Forfatter Emne: hjælp ønskes  (Læst 21293 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: snart sv ejer
« Svar #45 Dato: November 26, 2004, 05:39:49 am »
Citat fra: heino
jo jeg kunne da godt bruge nogle "spioner" som kan holde øjne og ører åbne, min kværn ,,altså pappas maskine skal da være GRÅ/metallic det er helt klart det fedeste,jeg regner med at jeg skal af med ca.130000 bananer men der går jo nogle måneder før jeg er klar til at købe,men råb gerne op hvis der er en der sælger....

"Jessir"
Onkel Stuart vil kigge piratmudderskræv´ne efter i sømmene på nettet for sådan et lækket stykke køremaskine...  :wink:  :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: snart sv ejer
« Svar #46 Dato: November 26, 2004, 06:46:13 pm »
Citat fra: heino

jo jeg kunne da godt bruge nogle "spioner" som kan holde øjne og ører åbne, min kværn ,,altså pappas maskine skal da være GRÅ/metallic det er helt klart det fedeste,jeg regner med at jeg skal af med ca.130000 bananer men der går jo nogle måneder før jeg er klar til at købe,men råb gerne op hvis der er en der sælger....


Hmm. KOK-MC i Holstebro har altså stadig en helt urørt K3'er holdende til 139 tusinde !  Lidt mere end du nævner, men bestemt en mulighed.  Der købte jeg min blå model.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
hjælp ønskes
« Svar #47 Dato: November 26, 2004, 06:48:17 pm »
... og nu for at vise at jeg ikke helt har opgivet at kidnappe tråden, så skal der lige falde et råd om billige udstødninger hos http://www.busters-accessories.co.uk/default.asp i England.  SV650 udstødninger fra 75£ !!!
det er ikke dårligt...
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
hjælp ønskes
« Svar #48 Dato: December 08, 2004, 09:57:49 pm »
Mogens Pedersen i Odense har en Kobber-farvet 1000'er til salg.. Check http://www.mpmc.dk
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)