber og MC-folket generelt er inviteret

En Fest er : som i vores tilfælde SVRiders OG venner det fester en enkelt aften.

Jeg synes det er fint at nogen tager en, to eller tre venner med, bare de bliver tilmeldt til spisningen (hvis de deltager) , så der købes nok ind !!!!
Og skal vi så ikke lade den her  :dead: debat hvile i fred, og komme igang med det sjov ?
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Sv: MIN MENING !!!!!! SV-træf eller træf
« Svar #44 Dato: August 15, 2006, 03:27:10 pm »
Det kan ikke siges tydeligere B2
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D