Forfatter Emne: Bakkeåbning(hjemme igen)  (Læst 5094 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Bakkeåbning(hjemme igen)
« Dato: April 02, 2006, 07:54:54 pm »
Så er man hjemme igen fra bakkeåbning (var det allerede igår men det er først nu fingrene duer).

Startede med at køre den første del af vejen med MCTC (Viborg-Vejle). Regnede hele vejen. Tog nogen længere pauser, men kørte så frisk til. Var så "galant" at låne overtræksdragten til kæresten, som blev godt våd på røven, pga af manglende bagskærm. Hvilket resulterede i at jeg var gennemblødt, for læderbukser holder kun vand ude i et begrænset tidsrum.
Langt om længe kom vi til KBH, og hele vejen ind af Falkoner Alle rystede jeg så meget at det var uhyggeligt. Overvejede seriøst om jeg gad at tage hjelmen af, da vi ankom på Nørrebrogade, det var det eneste der var tørt.
Kæresten var ved at brække sig af grin, for jeg kunne næsten ikke tale, min kæbe låste og der var krampe i tungen. To skålfulde cacao fra hydro gjorde det bedre. Orkede ikke at lede efter jer, men var der!!!!! Hvor er de andre jyder fra dette forum :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

Det samme gentog sig lørdag, bare den anden vej. Og var ved at lægge os ned da vi ramte landfæstet ved Nyborg, der har man nemlig lappet vejen i inderste spor med gummi eller lignende, på langs. Så når man overhaler der og skal tilbage i inderste bane lige hvor vejen svinger skal man nok ikke have den i 5. med hanen i bund!!!

Men det bedste var at kæresten havde en fed tur (hendes første gang), så det bliver ikke sidste.
Det største minus er at håndtaget bagerst har mistet meget lak pgas af alt det sand der kommer op fra vejen, og når hun så holder fast, tjaa det svarer vel til korn 100 :(  :(

Næste gang hvor vejret er bedre, så kommer jeg sgu op til Buddinge og kører med jer ind!!!!!!!!!
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Bakkeåbning(hjemme igen)
« Svar #1 Dato: April 02, 2006, 08:00:31 pm »
Respekt for at du kom! Vi stod godt nok også i Buddinge og snakkede om vi godt kunne forstå hvis du var blevet hjemme ;)
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Bakkeåbning(hjemme igen)
« Svar #2 Dato: April 02, 2006, 08:04:08 pm »
Respekt ! har selv taget den tur fra Jylland !!
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
Bakkeåbning(hjemme igen)
« Svar #3 Dato: April 02, 2006, 08:04:17 pm »
Respekt for jer begge :D
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Thorsen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 200
  • Yamaha FZ6S årg.2005
    • Min side
Bakkeåbning(hjemme igen)
« Svar #4 Dato: April 02, 2006, 08:32:54 pm »
110% respekt.  8)  :wink:

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Bakkeåbning(hjemme igen)
« Svar #5 Dato: April 02, 2006, 09:36:25 pm »
   

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Bakkeåbning(hjemme igen)
« Svar #6 Dato: April 02, 2006, 09:53:03 pm »
Du får 110% gade-respekt her fra 8)
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Bakkeåbning(hjemme igen)
« Svar #7 Dato: April 02, 2006, 10:34:48 pm »
loads og street credit !!!!   8)  8)  8)
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Bakkeåbning(hjemme igen)
« Svar #8 Dato: April 03, 2006, 08:23:08 am »
Happy meal på MacD fra mig, når du dukker op i Buddinge som lovet....
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Bakkeåbning(hjemme igen)
« Svar #9 Dato: April 03, 2006, 08:53:35 am »
Hatten af for jeres "lille" tur... :shock:

Som de andre nævner mente vi i nok var vendt om under vejs, men at i kom helt frem og retur viser bare hvad det vil sige at være ægte motorcykelentusiast. Fedt!!! (kunne vi godt bruge lidt flere af :wink: )

Jeg har selv været på den tur i har været på, vi skulle fra Djursland neden om for derefter at lande i Helsinge i nordsjælland.
Vi nåede at krydse Århus på hjemturen inden himmel og vej stod i et.
Jeg blev pænt gennemblødt da de ikke havde lovet dårligt vejr da vi tog afsted 2 dage før, og derfor var i min ko-dragt. :cry:

Da vi havde kørt det meste af turen blev det så slemt av vi måtte trille afsted med 60km/t og vandet sprøjtede til siderne fra dækkene, da vejen havde ca 1 cm vand over hele kørebanen.  :shock:

Pænt ufed tur, men man lærer vigtigheden af mønsteret i dækkene. :roll:  :lol:  
(minder mig om at det er ved at være tid til at få skiftet)
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Bakkeåbning(hjemme igen)
« Svar #10 Dato: April 04, 2006, 11:39:16 pm »
Citat fra: Jannik
.... en hel massse....
og sådan 10 dage havde vi rundt i Nord Tyskland i ´02 tror jeg det var med oversvømmelser og i telt ..... tror lige på at det var dårlig planlægning  :cry:  :oops:

Men hatten af for Jer, for en Bakke tur.... og et ønske om sol til efteråret 8)
... og hele sommeren naturligvis!!
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Martin

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 12
Bakken
« Svar #11 Dato: April 05, 2006, 04:23:52 pm »
Hey mester, kørte fra århus torsdag middag ca, tog omkring 7 timer med diverse pauser og opsamlinger, og ja det VAR vådt men hva faen man bliver tør igen  :P ..

