Forfatter Emne: Kort klip i solskin.  (Læst 11456 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Kort klip i solskin.
« Svar #15 Dato: September 24, 2005, 06:23:58 pm »
Citat fra: kim r
Hej Christian,,, det er jo film det drejer sig om :lol:


 :oops:  :oops:  :oops:  tja så har jeg ingen karlsmart løsning lige ved hånden :(
   

Lars L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 563
Kort klip i solskin.
« Svar #16 Dato: September 24, 2005, 06:34:56 pm »
Citat fra: kim r
Hej dejligt med et klip fra de brede :lol: veje her i midtjylland, er det ude ved Gludsted eller hva?
Og ja er der nogen der ved om man kan på en eller anden måde få film fra et gl. alm. ikke digital kamera over på sin pc , da jeg har et par klip fra et par andre mcér jeg har haft


Det er lidt tricky men det kan lade sig gøre. Mit forslag er, at du får fat i en med et DV-kamera, som har en video-indgang. Så er det bare at spille det over på DV-båndet og herefter over på PC´en. Jeg har lavet nummeret med VHS, og det fungerede fint.  :D  :D
ZX636R med masser af udstyr: 1 stk. tankpad...

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Kort klip i solskin.
« Svar #17 Dato: September 24, 2005, 06:35:30 pm »
du skal bruge en "dims" som kan konvertere det analoge video signal til digitalt signal - Flere forskellige produkter findes - Pinnacle laver en ekstern boks som kan klare trikket. Ellers er Cannopus nok førende når det gælder produkter til hjemmebrug. Se evt. på www.videohelp.com under "capture cards". Prislejet er mellem 1500 og 3000 kr. Ved ikke om det kan gøre anderledes.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

kim r

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Kort klip i solskin.
« Svar #18 Dato: September 24, 2005, 07:23:58 pm »
tak for responsen,,, dejligt med hjælp osse når det ikke lige er til A SVin, tror jeg vil prøve det lars gps sagde, hvis jeg lige kan finde en med sån et kamera

Sandman

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 29
Kort klip i solskin.
« Svar #19 Dato: September 25, 2005, 01:39:42 pm »
Citat fra: Jannik
Citat fra: Sandman

Jeg har tit tænkt på og lave noget så begge lygter kunne lyse altid men har aldrig rigtigt fået nogle goe ideer endnu..
Ork... intet problem...
Jeg lavede det på min "gamle" sv650s.
Se billeder af det på min hjemmeside: http://www.cecicat.dk/sv1000s.htm
vælg: "Billeder af min gamle SV650s" og "Front med nærlys i begge"

Eller hvis du kun skal se den side så: http://www.cecicat.dk/7.htm

Stumper: pos.lys-fatning fra eks: Fiat Tipo og en 20W halogenpære fra husinstalation som har fået bukket stikbenene omkring soklen på pæren, så passer den i fatningen.
Fatningen bores i parabolen og ledningen monteres til nærlyset.


yes yes det lyder som om jeg har lidt at lave her i den kolde vintertid.. tak for svaret Jannik

smeden

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 130
Kort klip i solskin.
« Svar #20 Dato: September 26, 2005, 08:35:54 am »
Citat fra: Capone
du skal bruge en "dims" som kan konvertere det analoge video signal til digitalt signal - Flere forskellige produkter findes - Pinnacle laver en ekstern boks som kan klare trikket. Ellers er Cannopus nok førende når det gælder produkter til hjemmebrug. Se evt. på www.videohelp.com under "capture cards". Prislejet er mellem 1500 og 3000 kr. Ved ikke om det kan gøre anderledes.


Tjek lige Aldi inden du bruger 1500 kr på det. Mener at de har en converter til 399.00 kr.
Is this it?

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Kort klip i solskin.
« Svar #21 Dato: September 26, 2005, 09:42:53 am »
Citat fra: smeden
Citat fra: Capone
du skal bruge en "dims" som kan konvertere det analoge video signal til digitalt signal - Flere forskellige produkter findes - Pinnacle laver en ekstern boks som kan klare trikket. Ellers er Cannopus nok førende når det gælder produkter til hjemmebrug. Se evt. på www.videohelp.com under "capture cards". Prislejet er mellem 1500 og 3000 kr. Ved ikke om det kan gøre anderledes.


Tjek lige Aldi inden du bruger 1500 kr på det. Mener at de har en converter til 399.00 kr.


Jep - så lige igår at ALDI har en til 499,-. Ved dog intet om kvaliteten - det vigtigste er at udstyret ikke mister frames (medfører at lyden kommer ud af sync.). Igen, www.videohelp.com er din ven.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

kim r

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Kort klip i solskin.
« Svar #22 Dato: September 28, 2005, 07:40:43 pm »
Hej så har jeg købt sån en konverter fra Aldi, det er nok ikke den bedste kvalitet, men så kan ungerne da lege lidt med den osse :D  den ka jo osse optage fra tv osv