Forfatter Emne: Bakkeåbning 29/03-2012 tur fra Jylland Syd  (Læst 15182 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Helen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 146
Sv: Bakkeåbning 29/03-2012 tur fra Jylland Syd
« Svar #15 Dato: Marts 28, 2012, 08:16:24 pm »

...................Skal lige høre jer andre - ved I om der er tradition for at policen holder razziaer mv langs ruten? Eller er det umuligt med en million cm'ister? Jeg tænker mre på alle os med udstødninger der måske 'snakker' liiige lovlig højt og sådan - er det noget man skal være bekymret for?

Sidst stod de blå blik i skoven da folk kørte, og tjekkede næsten alt og alle.. Alt for kørekort til potter, dæk og lys.. Vi var ihvertfald en flok på 6-7 stykker hvor alle blev stoppet. - om vi blot var uheldige ved jeg ikke..

Ok, ubehageligt. Hvad siger  :police:  til larmepotter? Enghave valgte at syne min med standartpotter for en sikkerheds skyld. Jeg er aldrig blevet stoppet men bliver man så kaldt til syn?

Både politi og synsfolk vil være ude med riven i morgen... syntes de er blevet mere talstærke de seneste år. Anyway, så er vores metode herhjemme at buldre ud og hviske hjem  :mrgreen: - den bette skrue til db-killeren tager no time - og så er vi fri for vrøvl  :angel: og kan få et smil fra :police:
You can´t buy happiness - but you can buy a bike - and thats pretty close :D


Gul SV650S Old School
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35873&ipc=119964

Cws84

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 399
  • Sv 1000 s
Sv: Bakkeåbning 29/03-2012 tur fra Jylland Syd
« Svar #16 Dato: Marts 28, 2012, 08:40:08 pm »
for fanden hvor ville jeg gerne med jer :-D meen ja får først mcén fredag så i må da have en god brummedag :-D
Don't Worry, Be Happy :-)

Ride Sv1000s

Race me!

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: Bakkeåbning 29/03-2012 tur fra Jylland Syd
« Svar #17 Dato: Marts 28, 2012, 09:22:19 pm »
Årh, ved sgu ikke rigtig om vi tager med, vejret er ikke just lovende.  :(

soldier

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 266
Sv: Bakkeåbning 29/03-2012 tur fra Jylland Syd
« Svar #18 Dato: Marts 28, 2012, 09:44:20 pm »
Årh, ved sgu ikke rigtig om vi tager med, vejret er ikke just lovende.  :(

Ikke PIV! Bare KØR! :)

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: Bakkeåbning 29/03-2012 tur fra Jylland Syd
« Svar #19 Dato: Marts 28, 2012, 09:46:43 pm »
LOL.
Jamen jeg er et pivedyr.  :tie:

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Bakkeåbning 29/03-2012 tur fra Jylland Syd
« Svar #20 Dato: Marts 28, 2012, 10:58:27 pm »
Synes da vejret ser rimeligt ud? 8-10 grader og sol?
GSX-R 600 K7

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: Bakkeåbning 29/03-2012 tur fra Jylland Syd
« Svar #21 Dato: Marts 29, 2012, 09:49:39 am »
Synes da vejret ser rimeligt ud? 8-10 grader og sol?
Nå, det lyder da fint.
Her i Sverige er det bare mörkt og overskyet.

Mallen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 90
  • 1000 % SVIN !
Sv: Bakkeåbning 29/03-2012 tur fra Jylland Syd
« Svar #22 Dato: Marts 29, 2012, 10:07:16 am »
I'll be there !!! :o)
Nu: Suzuki GSXR750 K7, med en masse lir.

Tidl: Suzuki SV1000s K8

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Bakkeåbning 29/03-2012 tur fra Jylland Syd
« Svar #23 Dato: Marts 29, 2012, 11:34:31 am »
Har planer om at komme i civilt outfit og lure frem og tilbage på Nørrebrogade...måske ses vi derinde
Holder øje med SV cyklerne  :wink:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Bakkeåbning 29/03-2012 tur fra Jylland Syd
« Svar #24 Dato: Marts 29, 2012, 12:28:30 pm »
Jeg er så klar! Ses på nørrebrogade.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

Benji

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 61
Sv: Bakkeåbning 29/03-2012 tur fra Jylland Syd
« Svar #25 Dato: Marts 29, 2012, 01:45:11 pm »

...................Skal lige høre jer andre - ved I om der er tradition for at policen holder razziaer mv langs ruten? Eller er det umuligt med en million cm'ister? Jeg tænker mre på alle os med udstødninger der måske 'snakker' liiige lovlig højt og sådan - er det noget man skal være bekymret for?

Sidst stod de blå blik i skoven da folk kørte, og tjekkede næsten alt og alle.. Alt for kørekort til potter, dæk og lys.. Vi var ihvertfald en flok på 6-7 stykker hvor alle blev stoppet. - om vi blot var uheldige ved jeg ikke..

Ok, ubehageligt. Hvad siger  :police:  til larmepotter? Enghave valgte at syne min med standartpotter for en sikkerheds skyld. Jeg er aldrig blevet stoppet men bliver man så kaldt til syn?

