Forfatter Emne: Zimmer frei i Harzen?  (Læst 4307 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Zimmer frei i Harzen?
« Dato: Juli 05, 2012, 08:20:33 am »
Ohøj!

Jeg skrider et smut til Harzen på næste torsdag. Planen er at finde et "zimmer frei" og overnatte der til fredag, og derefter køre til en kammerats tv-sofa ikke så langt derfra og overnatte frem til søndag.
Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at køre efter noget bestemt, men bare fedte afsted indtil jeg finder et hyggeligt sted.
Vil nogen fraråde/anbefale dette?

Ak ja, og så må jeg hellere tage originalpotten på. Gider ikke stå på autobahn og snakke med et grønt overskæg om hvorfor han uden problemer kan indføre et kosteskaft i hele min bulderpottes længde  :police: :whatever:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: Zimmer frei i Harzen?
« Svar #1 Dato: Juli 05, 2012, 08:31:37 am »


Ak ja, og så må jeg hellere tage originalpotten på. Gider ikke stå på autobahn og snakke med et grønt overskæg om hvorfor han uden problemer kan indføre et kosteskaft i hele min bulderpottes længde  :police: :whatever:

DB-Killer !

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Zimmer frei i Harzen?
« Svar #2 Dato: Juli 05, 2012, 09:02:19 am »
Kan anbefale Biker Hotellet i Bad Grund Simon Fuller som har stedet er en rigtig fin fyr og tager dig på ture hvis du ønsker noget i den stil men ring først der er rimeligt booket men hvis du kun er dig selv er der måske muligheder...hils fra Johan, Søren og Per hvis du kører forbi...og ja som Peter skriver...husk dB killer....og så ønsker jeg dig en feeeed tur...Harzen er et fedt område
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Zimmer frei i Harzen?
« Svar #3 Dato: Juli 05, 2012, 11:16:06 am »
Var i området sidste år, boede på "Der Achtermann" i Goslar. godt nok et hotel, fint men ikke så dyrt.

Goslar er en flot gammel by, og besøg værd. Og ja, om Per skriver er hele Harzen et super område.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: Zimmer frei i Harzen?
« Svar #4 Dato: Juli 05, 2012, 04:11:57 pm »
Måske det er en ide at finde noget uden for harzen? Tror det kan være pænt svær at finde noget i disse ferie tider? :) God tur!!
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Zimmer frei i Harzen?
« Svar #5 Dato: Juli 05, 2012, 04:35:40 pm »
DB-Killer !

Sådan en har jeg ikke. Jeg plejer altid at lave  :roll: af dem der vil låne en, men nu kan jeg så lave  :facepalm: istedet.


 :oops:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Sv: Zimmer frei i Harzen?
« Svar #6 Dato: Juli 05, 2012, 10:07:45 pm »
DB-Killer !

Sådan en har jeg ikke. Jeg plejer altid at lave  :roll: af dem der vil låne en, men nu kan jeg så lave  :facepalm: istedet.


 :oops:
Jeg har to, og du må gerne låne en.
De har, så vidt jeg husker, dog ikke den store effekt målt i decibel.

I øvrigt var jeg med familien på miniferie tilbage i 2010. Vi boede på Hotel Brauner Hirsch I Bad Harzburg, og det var helt OK.
Hotellet lever fint op til navnet, med jagttrofæer og masser af brun mad.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Zimmer frei i Harzen?
« Svar #7 Dato: Juli 11, 2012, 01:03:21 pm »
Fuck vejret!!!!  :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Jeg har udskudt min tur til Tyskland. Jeg GIDER IKKE (!!!!!!!!!!!!!!!!!) køre MC i regnvejr!   :brok: :brok: :brok: :brok:

Jeg prøver igen senere på året, for den der 1000 grams schnitzel skal jeg dælme have pølserne i!
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(