Forfatter Emne: Tråden for os piger  (Læst 224649 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Tråden for os piger
« Svar #30 Dato: Oktober 17, 2007, 08:29:50 pm »
Du milde ....  :? .... der er flere kællinger herinde ....  :hand: ..... end der er tøzzer  :huh:

 :wink:
Skønne, der er ingen der har tvunget dig til at begive dig ind i hemlighedernes slaraffanland  :twisted:... Gudeland... :D :D og er du klar over at ordet kælling er et kærlighedsord.. :innocent: I de ældre dage kaldte man kvinden for kælling når man så op til hende.. når man gerne ville mere med hende end ord turde blive sagt...  :mrgreen: :mrgreen:

Tøz ...  :wink:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Tråden for os piger
« Svar #31 Dato: Oktober 17, 2007, 09:24:10 pm »
Du milde ....  :? .... der er flere kællinger herinde ....  :hand: ..... end der er tøzzer  :huh:

 :wink:
Skønne, der er ingen der har tvunget dig til at begive dig ind i hemlighedernes slaraffanland  :twisted:... Gudeland... :D :D og er du klar over at ordet kælling er et kærlighedsord.. :innocent: I de ældre dage kaldte man kvinden for kælling når man så op til hende.. når man gerne ville mere med hende end ord turde blive sagt...  :mrgreen: :mrgreen:

Tøz ...  :wink:

 :D :D

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Tråden for os piger
« Svar #32 Dato: Oktober 17, 2007, 09:24:44 pm »
:lmao: :lmao: Så kunne man sende hjemmeværnet ud og lede efter tabte vaginaer, nu de var igang med at spore dræbersnegle.

Så HC - nu får du tæsk af Majse! :lol:

Nope, det er jo HC - ham ville jeg da aldrig give tæsk... Han er jo SVeas kæreste eje ud over Dave... Og det skal da ikke gå ud over hende... Vel...? :D

Hvor helvede skulle du skåne ham, når jeg ikke gør... Søde HC nu skal du jo ikke svine hjemmeværnet, for ellers fortæller jeg alle hvad du lavede for et par uger siden  :twisted: :twisted:

Hvad lavede han så??? En anden gang skal jeg nok tæve ham søde... griner....

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Tråden for os piger
« Svar #33 Dato: Oktober 17, 2007, 09:34:32 pm »
:lmao: :lmao: Så kunne man sende hjemmeværnet ud og lede efter tabte vaginaer, nu de var igang med at spore dræbersnegle.

Så HC - nu får du tæsk af Majse! :lol:

Nope, det er jo HC - ham ville jeg da aldrig give tæsk... Han er jo SVeas kæreste eje ud over Dave... Og det skal da ikke gå ud over hende... Vel...? :D

sejt HC har fået fripas til at svine Hjemmeværnet

det troede jeg ikke kunne ske i denne generation
   

HC

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 131
  • .............
Re: Tråden for os piger
« Svar #34 Dato: Oktober 17, 2007, 09:47:43 pm »
:lmao: :lmao: Så kunne man sende hjemmeværnet ud og lede efter tabte vaginaer, nu de var igang med at spore dræbersnegle.

Så HC - nu får du tæsk af Majse! :lol:

Nope, det er jo HC - ham ville jeg da aldrig give tæsk... Han er jo SVeas kæreste eje ud over Dave... Og det skal da ikke gå ud over hende... Vel...? :D

Hvor helvede skulle du skåne ham, når jeg ikke gør... Søde HC nu skal du jo ikke svine hjemmeværnet, for ellers fortæller jeg alle hvad du lavede for et par uger siden  :twisted: :twisted:

Hvad lavede han så??? En anden gang skal jeg nok tæve ham søde... griner....

Øhhh... tak  :o :D Men du skal dælme ha´ fulgt godt med i "dræb med en felt-spade 2"-kurset for at have en chance der....  :D :D (håber dog jeg slipper for nogen omgang af kropslig udfoldelse... Er jo snart 30, og ikke ung mere...)

Brændt barn, lugter ilde...

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Tråden for os piger
« Svar #35 Dato: Oktober 17, 2007, 10:02:59 pm »
:lmao: :lmao: Så kunne man sende hjemmeværnet ud og lede efter tabte vaginaer, nu de var igang med at spore dræbersnegle.

Så HC - nu får du tæsk af Majse! :lol:

Nope, det er jo HC - ham ville jeg da aldrig give tæsk... Han er jo SVeas kæreste eje ud over Dave... Og det skal da ikke gå ud over hende... Vel...? :D

Hvor helvede skulle du skåne ham, når jeg ikke gør... Søde HC nu skal du jo ikke svine hjemmeværnet, for ellers fortæller jeg alle hvad du lavede for et par uger siden  :twisted: :twisted:

Hvad lavede han så??? En anden gang skal jeg nok tæve ham søde... griner....

Øhhh... tak  :o :D Men du skal dælme ha´ fulgt godt med i "dræb med en felt-spade 2"-kurset for at have en chance der....  :D :D (håber dog jeg slipper for nogen omgang af kropslig udfoldelse... Er jo snart 30, og ikke ung mere...)



Jeg har tilmed taget " dræb med en felt-spade 3 kursus og yderligere konverteret til prop hullerne til med strygere og løb din vej kursus" men som tidligere sagt... du slipper... Og det kan du takke SVea måsen for, så nu skylder du hende vist en kæmpe romantisk aften med hele svineriet.. Krops massage, lækker mad og varmt bad... ..  :D

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Tråden for os piger
« Svar #36 Dato: Oktober 18, 2007, 11:35:51 am »
Og det kan du takke SVea måsen for, så nu skylder du hende vist en kæmpe romantisk aften med hele svineriet.. Krops massage, lækker mad og varmt bad... ..  :D

Ja, havde man været romantiker, havde det sikkert været alle tiders, men jeg kan sagtens nøjes med en bajer, en Big Tasty menu og et trucker bad. Jeg er jo sådan en simpel pige, der er så nem at gøre glad og tilfreds  :mrgreen: :hand: :innocent: :lmao:

Tøsen, nu skal du altså lette rumpetten og være med på legen.. Nu prøver jeg at score lidt blid råhygge til dig...  Er slet ikke i tvivl om at han ALLEREDE forkæler dig for supert... Bobblebad kan han vel altid lave til dig.. plejer mænd nok ikke at have problemmer med  :lmao:

HC

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 131
  • .............
Re: Tråden for os piger
« Svar #37 Dato: Oktober 22, 2007, 10:13:35 am »
Majsepigen... Hygge er stærkt opreklameret... Det bruger vi sku ikke..  :twisted:
Brændt barn, lugter ilde...

karienknojern

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 86
  • honde jahh....
Re: Tråden for os piger
« Svar #38 Dato: Oktober 23, 2007, 11:30:38 am »
Øv jeg har været væk alt for længe det her er da klart den sjoveste side til nu herr inde og det kommer fra mig der "ikke" kan li piger selv om jeg syntes der en par tude tøser her inde som banditten der ikke tør være med i snakken kun kan komme med små tøsset beskeder *G* TØZZ
Kan det ikke laves med gaffa eller strips, kan det ikke laves *G*

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Tråden for os piger
« Svar #39 Dato: Oktober 24, 2007, 09:08:54 am »
Nogle slipper simpelthen ikke af med deres ødipuskompleks, hvor perverst det end måtte være  :whatever: :loser: :mrgreen:
Du er da bare misundelig over at der er nogen, der har et kompleks du ikke har  :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Tråden for os piger
« Svar #40 Dato: Oktober 24, 2007, 09:38:27 am »
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
Aka. Mere misundelse  :loser:

Hvad er der nu galt med at gå i kjole ?
Skotterne har jo gjort det i århundreder   :lmao:

Og lad så de små drenge være i fred !
En del af dem tror jo også at biler og rækkemotorer, er det fedeste her i verden  :puke: :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

MiE (PiP)

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 172
  • ZERO TO BITCH IN 10 SECONDS
Re: Tråden for os piger
« Svar #41 Dato: Oktober 24, 2007, 11:50:39 am »

Hvad er der nu galt med at gå i kjole ?

Absolut intet..... Slet ikke med de pæne ben du har  :lmao:
Ejer af et styk suzuki GSF 650 s bandit
                      ------------
Husk når du kører og haster i vrimlen,
vejen er kort fra jorden til himlen....!!

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Tråden for os piger
« Svar #42 Dato: Oktober 24, 2007, 11:55:05 am »

Hvad er der nu galt med at gå i kjole ?

Absolut intet..... Slet ikke med de pæne ben du har  :lmao:
Enten er du misundelig på mine smukke biker blege stænger, eller også håber du bare jeg hopper i en kjole.
NOT  :loser:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

MiE (PiP)

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 172
  • ZERO TO BITCH IN 10 SECONDS
Re: Tråden for os piger
« Svar #43 Dato: Oktober 25, 2007, 10:34:32 pm »

Hvad er der nu galt med at gå i kjole ?

Absolut intet..... Slet ikke med de pæne ben du har  :lmao:
Enten er du misundelig på mine smukke biker blege stænger, eller også håber du bare jeg hopper i en kjole.
NOT  :loser:

Nej lad for helvede være med at hoppe rundt i en kjole B2  :? :? Hvis du hopper i sådan en, risikerer vi jo at kjolen flyver op om ørene på dig, og så ser Mie dit 3. blege ben  :lmao: Og er hun ikke snart blevet straffet nok af dig  :loser:

 :shock: :puke: :shock: :puke: :shock: :puke: :shock: :puke: :shock:
SVEA!!!! Nu får jeg mareridt i nat.......  :(
Ejer af et styk suzuki GSF 650 s bandit
                      ------------
Husk når du kører og haster i vrimlen,
vejen er kort fra jorden til himlen....!!

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Tråden for os piger
« Svar #44 Dato: Oktober 25, 2007, 11:36:41 pm »
hmmm kjoler der ryger op, Mie der bliver straffet af 3. ben, blege ben det er da total kinky det her