Forfatter Emne: Hun skulle ikke have taget på forretningsrejse.  (Læst 6533 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Balk

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 15
Hun skulle ikke have taget på forretningsrejse.
« Dato: Juni 28, 2010, 02:53:58 pm »
Hej SVin (der er vist ikke mange steder, man kan sige sådan til mennesker man ikke kender)

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få min egen MC, efter at have skamkørt venners og families. Jeg tog kortet for 4 år siden, og har slåset med kæresten lige siden om det skulle være to eller fire hjul, hun vandt i første omgang. Men i sidste uge hvor hun ikke var hjemme, så jeg mit snit til at liste en SV 650 S K6 i koksgrå ind i garagen.  :innocent:

Fuld kåbe og en (stadigt udefineret) potte med lidt bulder i. Hvide blink og lille nummerpladeholder. Jeg har planer om at få et par fodstøtter der sidder lidt lavere og måske få hævet bagenden lidt, da jeg er lidt højere end gennemsnittet (202 cm).

Jeg bor på Østerbro i København og kan godt finde på at køre lidt småture i det nordsjællandske, jeg mangler dog stadig at finde de rigtige gode ruter. Jeg har fulgt lidt med i forummet et par år, og det har været super god inspiration til at vælge netop SV’eren, som jeg har været vild med siden før jeg tog kortet.

Jeg har ikke billeder af cyklen endnu, men skal nok få lagt nogle op når jeg få taget nogen.

Mormad

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 381
  • And yet it moves...
    • Rumlepotten
Sv: Hun skulle ikke have taget på forretningsrejse.
« Svar #1 Dato: Juni 28, 2010, 03:05:53 pm »
Tillykke med det. Har hun været i garagen endnu?
You never see a motorcycle parked outside a psychiatrist's office....

Rumlepotten: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=31446&ipc=106683

Smith

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 320
Sv: Hun skulle ikke have taget på forretningsrejse.
« Svar #2 Dato: Juni 28, 2010, 03:13:48 pm »
 :respekt: :respekt: :respekt:

Tillykke og velkommen til  :D Fantastisk årgang og farvevalg ;)

oster

  • Wannabe
  • Indlæg: 4
Sv: Hun skulle ikke have taget på forretningsrejse.
« Svar #3 Dato: Juni 28, 2010, 03:16:43 pm »
Tillykke , ja og farve valget kunne ikke være bedre :P

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Sv: Hun skulle ikke have taget på forretningsrejse.
« Svar #4 Dato: Juni 28, 2010, 03:23:26 pm »
Tillykke med Cyklen og velkommen til Danmarks hyggeligste forum  :mrgreen:

Held og lykke når hun kommer hjem ;)
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Wolfdk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 90
Sv: Hun skulle ikke have taget på forretningsrejse.
« Svar #5 Dato: Juni 28, 2010, 03:27:15 pm »
Ja velkommen til  :)  håber sgu kæresten har humor så der ikke bliver for meget  :brok:  :brok:  :brok:

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Hun skulle ikke have taget på forretningsrejse.
« Svar #6 Dato: Juni 28, 2010, 04:23:34 pm »
tillykke med dyret.....og velkommen til.

KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Hun skulle ikke have taget på forretningsrejse.
« Svar #7 Dato: Juni 28, 2010, 05:27:54 pm »
tillykke med grislingen og velkommen til for alvor...  :D
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Sv: Hun skulle ikke have taget på forretningsrejse.
« Svar #8 Dato: Juni 29, 2010, 09:21:24 am »
ja velkommen til, håber vi ses lørdag til en lille skruedag , sparken dæk dag i valby..
kilosvin med div udstyr...

Balk

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 15
Sv: Hun skulle ikke have taget på forretningsrejse.
« Svar #9 Dato: Juni 29, 2010, 03:21:19 pm »
Tak for den varme velkomst.

Jo kæresten er kommet hjem, og hun har fundet dyret (også MC’en hø hø). Jeg overvejede et kort øjeblik at forsøge at gemme cyklen bag bilen, men risikoen for at hun bare kørte ind i den var for stor, hun er jo en kvinde. Men Interflora kom til at vise sit slogan værdigt ”Husk, hvad blomster kan gøre.” og skideballen var minimal. Næsten for lille, jeg går lidt og venter på den sande reaktion.  :brok: :brok:

Nu skal jeg bare have fundet en forhandler der på kvitteringerne kan skrive dele til cyklen som ”haveredskaber” og ”Red barnet tilskud”… :innocent:

Men jeg regner med at være med på skrue-dagen på lørdag, selvom jeg ikke har det store at byde ind med. Måske jeg skulle gøre en kage, som den rookie jeg er.

