Forfatter Emne: Min MC er belvet "keyed" (Ridser)  (Læst 20203 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

BrianS

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
  • Honda VF700C Super Magna
    • SVrider galleri
Re: Min MC er belvet "keyed" (Ridser)
« Svar #15 Dato: September 14, 2006, 12:44:08 pm »
Jeg ville slibe ridsen ned og give det noget grunder. Også få lavet et eller andet specielt klistermærke til at sætte over. Så kan en fremtidig køber selv bestemme om de har samme smag eller vil male om/købe ny tank.

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Min MC er belvet "keyed" (Ridser)
« Svar #16 Dato: September 14, 2006, 12:56:13 pm »
Det var også en mulighed at smutte i T.Hansen og købe en sort lakstift, og så udbedre skaden bedst muligt. Så er metallet i det mindste nogenlunde forseglet.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Min MC er belvet "keyed" (Ridser)
« Svar #17 Dato: September 14, 2006, 01:27:15 pm »
Sidste nyt fra Enghave...

Hej Jakob B.
 
Hvis du får fat i Zorro skal han af med 5378,- inkl. moms. for en ny tank, og skal betale omkring en time på værkstedet for montering. Og så skal han også beatle for de to "S" mærker som sidder på tanken, de koster ca. 140,- kr. stk.
 
Hvis du vælger at købe en ny tank, skal du komme forbi med stelnr. så vi er sikker på det er den rigitge vi bestiller.
Vi skal have betaling for tanken før vi bestiller.
Vi har én dags levering på den, hvis den bestilles om formiddagen.
 
Mvh.
Steffen
 
Enghave Motor A/S


FUCK hvor er det dyrt... Jeg skal nok tage et billede og lægge op ved lejlighed!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Min MC er belvet "keyed" (Ridser)
« Svar #18 Dato: September 14, 2006, 01:37:28 pm »
Ro på skurk, jeg fanger dig lige på messenger.. :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Min MC er belvet "keyed" (Ridser)
« Svar #19 Dato: September 14, 2006, 02:43:08 pm »
hvorfor vil du skifte tanken pga en ridse i lakken ?  .. få da omlakeret skidtet istedet, tanken fejler jo ikke noget.. det er malingen den er gal med.

Jeg ville reparere det med en lakstift nu her, så du kan køre de sidste par dage af sæsonen uden at der går rust i den. Så er du fri for at holde stille med knallerten.

Så kan du have vinteren til at finde ud af hvad du gør  (iøvrigt tror jeg heller ikke at malerne har så travlt om vinteren, og malere er generelt  langsome !! så det gør ikke noget hvis der går en måned før du ser din tank færdiglakeret, fordi du alligevel ikke bruger cyklen i vinterperioden)


Sandberg

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 45
Re: Min MC er belvet "keyed" (Ridser)
« Svar #20 Dato: September 14, 2006, 03:54:20 pm »
Ja rolig nu... der er bestemt ingen grund til at købe en ny tank. Få fat i en god maler og den er som ny igen.... :wink:
GSXR-750 K7

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Min MC er belvet "keyed" (Ridser)
« Svar #21 Dato: September 14, 2006, 08:25:01 pm »
Da jeg var dreng kunne man få nogle "fodbold-lapper" til knæene når der var slidt hul på bukserne.. Var det noget måske?

Alternativt ville jeg satse på at få tanken lakeret - det bør være billigst...
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: Min MC er belvet "keyed" (Ridser)
« Svar #22 Dato: September 14, 2006, 08:38:45 pm »
Har lige talt med Ole Mørch fra ChipsAway på Frederiksberg. Han mente ikke at det var noget han kunne lave billigere end den pris jeg må slippe for en helt ny tank...

DESVÆRRE!

Taler med Engahave senere i dag...

Det fatter jeg ikke .. De har lakeret hele bagskærmen og kofangeren på min bil for mindre !?
Men det er måske deres måde at sige "vi har ikke tid/gider ikke" på.

Prøv Chips-Away i Hvidovre ? Det var dem der hjalp mig. De forskellige chips-away er ikke ens. Nogen er bedre til noget - andre til andet. Jeg var først i Roskilde og han kunne ikke hjælpe mig.

