Forfatter Emne: SV i røg og damp  (Læst 14871 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Andreas

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 127
SV i røg og damp
« Svar #30 Dato: Maj 31, 2005, 07:20:48 pm »
Det var en kedelig omgang med den forhandler  :x

Jeg har lige været til 1000 service hos F.A. Motor i Brønshøj og Ib gav en super sevice cyklen ser helt fin ud  :lol: Pris 1066,- og det er da okay...

Jeg bestilte tid fredag kl 17.55 og fik en tid idag  :lol: (Havde ellers bestilt tid hos Enghave d.9/6, jeg bookede tiden ved lev. d. 18/5!!!)
Andreas
----------
Solgt!!! SV1000 NAKED K4, Leo Vince SBK bolt-on, Pyramid Hugger, Hamicat fender eliminator, Tre-Mod, Pair system - fix...

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
SV i røg og damp
« Svar #31 Dato: Maj 31, 2005, 07:22:34 pm »
Citat fra: Andreas
Det var en kedelig omgang med den forhandler  :x

Jeg har lige været til 1000 service hos F.A. Motor i Brønshøj og Ib gav en super sevice cyklen ser helt fin ud  :lol: Pris 1066,- og det er da okay...

Jeg bestilte tid fredag kl 17.55 og fik en tid idag  :lol: (Havde ellers bestilt tid hos Enghave d.9/6, jeg bookede tiden ved lev. d. 18/5!!!)

Jeg tager også F.A. Motor næste gang - jeg bor også nærmest lige om hjørnet.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
SV i røg og damp
« Svar #32 Dato: Juni 01, 2005, 05:24:46 am »
Hej Nyg

Du har helt sikkert ret i din mistanke mht. spændbånd på det mellemstykke der er mellem cylinderene. Der var min også utæt.

mvh
GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
SV i røg og damp
« Svar #33 Dato: Juni 01, 2005, 03:46:22 pm »
Citat fra: grand-danois
Hej Nyg

Du har helt sikkert ret i din mistanke mht. spændbånd på det mellemstykke der er mellem cylinderene. Der var min også utæt.

mvh
GD

Nu har jeg været oppe ved Lydmuren og fået Heinrich til at kigge på sagerne, og det er ved termostaten dér mellem cylindrene den lækkede - men om det alene var pga. en løs slange eller en defekt i den keramiske pakning var han ikke sikker på. Det så nemlig ikke umiddelbart ud til at den lækkede fra slangen selvom bunden af termostaten var grønligt pudret af indtørret kølervædske.
Så nu holder jeg nøje øje med eventuelt spild, så jeg kan få repareret termostaten i tilfælde af det vitterligt er den der er defekt.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson