Forfatter Emne: MC Tirsdag 26. Juni 2007  (Læst 11636 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: MC Tirsdag 26. Juni 2007
« Svar #15 Dato: Juni 27, 2007, 08:48:04 am »
Det tordnede, regnede og HAGLEDE  :shock: :shock: :shock: her nordpå... :club: Så jeg tænkte på jer, men det var så ikke nødvendigt kan jeg forstå. :thumbsup:

Hva´ så Christian, var det dine spejle (mangel på samme) de var utilfredse med??? :police: :police: :police:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: MC Tirsdag 26. Juni 2007
« Svar #16 Dato: Juni 27, 2007, 09:44:08 am »
Griner ikke mine spejle ....

Vi var 6 MC'ere ... 4 uden spejle ... 3 på baghjul eller forhjul ... alt afhængig af hvornår man ser det ...  :innocent: ....

Anyway ... to betjente syntes så lige de skulle tjekke 1 tysk plade, 5 knægte og en tøz's samlede ... skal vi sige kørekortsstatus ... hehe .. to uden kort ... (glemt eller taget  :lmao:) ... nu kommer det sjove ...

Jeg er jo en meget HØJ og frygtindgydende mand ... ikk' ...  :innocent: .. Det var alle de andre ... 2 meter høje .. så da den ene betjent ville give "kællingen" en bøde på 5000 kr. for ikke at have kørekort til MC ... (Hvilket hun har ! Taget da hun var 18 ... som så automatisk bliver til stor MC når man er 21 - bare ikke registreret hos politiet) ... gik "kællingen" i rødt   :club: ... med en stribe ord og et toneleje der ikke var til at tage fejl af ... " ... kender du ikke reglerne "Hr. betjent" .. "   :brok:

Hvortil "Hr. Betjent" svarede at det kunne han i hvertfald og ".... øhh .. " ..... hvorefter 5 KÆMPER af MC knægte råbte og skreg af betjenten at han ikke skulle komme her og .. " da da da da ... "  :loser:

Den stakkels betjent krøb om bag sin bildør ... og blev pludselig meget lille og stille ...  :lmao: :lmao:

Anyway ... selv med bukkede nummerplader i den ene eller anden retning ... manglede sidespejle ... og andet godt ... blev det ved det ... et "Vi .... politiet har ikke andet at lave en at spilde tiden for MC knægte !"


xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: MC Tirsdag 26. Juni 2007
« Svar #17 Dato: Juni 27, 2007, 11:22:53 am »
Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstå alt det der er sket, men hvorfor snakkede i ikke bare pænt til de betjente, som jo faktisk bare passede deres arbejde?? Hvorfor råbe og skrige?? Og du nævner jo selv, at både cykler og flere personer havde mangler  :wink: :wink: Så rent faktisk, burde i jo bare have taget en kiks og tørret jeres små øjne (jævnfør dit motto under avarter  :wink: ) Det er da ikke sejt at råbe af politiet, når det ikke er berettiget... Og det uanset hvor høj man er  :mrgreen:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: MC Tirsdag 26. Juni 2007
« Svar #18 Dato: Juni 27, 2007, 12:16:42 pm »
jeg syntes sku det er fint at TALE LIDT HØJT til dem hvis de ikk kan de reglerne skal som de håndhæve om kørerkort til stor/lille mc,

det gjorde jeg også første gang jeg blev stoppet på stor mc, for de mente heller ikke jeg havde stort mc-kort. :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser:
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: MC Tirsdag 26. Juni 2007
« Svar #19 Dato: Juni 27, 2007, 12:36:54 pm »
Hvorfor ikke bare tale normalt til dem?? - de gør bare deres job - bed dem pænt om at bevise at du ikke har det rette kort eller hvad det nu er..

Udstødninger, xenon, nummerplader osv ved vi jo godt er ulovligt - så de er jo i god grund til at udføre deres job.. (og ja, jeg er blevet stoppet for det den slags MANGE gange - man må jo betale det det koster at bryde loven..
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: MC Tirsdag 26. Juni 2007
« Svar #20 Dato: Juni 27, 2007, 12:37:59 pm »
det gjorde jeg også første gang jeg blev stoppet på stor mc, for de mente heller ikke jeg havde stort mc-kort. :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser:
Hov er der ikke regler for at man skal have en min. størrelse for at man må køre på stor mc???   :lmao: :lmao: :lmao:  :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: MC Tirsdag 26. Juni 2007
« Svar #21 Dato: Juni 27, 2007, 01:06:58 pm »
Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstå alt det der er sket, men hvorfor snakkede i ikke bare pænt til de betjente, som jo faktisk bare passede deres arbejde?? Hvorfor råbe og skrige?? Og du nævner jo selv, at både cykler og flere personer havde mangler  :wink: :wink: Så rent faktisk, burde i jo bare have taget en kiks og tørret jeres små øjne (jævnfør dit motto under avarter  :wink: ) Det er da ikke sejt at råbe af politiet, når det ikke er berettiget... Og det uanset hvor høj man er  :mrgreen:


Det var berrettiget ! De kunne ikke den lov de opretholder !!
« Senest Redigeret: Juni 27, 2007, 01:13:04 pm af Banditten »
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: MC Tirsdag 26. Juni 2007
« Svar #22 Dato: Juni 27, 2007, 01:09:22 pm »
Hvorfor ikke bare tale normalt til dem?? - de gør bare deres job - bed dem pænt om at bevise at du ikke har det rette kort eller hvad det nu er..

Udstødninger, xenon, nummerplader osv ved vi jo godt er ulovligt - så de er jo i god grund til at udføre deres job.. (og ja, jeg er blevet stoppet for det den slags MANGE gange - man må jo betale det det koster at bryde loven..

En betjent der starter med sætningen "HAR DU 5000,- !" .. fuck ham !
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: MC Tirsdag 26. Juni 2007
« Svar #23 Dato: Juni 27, 2007, 01:11:58 pm »
det gjorde jeg også første gang jeg blev stoppet på stor mc, for de mente heller ikke jeg havde stort mc-kort. :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser:
Hov er der ikke regler for at man skal have en min. størrelse for at man må køre på stor mc???   :lmao: :lmao: :lmao:  :wink:

Jo der er regler !! ALT OVER 170 er ulovlivgt da MC'erene ikke er bygget til mennesker med Højde-GEN fejl !!   :wink:  :lmao:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: MC Tirsdag 26. Juni 2007
« Svar #24 Dato: Juni 28, 2007, 09:34:53 am »
det gjorde jeg også første gang jeg blev stoppet på stor mc, for de mente heller ikke jeg havde stort mc-kort. :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser:
Hov er der ikke regler for at man skal have en min. størrelse for at man må køre på stor mc???   :lmao: :lmao: :lmao:  :wink:

Jo der er regler !! ALT OVER 170 er ulovlivgt da MC'erene ikke er bygget til mennesker med Højde-GEN fejl !!   :wink:  :lmao:

HØRT. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: MC Tirsdag 26. Juni 2007
« Svar #25 Dato: Juni 28, 2007, 11:16:47 am »

Jo der er regler !! ALT OVER 170 er ulovlivgt da MC'erene ikke er bygget til mennesker med Højde-GEN fejl !!   :wink:  :lmao:

HØRT. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:
:hand: :hand: :hand:

I to er ikke store nok, til at have tale ret blandt voksne  :twisted: :mrgreen: :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: MC Tirsdag 26. Juni 2007
« Svar #26 Dato: Juni 28, 2007, 11:46:02 am »

Jo der er regler !! ALT OVER 170 er ulovlivgt da MC'erene ikke er bygget til mennesker med Højde-GEN fejl !!   :wink:  :lmao:

HØRT. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:
:hand: :hand: :hand:

I to er ikke store nok, til at have tale ret blandt voksne  :twisted: :mrgreen: :twisted:
MUAHAHAHAHAHA :twisted:
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: MC Tirsdag 26. Juni 2007
« Svar #27 Dato: Juni 28, 2007, 03:46:00 pm »

Jo der er regler !! ALT OVER 170 er ulovlivgt da MC'erene ikke er bygget til mennesker med Højde-GEN fejl !!   :wink:  :lmao:

HØRT. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:
:hand: :hand: :hand:

I to er ikke store nok, til at have tale ret blandt voksne  :twisted: :mrgreen: :twisted:

OK .... BIG G... vi tager en 0 til 100 og ser hvem der er hurtigst  :club:   :P
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: MC Tirsdag 26. Juni 2007
« Svar #28 Dato: Juni 28, 2007, 04:15:42 pm »


OK .... BIG G... vi tager en 0 til 100 og ser hvem der er hurtigst  :club:   :P
Det lyder næsten som optakten til endnu en 3L  :lmao:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: MC Tirsdag 26. Juni 2007
« Svar #29 Dato: Juni 29, 2007, 10:55:01 am »


OK .... BIG G... vi tager en 0 til 100 og ser hvem der er hurtigst  :club:   :P
Det lyder næsten som optakten til endnu en 3L  :lmao:


 :lmao: ... ok jeg er slået med 2L (Længde og Lugt) men sku ikke på Lyd ...  :twisted:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com