Forfatter Emne: Konfirmationskørsel 3. september!  (Læst 13678 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Rasmus T

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
  • Er fra Greve og er altid frisk på en tur !
Konfirmationskørsel 3. september!
« Dato: August 07, 2011, 05:49:59 pm »
Hej Motorcykelfolk :)
Ja, nu er det blevet min tur til at bede folk om hjælp til min venindes lillebrors konfirmation :)
Det er d. 3. september i Greve ved Johanneskirken. De er færdige ved kirken omkring kvart i 12, så foreslår at vi mødes på Shell i Hundige omkring kvart i 11-11. Og kører derfra ca. 11:20, så vi kan nå at stille op til de kommer ud fra kirken :)

Vi kører en tur med knægten på en lille times tid, og skal aflevere ham i Kildebrønde hvor der er forfriskninger til os :)

Håber at folk vil hjælpe til og give knægten en uforglemmelig dag :)

Har også oprettet den inde på MCG :)
 - http://www.motorcykelgalleri.dk/for_messagedetail.aspx?Msg_ID=168123
Der er ikke noget galt hvis en kvindes bryster hænger! Så længe de bare er lige lange ..

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Sv: Konfirmationskørsel 3. september!
« Svar #1 Dato: August 07, 2011, 06:36:18 pm »
Hej Motorcykelfolk :)
Ja, nu er det blevet min tur til at bede folk om hjælp til min venindes lillebrors konfirmation :)
Det er d. 3. september i Greve ved Johanneskirken. De er færdige ved kirken omkring kvart i 12, så foreslår at vi mødes på Shell i Hundige omkring kvart i 11-11. Og kører derfra ca. 11:20, så vi kan nå at stille op til de kommer ud fra kirken :)

Vi kører en tur med knægten på en lille times tid, og skal aflevere ham i Kildebrønde hvor der er forfriskninger til os :)

Håber at folk vil hjælpe til og give knægten en uforglemmelig dag :)

Har også oprettet den inde på MCG :)
 - http://www.motorcykelgalleri.dk/for_messagedetail.aspx?Msg_ID=168123

er der nogen storesøstrer man kan få bagpå....  eller er hun nappet af dig  :lmao:
nu med yamaha fz1 2008

Rasmus T

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
  • Er fra Greve og er altid frisk på en tur !
Sv: Konfirmationskørsel 3. september!
« Svar #2 Dato: August 07, 2011, 07:38:43 pm »
 :lmao: :lmao: :lmao:

Du må godt få hende bagpå hvis det er, Langemand ;) hun er en af mine bedste veninder og hun ser ikke dum ud :D
Der er ikke noget galt hvis en kvindes bryster hænger! Så længe de bare er lige lange ..

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Sv: Konfirmationskørsel 3. september!
« Svar #3 Dato: August 07, 2011, 10:30:21 pm »
Jeg vil have hende!! :-D
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Sv: Konfirmationskørsel 3. september!
« Svar #4 Dato: August 07, 2011, 10:51:23 pm »
Er det bare så mange cykler som muligt, og er der flere der skal med? Jeg er frisk på at stille op med kilo svinet :-)
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Konfirmationskørsel 3. september!
« Svar #5 Dato: August 07, 2011, 11:27:29 pm »
Jeg skal også gøre hvad jeg kan for at kunne komme og hjælpe til med noget larm!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Sv: Konfirmationskørsel 3. september!
« Svar #6 Dato: August 08, 2011, 12:18:43 am »
Jeg er sgu også frisk ;-)

/bo
MC-løs :-/

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Konfirmationskørsel 3. september!
« Svar #7 Dato: August 08, 2011, 10:28:11 am »
Vil også gerne prøve at nå frem, men da jeg skifter job den 1. Sept og ikke har faste arbejdstider bliver det et måske fra mig i første omgang. ;-)
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Konfirmationskørsel 3. september!
« Svar #8 Dato: August 08, 2011, 10:42:03 am »
Hvis vejret er til det triller jeg gerne med en tur...  :)

Mvh.
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Rasmus T

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
  • Er fra Greve og er altid frisk på en tur !
Sv: Konfirmationskørsel 3. september!
« Svar #9 Dato: August 08, 2011, 02:35:58 pm »
Fedt :) godt at høre at folk stiller op ! Nick, hvis det er så får du lige hendes facebook profil, så kan du selv gå ind at tjekke hende ;)

Og jo flere der kommer og laver larm, jo bedre :) så spred endelig budskabet videre ! Da vi er forholdsvis tidligt færdig, kan vi jo tage en svingtur bagefter, hvis ellers folk er friske  :afro:
Der er ikke noget galt hvis en kvindes bryster hænger! Så længe de bare er lige lange ..

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Sv: Konfirmationskørsel 3. september!
« Svar #10 Dato: August 08, 2011, 09:10:57 pm »
Jeg er også på hvis vejret er godt.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

Rasmus T

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
  • Er fra Greve og er altid frisk på en tur !
Sv: Konfirmationskørsel 3. september!
« Svar #11 Dato: August 09, 2011, 10:57:00 am »
Godt at høre at folk er friske :) giv endelig budskabet videre. Jeg har fået at vide at jo flere der kommer, des bedre er det ! :D

Mødestedet er som sagt Shell i Hundige, det ligger lige ved Greve N afkørslen, hvis nogle skulle være i tvivl :)
Der er ikke noget galt hvis en kvindes bryster hænger! Så længe de bare er lige lange ..

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Sv: Konfirmationskørsel 3. september!
« Svar #12 Dato: August 14, 2011, 11:05:30 pm »
Hej Rasmus, hvis alt går som forventet er jeg klar til at køre igen snart, og så vil jeg med glæde stille op og hjælpe  :afro: har du brug for chaufører eller "kun" larm?

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Konfirmationskørsel 3. september!
« Svar #13 Dato: August 15, 2011, 07:28:52 am »
Hvis ikke jeg er i Gylland og vejret er tørt så er jeg frisk
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Rasmus T

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
  • Er fra Greve og er altid frisk på en tur !
Sv: Konfirmationskørsel 3. september!
« Svar #14 Dato: August 22, 2011, 04:12:39 pm »
amagerdk: Der er kun en enkelt der skal ha' en tur :) muligvis også storesøsteren hvis hun også er frisk, men hun er afsat til Nick  :afro: ellers lader jeg konfirmanden selv vælge hvem han vil køre bagpå :) hvis altså også folk er friske på at ha' ham med bagpå.
Ellers bare larm .. EN MASSE LARM !!! :orkester:

Per: Det lyder godt :)
Der er ikke noget galt hvis en kvindes bryster hænger! Så længe de bare er lige lange ..