Under alle omstændigheder tror jeg også bedre det kan betale sig at få den repareret end at købe en ny tank... i hvert fald indtil videre...

ChipsAway Hvidovre
v/ René Ramsing

Valhøjs Allé 190
2610 - Rødovre

Tlf: 26 23 26 96

Held og lykke :)
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Re: Min MC er belvet "keyed" (Ridser)
« Svar #23 Dato: September 22, 2006, 07:51:45 pm »
Forslag: Du finder en lakerer når sæsonen er slut - og så lokker du med at vi er mange som skal have udbedret småting her i vinter - hvis han kan lave jysk arbejde til gode priser, så er vi jo ikke så kræsne med leveringstiden, bare han overholder 1/3.......

Så er jeg sikker på at de første steps til en SV-rider indkøbsklub er taget (har foreslået det til ole formand tidligere)

Satans til smånossede fulderikker  - kan kun tilslutte mig  :club: :club: :club: (Men man får altså besøg af  :police: hvis man bare så meget som truer med det.......historien følger en dag ved lejlighed :wink:)
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Jopster

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 6
    • Awake
Re: Min MC er belvet "keyed" (Ridser)
« Svar #24 Dato: September 22, 2006, 11:44:41 pm »
Jeg glæder mig til at høre den historie - måske kan jeg få den i morgen :-)

BTW: Er det een af disse produkter man kan bruge til små ridser/skrammer i lakken?
http://thansen.dk/search.asp?c=750578342&n=0
(skriv "lakstift" i søgefeltet)
Famous last words: "Kom vi nakker ham!"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Min MC er belvet "keyed" (Ridser)
« Svar #25 Dato: September 23, 2006, 12:08:11 am »

Satans til smånossede fulderikker  - kan kun tilslutte mig  :club: :club: :club: (Men man får altså besøg af  :police: hvis man bare så meget som truer med det.......historien følger en dag ved lejlighed :wink:)
Skriv for pokker !
Det lyder som en lærerig historie  :D
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Jopster

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 6
    • Awake
Re: Min MC er belvet "keyed" (Ridser)
« Svar #26 Dato: September 23, 2006, 12:30:16 am »
Skriv for pokker !
Det lyder som en lærerig historie  :D

Du må bare komme en tur til Næstved i morgen :-)
Famous last words: "Kom vi nakker ham!"

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Min MC er belvet "keyed" (Ridser)
« Svar #27 Dato: September 23, 2006, 02:56:50 am »
Efter at have beskuet Jakobs Z modificerede tank, må jeg lige nævne, at det er et ret stort Z, og der skal pænt mange eller et MEGET stort klistermærke til at dække det... Ud og tage billeder af det Jakob, så folket kan se og hjælpe og vurdere...


(donationer modtages gerne  :lol:)

Du tror da vel ikke, at der bliver givet cykler væk i flæng her på forum, hva Nick... Nååå joooo  :oops: :oops: Jeg har 4 forskellige blink-blink lys du gerne må få i donationsgave lille Nick.... Men du får dem først, når du har fået pappet  :whatever: Hvis det ikke er motivation nok for dig til at komme i gang, ja så ved jeg ikke hvad er  :lol: :lol:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Claus m

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 510
Re: Min MC er belvet "keyed" (Ridser)
« Svar #28 Dato: September 23, 2006, 09:00:58 am »
På amager autolakering hjemmeside står der at det vejledende koster 1560 + moms for omlakering af en mc tank, så det er da noget billigere end en ny tank. Men for biiib hvor er det irriterende når idioter laver sådan noget. :brok:
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Min MC er belvet "keyed" (Ridser)
« Svar #29 Dato: September 23, 2006, 11:27:30 pm »
Ja... En reinkarnation af Monét er jeg jo ikke - om ikke andet er metallet nu beskyttet imod vind og vejr!

Jeg venter med at få den lakeret til sæson'en er overstået - så kan maleren være lige så langt tid om det som han har lyst til  :?

Her er billeder af skaden som lovet...

/Jakob
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4