Forfatter Emne: Start problemer ny SV650SAK  (Læst 5148 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Sv: Start problemer ny SV650SAK
« Svar #15 Dato: Juli 09, 2010, 11:36:18 pm »
Ja det burde da ellers være en smal sag for den at måle om der bliver ladet på batteriet! Trods alt et mc værksted og ikke en tømmerhandel  :innocent: Må jeg spørge hvem forhandleren er?
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Sv: Start problemer ny SV650SAK
« Svar #16 Dato: Juli 10, 2010, 07:23:41 am »
Kan sagtens følge din ting med tiltro'en - da jeg købte min seneste bike lavede den pjatrøv med ikke at ville starte - nå, der kom nyt "Max" batteri på og alle var glade - troede jeg - for det batteri kunne sku heller ikke starte..

Først efter at have fået en Yuesa kvalitetsbatteri på startede biken som en mis - men "mistroen" til cyklen var der stadig de første par uger - "Vil mit 125.000kr køb mon nu starte næste gang?"...

Det havde jeg faktisk glemt ALT om lige indtil at jeg læste dette indlæg - så du skal nok blive glad for din bike så snart den er fixet. :)

Ps. Købte biken hos Alex-MC og han gjorde ALT for at jeg skulle have en super oplevelse med min nye bike, skaffede nye batterier til superpriser/dækkede mine udgifter med nyt batteri og solgte mig nogle andre stumper til en spotpris, vil til hver en tid handle hos ham igen :) - så få en fornuftig dialog med din forhandler og jeg er sikker på at det hele løser sig :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Start problemer ny SV650SAK
« Svar #17 Dato: Juli 10, 2010, 08:46:05 am »
Ja det burde da ellers være en smal sag for den at måle om der bliver ladet på batteriet! Trods alt et mc værksted og ikke en tømmerhandel  :innocent: Må jeg spørge hvem forhandleren er?

Den er købt hos Enghave Motor
GSX-R 600 K7

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Start problemer ny SV650SAK
« Svar #18 Dato: Juli 13, 2010, 09:11:47 pm »
Bare en lille update....efter jeg afleverede min MC igår morges blev jeg kontaktet i dag og fik af vide at de nu var sikre på det var ensretteren den var galt med, desværre ville det tage noget tid at skaffe en ny hjem så han kunne ikke garantere mig at det blev i denne uge at den var klar igen.

Jeg håber godt nok at det er testet ordentligt igennem for der er ingen tvivl om at jeg bliver pænt meget negativ hvis den dør efter ~50 km igen  :club:

Trist at være uden sin nye MC i en hel uge i det forholdsvis gode vejr som det er det meste af tiden men jeg må jo bare være tålmodig  :cry:
GSX-R 600 K7

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Start problemer ny SV650SAK
« Svar #19 Dato: August 06, 2010, 11:41:08 pm »
For lige at afslutte denne så fik jeg ny ensretter i efter 1 uges ventetid, den har siden kørt perfekt og den var til 1000 km service igår som Enghave Motor selv betaler pga. "start problemerne" med den fabriksnye MC.

Stor tak til dem!  :thumbsup:
GSX-R 600 K7

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Sv: Start problemer ny SV650SAK
« Svar #20 Dato: August 07, 2010, 12:35:55 am »
fedt :)