Forfatter Emne: Hej alle sammen :-)  (Læst 4109 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

T-MAS

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 92
Hej alle sammen :-)
« Dato: April 20, 2011, 09:34:02 pm »
Hejsa med jer  :D

Jeg vil da også lige hilse på her... Jeg hedder Thomas... bor i Glostrup... Og har lige købt mig en Sv1000N :mrgreen:
Jeg har været på her på sitet et par dage nu og syntes det virker som et rigtig godt sted at finde nogle at race lidt sammen med... Og stor  :respekt: for alle de fede posts der er herinde... Har allerede brugt en del tid på at pløje en del af dem igennem og ved da allerede nu at jeg skal have en ny baglygte, et nyt forsikringsselskab og USD forgaffel asap!

Nå men som skrevet så har jeg købt en SV1000N fra 2005 med lidt lækkert grej på.... Jeg nævner i flæng... Sædeskal, nylakeret i sort (tror dog den skal være hvid istedet), de fedeste High rise (hedder det det) laser udstødninger med det sygeste brøl i, plov, LSL styr, Rizoma håndtag, Koso instrument... Og prisen... Tjaaa... den skulle synes... jeg havde ikke de org. potter.... Og der var en motorlampe der lyste.... Og ingen km. stand.... Så fik den for 45.000,- leveret på adressen  :mrgreen:

Den blev så synet hos Quick Bilsyn i Glostrup i går og strøg lige igennem uden anmærkninger.... Den fik bare lige et par DB killers og så syntes de den var fin.... Så er der nogle der skal have synet... Så er det altså et rigtig godt sted... Flinke mennesker og med lidt forståelse for os MC kørerer.... Ham der synede kørte selv på en Kawa 1200 af en eller anden art.... Nå ja! Det var så også herinde jeg læste at det var et godt sted at få synet sin kværn   :D

Tjaaaa... Hvad kan jeg ellers fortælle... Jeg har kørt mc i 4 år og solgte min første cykel sidste år pga. skilsmisse (eksen ville sgu have halvdelen af den så jeg tænkte det var nemmere at sælge den end at skære den over)... det var en Yamaha FZ6-s... Så skal sgu lige vende mig til det her V2 stads... Der er altså et andet bundtræk :D men superfedt er det!

Nå men vi skrives jo nok ved herinde.... Og glæder mig til at møde jer derude på vejene!

Knusser fra T-mas :blink:
Mvh Thomas :-)

Peugoet Speedfight 45 km/T :-D
Yamaha FZ6-S
SV 1000 N

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: Hej alle sammen :-)
« Svar #1 Dato: April 20, 2011, 09:37:52 pm »
Velkommen til T-MAS... og tillykke med SVinet!  :orkester:
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

pedersen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 119
Sv: Hej alle sammen :-)
« Svar #2 Dato: April 20, 2011, 09:40:38 pm »
velkommen til  :orkester:   

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
Sv: Hej alle sammen :-)
« Svar #3 Dato: April 20, 2011, 10:09:52 pm »
Velkommen til sitet.  :thumbsup: :mrgreen:
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

Morten1970

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 140
  • Forskellen på drenge & mænd - prisen på deres gear
Sv: Hej alle sammen :-)
« Svar #4 Dato: April 20, 2011, 11:04:04 pm »
Velkommen til.. og tillykke med SVinet  :thumbsup:
SV650SA K7, Devil Carbon, lille nr. plade holder
Fuldkåbe, Hugger, Egosæde, LED blink

Damage

  • Gæst
Sv: Hej alle sammen :-)
« Svar #5 Dato: April 21, 2011, 08:03:39 am »
Velkommen til.  :D

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Hej alle sammen :-)
« Svar #6 Dato: April 21, 2011, 10:35:08 am »
Velkommen til T-mas ---- her i dk's hyggeligste mc forum og tillykke med SVinet  :orkester:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Sv: Hej alle sammen :-)
« Svar #7 Dato: April 21, 2011, 11:46:41 am »
vær velkommen
 :orkester:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Mr.Bean

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 146
Sv: Hej alle sammen :-)
« Svar #8 Dato: April 21, 2011, 01:39:14 pm »
Ja velkommen til
45000kr er sku også billigt :thumbsup:

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Hej alle sammen :-)
« Svar #9 Dato: April 21, 2011, 06:21:21 pm »
Velkommen til og tillykke med kiloSVinet... :wink:  Der bliver postet om massere af fede ture, kan jo være man ses på en af dem..

God påske. :)
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: Hej alle sammen :-)
« Svar #10 Dato: April 22, 2011, 10:04:29 am »
Tillykke med dyret, skal vi ikke se billeder af den?
Super du også havde succes med Quick syn.  :thumbsup:
-Så er det altså ikke kun folk med patter som får god behandling!  :mrgreen:

T-MAS

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 92
Sv: Hej alle sammen :-)
« Svar #11 Dato: April 22, 2011, 11:51:26 pm »
Tak alle sammen :)
Glæder mig til at komme ud og race med jer! Og billeder.... De kommer... Skal bare lige have taget mig sammen :D
Mvh Thomas :-)

Peugoet Speedfight 45 km/T :-D
Yamaha FZ6-S
SV 1000 N

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Hej alle sammen :-)
« Svar #12 Dato: Maj 09, 2011, 04:47:16 pm »
Velkommen til :-)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4