Her er et lille refereat fra en af dem jeg fulgtes med, ved korsør splittedes vi da de simpelthen forsvandt og efter en ½ times tids venten valgte vi og fortsætte selvom de ikke var kommet vi skulle jo nå det(var der 18.40)  8)

Referat fra den kære ejer af en Gsx 600 f :

"Vi var nogle gutter fra Randers som havde besluttet sig for at tage til åbning af Bakken og motorcyklen var endelig klar til turen. Vi startede med at mødes med folket fra det høje nord på motorvejen. Allerede tidligt, ca 20 km fra Randers, blev vi mødt af vejrguderne som ikke ville os noget godt.

Vi ramte Århus og samlede flere mennesker op, som havde valgt at trodse vejret og turen gik mod fyn. Jo tættere vi kom på København jo mere stod det ned i stænger.

De kolde og våde motorcyklister når omkring Fredericia da en af "biker-venners" og min egen motorcykel begyndte at brokke sig (vi har samme model motorcykel). De kunne åbenbart ikke tåle al det vand - det var lige før den blev til en vandscooter istedet. Min kørte på 3 ud af 4 cylendre og hans blev ved med at gå på 2 – til jeres oplysning kører man ikke ret hurtigt på 2 cylendre. Min kammerat trækker ud i nødsporet får, at få styr på han blanding af vand og benzin i cylendrene. Kun én af følgeskabet ser ham trække ind til siden og vi andre opdager først han er væk på Kildebjerg resteplads på Fyn. Vi prøver at kontakte ham, men forgæves idet hans mobil er løbet tør for strøm. Han kommer langt om længe tøffende efter og vi samles endnu engang.

Man skulle tro, at den stakkel ikke kunne blive mere uheldig, men det blev værre. Vi når nær Odense og himmel og hav stod i et, her vælger hans mc og gå ud igen, men denne gang med den lille tvist at hans startspærre går amok og motorcyklen kan ikke starte.
Vi bliver derfor nødt til at kortslutte den - for vi VILLE til åbning af Bakken. Efter ca. 30 min får vi fyret op under hans Suzuki og vi kører med kablet stramt hele vejen til KBH. Vi ankommer i ok tid- kl er kun 17.30. Herefter kører vi rundt i 2 timer for at finde stedet hvor vi skulle mødes og går derfor glip af turen til Bakken. Øv øv øv.... :´(

Efter at have kørt lettere ulovligt i KBH fandt vi langt om længe vi til Bakken og kunne slappe lidt af. Vi parkere cyklerne og ser frem til at kunne mænge os med alle de andre våde og kolde motorcyklister. Der i al mudderet og vandet mister jeg min nøgle til motorcyklen. Den er ikke til at finde og man skulle tro, at den er forsvundet fra denne jords overflade. Så var gode dyr pludselig rådne idet jeg ikke havde taget ekstranøglen med (dumme mig).

Jeg får efter lange forhandlinger derfor lokket min lillebror på et tog fra Randers til KBH midt om natten med ekstranøglen. Han ankommer kl 5.45 hvor vi er kommet i seng kl. 03.30 om morgenen. Tror vist hellere jeg må give ham en kasse øl for den indsats.

Vi kører ud af KBH kl ca. 6.30 og henter cyklerne først mine kammeraters, som står nær lufthavnen, og derefter min som måtte overnatte ved Bakken.

Heldigvis var intet sket og vi vendte næsen mod Randers igen.

På vej hjem skete kun "overfladiske" skader såsom et sprunget speedometerkabel, men intet, udover at tanke benzin på cyklerne, kunne holde os til at standse. I vil ikke tro hvor lækkert det endelig var at kmme hjem - få et varmt bad og ramme en hovedpude.

Det var vores lille perfekte tur til Bakken, men næste år regner vi stærkt med, at nå med i turen sammen med alle de andre motorcyklister til Bakken"


Ps. det var min første tur til bakkeåbning.. Og gør DET ALDRIG i støvler og hansker som IKKE er vandtæt, meget vådt, koldt men sjovt nok.. hehe
Sv650sk5 km 8997 i år, Micron oplagt titanium, små blinker bag og for..

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Bakken
« Svar #12 Dato: April 05, 2006, 05:02:16 pm »
Citat fra: -Martin-

Referat fra den kære ejer af en Gsx 600 f :


Sikke en historie...  Køb en Honda  :D

Martin

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 12
Luske...
« Svar #13 Dato: April 05, 2006, 06:28:45 pm »
Jeg har en sv650 fra 05, det var en af dem vi fulgtes med.. hehe
Sv650sk5 km 8997 i år, Micron oplagt titanium, små blinker bag og for..

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Bakkeåbning(hjemme igen)
« Svar #14 Dato: April 05, 2006, 06:55:43 pm »
For fanden en historie Martin  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta