Forfatter Emne: Amager-hygge-spise-is-træf  (Læst 28955 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Amager-hygge-spise-is-træf
« Svar #15 Dato: August 09, 2012, 09:10:41 pm »
Sælg din torsdag på zenergy til Solo ?!?! Han trænger til at komme ud...
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Sv: Amager-hygge-spise-is-træf
« Svar #16 Dato: August 09, 2012, 09:11:10 pm »
Kommer ikke alligevel, synes da lige jeg ville smide enghaves gsxr 750 på en prøvetur i et sving i en by, slog skulderen men er ok men skal lige på skadestuen. Skriver noget mere senere  :facepalm:

Daaamn!!  :cry: :cry:

Ked af at høre med kravebenet, håber du snart er ude at køre igen!
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Amager-hygge-spise-is-træf
« Svar #17 Dato: August 09, 2012, 09:26:27 pm »
brækket kraveben, øv.
Øv øv men god bedring...hvornår kan du køre igen ?

Og er der kasko dækning uden selvrisiko ved prøveturen...bare hvis man selv skal prøve en dag...er det jo meget rart at høre om det koster knaster hvis nu uheldet er ude ?

går nok minimum nogle uger inden jeg kan køre, 10 dage med slynge og så nye røntgen billeder. 8000 i selvrisiko, så dyr prøvetur...men i det mindste er min egen cykel uskadt  :mrgreen: Havde dog aldrig smidt min egen cykel i samme situation med samme fart, aner ikke hvad der skete.
GSX-R 600 K7

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Amager-hygge-spise-is-træf
« Svar #18 Dato: August 09, 2012, 09:49:45 pm »
brækket kraveben, øv.
Øv øv men god bedring...hvornår kan du køre igen ?

Og er der kasko dækning uden selvrisiko ved prøveturen...bare hvis man selv skal prøve en dag...er det jo meget rart at høre om det koster knaster hvis nu uheldet er ude ?

går nok minimum nogle uger inden jeg kan køre, 10 dage med slynge og så nye røntgen billeder. 8000 i selvrisiko, så dyr prøvetur...men i det mindste er min egen cykel uskadt  :mrgreen: Havde dog aldrig smidt min egen cykel i samme situation med samme fart, aner ikke hvad der skete.

Damn :-/ sur røv men man må prøve at se det positive i at der ikke skete mere med dig...get Well soon.... Og det andet er jo bare papir ;-) og tak for info
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Amager-hygge-spise-is-træf
« Svar #19 Dato: August 09, 2012, 10:18:15 pm »
Øvvvv de. Er fandeme surt.. God bedring!  Desværre jeg satser på en bane ged hvis alt går iflg. plan til næste år så jeg skal ikke til knutten i år.. Kommer måske op og hepper en af dagene ..
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Mike

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 208
    • MCG - Galleri
Amager-hygge-spise-is-træf
« Svar #20 Dato: August 09, 2012, 11:48:44 pm »
Det lyder hyggeligt med IS, og en cykel tur tiltaastrup bagefter, men har desværre andre planer..

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Amager-hygge-spise-is-træf
« Svar #21 Dato: August 10, 2012, 11:21:09 am »
brækket kraveben, øv.

DOH!  :facepalm:

God bedring! Hvis muligt, så sørg for at få en regning på skaden. Kaskoen er vel kun OP TIL 8000kr(?) At de så kan skrive hvad som helst på af pris er en anden sag, men det KUNNE jo være at cyklen slap billigt.

Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Amager-hygge-spise-is-træf
« Svar #22 Dato: August 10, 2012, 11:36:08 am »
brækket kraveben, øv.

DOH!  :facepalm:

God bedring! Hvis muligt, så sørg for at få en regning på skaden. Kaskoen er vel kun OP TIL 8000kr(?) At de så kan skrive hvad som helst på af pris er en anden sag, men det KUNNE jo være at cyklen slap billigt.

kurede 2-3 meter ind i en kansten så der er slået et stykke af bagsvingeren, side kåbe ridset, gear pedal knækket, side cover på motor skrammet, køler væsken løb ud af den(flækket noget så? aner intet :) ) og så var der sikkert også nogle andre ting jeg ikke lige så, kan ikke forestille mig det koster meget under 25k at fikse med arbejdsløn.
GSX-R 600 K7

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Sv: Amager-hygge-spise-is-træf
« Svar #23 Dato: August 10, 2012, 01:51:48 pm »
brækket kraveben, øv.

DOH!  :facepalm:

God bedring! Hvis muligt, så sørg for at få en regning på skaden. Kaskoen er vel kun OP TIL 8000kr(?) At de så kan skrive hvad som helst på af pris er en anden sag, men det KUNNE jo være at cyklen slap billigt.

kurede 2-3 meter ind i en kansten så der er slået et stykke af bagsvingeren, side kåbe ridset, gear pedal knækket, side cover på motor skrammet, køler væsken løb ud af den(flækket noget så? aner intet :) ) og så var der sikkert også nogle andre ting jeg ikke lige så, kan ikke forestille mig det koster meget under 25k at fikse med arbejdsløn.

Uuuh, det lyder ubehageligt ... Det må have været et kedeligt opkald til Enghave  :(



Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Sv: Amager-hygge-spise-is-træf
« Svar #24 Dato: August 10, 2012, 01:56:06 pm »
Som jeg kan tælle sammen, så bliver vi MMN, Gregers, Basler+kæreste, måske NielSV650 på pedalcykel og mig selv?

Det skal nok blive hyggeligt! Jeg satser på at være der lige omkring kl. 19   8)
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Amager-hygge-spise-is-træf
« Svar #25 Dato: August 10, 2012, 02:29:50 pm »
Som jeg kan tælle sammen, så bliver vi MMN, Gregers, Basler+kæreste, måske NielSV650 på pedalcykel og mig selv?

Det skal nok blive hyggeligt! Jeg satser på at være der lige omkring kl. 19   8)

Jeg regner med at ankomme i selskab med ministeren, på et eller andet hjul-iseret køretøj :-)
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Sv: Amager-hygge-spise-is-træf
« Svar #26 Dato: August 10, 2012, 02:33:11 pm »
Som jeg kan tælle sammen, så bliver vi MMN, Gregers, Basler+kæreste, måske NielSV650 på pedalcykel og mig selv?

Det skal nok blive hyggeligt! Jeg satser på at være der lige omkring kl. 19   8)

Jeg regner med at ankomme i selskab med ministeren, på et eller andet hjul-iseret køretøj :-)

 :respekt: :respekt:
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Amager-hygge-spise-is-træf
« Svar #27 Dato: August 10, 2012, 02:35:08 pm »
Jeg må nok melde fra, men jeg ser lige når klokken nærmer sig 18,00
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: Amager-hygge-spise-is-træf
« Svar #28 Dato: August 10, 2012, 03:09:38 pm »
Så er jeg nok også på.   :mrgreen:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Amager-hygge-spise-is-træf
« Svar #29 Dato: August 10, 2012, 03:11:47 pm »
Jeg må nok melde fra

Så er jeg nok også på.   :mrgreen:

Det var da tarveligt sagt  :P
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(