Forfatter Emne: Nyt SVin på gaden...  (Læst 3971 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Thunderbear

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 24
Nyt SVin på gaden...
« Dato: Maj 26, 2010, 12:47:53 pm »
Værhilset allesammen.
Det har længe været en drøm at få motorcykel, så da jeg fik muligheden tog jeg det på 15 dage (teori i tirsdags, køreprøve onsdag) og købte et SVin dagen efter.

SV650S K4
32000km kørt
Kobberfarvet med små hvide blink. den indfarvede plov sidder på, mens der er carbon hugger og forskærm. (dem har jeg også indfarvet, men har ikke prøvet at have dem på endnu.
Desuden har den PC3

Til hverdag arbejder jeg i Forsvaret, og har virkelig nydt det gode vejr (specielt sidste weekend med kanon vejr hvor jeg fik rullet små 700km - Av min ...)

Dermed en kort intro..
Med håb om fortsat mc-vejr,

Lau
SV650S-K3, Kobber med plov, carbon hugger og forskærm, PC3, Mivv udstødning, Rizoma blinker for og bag.

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Nyt SVin på gaden...
« Svar #1 Dato: Maj 26, 2010, 01:02:03 pm »
Hej Lau

og tillykke med Grislingen  :thumbsup:

Og så er det vel bare at byde velkommen til DK's bedte og hyggeligste forum  :wink:

Har ikke lige tjekket din profil så hvor holder du til i landet...?

Hilsen Per
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Thunderbear

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 24
Sv: Nyt SVin på gaden...
« Svar #2 Dato: Maj 26, 2010, 01:47:25 pm »
I øjeblikket bor jeg i Herning.
Skal have den lille til service og skiftet kædekit og bagdæk, så er igang med at hente tilbud ind, så jeg kan få en ide om hvad det kommer til at koste...
SV650S-K3, Kobber med plov, carbon hugger og forskærm, PC3, Mivv udstødning, Rizoma blinker for og bag.

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Nyt SVin på gaden...
« Svar #3 Dato: Maj 26, 2010, 02:12:52 pm »
I øjeblikket bor jeg i Herning.
Skal have den lille til service og skiftet kædekit og bagdæk, så er igang med at hente tilbud ind, så jeg kan få en ide om hvad det kommer til at koste...

Hvor fanden ligger Herning.... :mrgreen:  ja ja det ved jeg godt så det varer nok lidt før vi får kørt tur sammen..men man ved jo aldrig

Skal selv have skiftet bagdæk...regner med mellem 1000 0g 1500 kr for dette + montering....men her vil jeg prøve en af gutterne herinde
som har tilbudst sin hjælp...men det er nok billigere end at få et værksted til det....
Kædekit er vist omkring 1500-1600
Service ved jeg ikke...

Men prøv at søg på service + kædekit her i forummet  ...det kan være du finder lidt omkring hvor der er godt + priser

Mvh Per
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Nyt SVin på gaden...
« Svar #4 Dato: Maj 28, 2010, 10:44:33 am »
Tillykke med SVinet Lau og velkommen til  :D
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Nyt SVin på gaden...
« Svar #5 Dato: Maj 28, 2010, 10:55:05 am »
Tillykke med SVinet Lau og velkommen til  :D
X2
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Thunderbear

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 24
Sv: Nyt SVin på gaden...
« Svar #6 Dato: Maj 31, 2010, 11:17:24 am »
Mange tak :D Weekendvejret var dog ikke meget at være taknemmelig for.. turen fra København til Herning igår bød på Meget vand!
SV650S-K3, Kobber med plov, carbon hugger og forskærm, PC3, Mivv udstødning, Rizoma blinker for og bag.

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
Sv: Nyt SVin på gaden...
« Svar #7 Dato: Juni 01, 2010, 06:37:08 pm »
Velkommen til Lau...  :orkester:
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

SVinke

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 115
  • the devil rides with me
Sv: Nyt SVin på gaden...
« Svar #8 Dato: Juni 01, 2010, 09:52:42 pm »
Til vejen: Hmm ja når de skide forsikringsfolk får taget sig sammen til at smide nogle penge ind på min konto en SV 650 Oldschool

Tidligere cykler: GSR 600 K8
                         Husqvarna te 610. 1994

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Nyt SVin på gaden...
« Svar #9 Dato: Juni 01, 2010, 10:42:43 pm »
Velkommen til siden, håber du får en god oplevelse ud af forumet og masser af gode ture på dit SVin, STORT TILLYJJE med cyklen.. ;)

Peter.
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Batman

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 479
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1