Både politi og synsfolk vil være ude med riven i morgen... syntes de er blevet mere talstærke de seneste år. Anyway, så er vores metode herhjemme at buldre ud og hviske hjem  :mrgreen: - den bette skrue til db-killeren tager no time - og så er vi fri for vrøvl  :angel: og kan få et smil fra :police:

Snedigt - hvordan fungerer det? Har hverken db-killer eller den store tekniske insigt - sidder den permanent et sted (hvor?) eller hvordan?
nu TL1000R - tidligere SV1000S

Benji

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 61
Sv: Bakkeåbning 29/03-2012 tur fra Jylland Syd
« Svar #26 Dato: Marts 29, 2012, 01:46:54 pm »
Jeg er så klar! Ses på nørrebrogade.

Lurer stadig på deltagelse, police eller ej.. :-) Hvodan er dealen - mødes I stadig v den der cafe? Der er først fælles-afgang omkring kl 19 ikke? Kan nemlig ikke nå det til kl 17.
nu TL1000R - tidligere SV1000S

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Sv: Bakkeåbning 29/03-2012 tur fra Jylland Syd
« Svar #27 Dato: Marts 29, 2012, 02:01:43 pm »
Jeg er ved cafeen omkring kl. 17, håber man kan komme frem...

Tror dog ikke jeg kører med på hele turen, gider ikke risikere noget med politiet. Har dog DB killers med i tasken, men de er bare så besværlige at montere - jaja piv piv, men det er de altså  :D

Regner med at man lige kan stikke fra inden man kommer for langt nordpå...?
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

SVingman

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
  • Knut hvem?
Sv: Bakkeåbning 29/03-2012 tur fra Jylland Syd
« Svar #28 Dato: Marts 29, 2012, 02:12:29 pm »
Helen og jeg er også på - vi mødes med fætter -BR- på Shell-tanken på Vigerslevvej ved motorvejens start allerede kl. 16 - vi satser på for en gangs skyld ikke at ligge og file kobling i den bageste del af optoget :lol:

Omkring  :police: og støj og det der er værre er "traditionen" at der ikke er nogen :police: der kigger efter noget før man er på vej retur - så skal det i hvert fald være meget grelt.

Til gengæld har jeg så aldrig deltaget uden at møde dem på vej væk fra bakken - og det uanset man kører nord-, syd eller vest på.

Det er selvfølgelig ikke alle de får hevet ind men :police:'s tidligere års flid taget i betragtning er det slet ikke noget jeg vil satse på.

Så Helen og jeg gør som vi plejer: Kører med med vanligt bulder og stikker piben ind så den får en anden lyd når det går hjemover :mrgreen:
SV1000SK7 · 2008 · Blå · MIVV Titanium · Underkåbe · Original alarm · Hugger · Gear indikator · Rizoma røv · Powercommander III · Mr. Dynos touch

Helen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 146
Sv: Bakkeåbning 29/03-2012 tur fra Jylland Syd
« Svar #29 Dato: Marts 29, 2012, 02:18:20 pm »

...................Skal lige høre jer andre - ved I om der er tradition for at policen holder razziaer mv langs ruten? Eller er det umuligt med en million cm'ister? Jeg tænker mre på alle os med udstødninger der måske 'snakker' liiige lovlig højt og sådan - er det noget man skal være bekymret for?

Sidst stod de blå blik i skoven da folk kørte, og tjekkede næsten alt og alle.. Alt for kørekort til potter, dæk og lys.. Vi var ihvertfald en flok på 6-7 stykker hvor alle blev stoppet. - om vi blot var uheldige ved jeg ikke..

Ok, ubehageligt. Hvad siger  :police:  til larmepotter? Enghave valgte at syne min med standartpotter for en sikkerheds skyld. Jeg er aldrig blevet stoppet men bliver man så kaldt til syn?

Både politi og synsfolk vil være ude med riven i morgen... syntes de er blevet mere talstærke de seneste år. Anyway, så er vores metode herhjemme at buldre ud og hviske hjem  :mrgreen: - den bette skrue til db-killeren tager no time - og så er vi fri for vrøvl  :angel: og kan få et smil fra :police:

Snedigt - hvordan fungerer det? Har hverken db-killer eller den store tekniske insigt - sidder den permanent et sted (hvor?) eller hvordan?

Vi har to forskellige systemer herhjemme fordi vi kører henholdsvis SV650s og SV1000s.

På 6,5'eren ligger min DB-killer permanent under bagsædet sammen med lidt andet kram i form af originalt værktøj, scottoiler og skivelås. (utroligt hvad man kan have i det bette rum :p )

Kærestens SV1000ér har som bekendt to udstødninger og pga. Powercommander ikke har særlig god plads under bagsædet, så han kører med hans i rygsækken (hvilket hans kæreste ikke er så begejstret for...  :dead:)
You can´t buy happiness - but you can buy a bike - and thats pretty close :D


Gul SV650S Old School
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35873&ipc=119964