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Sv: Hun skulle ikke have taget på forretningsrejse.
« Svar #10 Dato: Juni 29, 2010, 04:28:28 pm »
Hej SVin (der er vist ikke mange steder, man kan sige sådan til mennesker man ikke kender)

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få min egen MC, efter at have skamkørt venners og families. Jeg tog kortet for 4 år siden, og har slåset med kæresten lige siden om det skulle være to eller fire hjul, hun vandt i første omgang. Men i sidste uge hvor hun ikke var hjemme, så jeg mit snit til at liste en SV 650 S K6 i koksgrå ind i garagen.  :innocent:

Fuld kåbe og en (stadigt udefineret) potte med lidt bulder i. Hvide blink og lille nummerpladeholder. Jeg har planer om at få et par fodstøtter der sidder lidt lavere og måske få hævet bagenden lidt, da jeg er lidt højere end gennemsnittet (202 cm).nøj hvor nuttet

Jeg bor på Østerbro i København og kan godt finde på at køre lidt småture i det nordsjællandske, jeg mangler dog stadig at finde de rigtige gode ruter. Jeg har fulgt lidt med i forummet et par år, og det har været super god inspiration til at vælge netop SV’eren, som jeg har været vild med siden før jeg tog kortet.

Jeg har ikke billeder af cyklen endnu, men skal nok få lagt nogle op når jeg få taget nogen.

velkommen til.... 
nu med yamaha fz1 2008

SVinke

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 115
  • the devil rides with me
Sv: Hun skulle ikke have taget på forretningsrejse.
« Svar #11 Dato: Juni 30, 2010, 01:13:11 am »
Tak for den varme velkomst.

Jo kæresten er kommet hjem, og hun har fundet dyret (også MC’en hø hø). Jeg overvejede et kort øjeblik at forsøge at gemme cyklen bag bilen, men risikoen for at hun bare kørte ind i den var for stor, hun er jo en kvinde. Men Interflora kom til at vise sit slogan værdigt ”Husk, hvad blomster kan gøre.” og skideballen var minimal. Næsten for lille, jeg går lidt og venter på den sande reaktion.  :brok: :brok:

Nu skal jeg bare have fundet en forhandler der på kvitteringerne kan skrive dele til cyklen som ”haveredskaber” og ”Red barnet tilskud”… :innocent:

Men jeg regner med at være med på skrue-dagen på lørdag, selvom jeg ikke har det store at byde ind med. Måske jeg skulle gøre en kage, som den rookie jeg er.

Hmm er ikke sikker på jeg vil spise den  :lmao: :lmao: :lmao:
Til vejen: Hmm ja når de skide forsikringsfolk får taget sig sammen til at smide nogle penge ind på min konto en SV 650 Oldschool

Tidligere cykler: GSR 600 K8
                         Husqvarna te 610. 1994

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Hun skulle ikke have taget på forretningsrejse.
« Svar #12 Dato: Juni 30, 2010, 07:41:59 am »
Velkommen til og tillykke med SVinet! :D :D :D

Jeg arbejder nede ved Nordhavn - så hvis solen skinner og du mangler køre-selskab (i frokostpausen eller ved fyraften) er du altid velkommen til at skrive.

Mvh. Jakob
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Balk

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 15
Sv: Hun skulle ikke have taget på forretningsrejse.
« Svar #13 Dato: Juni 30, 2010, 10:02:13 am »
Nååå så kom den sande reaktion i følgende mail fra kæresten (hun er russer):

...You may love your motorcycle, but I love you and hence you can not have one! This email carries a curse, send it to all your new motorcycle buddies or you won't get laid for the rest of the year...

Men det er jo en winwin situation, ny cykel og så behøver jeg ikke spilde 7 minutter 2-3 aftener om ugen i år. (jeg ved godt at 7 minutter er overdrevet, men jeg arbejder på mine omgangstider)  :P

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Sv: Hun skulle ikke have taget på forretningsrejse.
« Svar #14 Dato: Juni 30, 2010, 10:19:41 am »
uuuhhhhhh!!!!

hvad skete der med : Husk hvad blomster kan gøre.......??

WELL... Hope that you will enjoy thoose extra 20 minutes on your bike every week!!

kennet

kilosvin med div udstyr...